تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 16 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):حق زبان، دور داشتن آن از زشت گويى، عادت دادنش به خير و خوبى، ترك گفتار بى فايده و ني...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814272766




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

معرفي محصولغول آخر دنياي گرافيك هم‌اكنون در بازار ايران


واضح آرشیو وب فارسی:دنياي اقتصاد: معرفي محصولغول آخر دنياي گرافيك هم‌اكنون در بازار ايران
بازار ديجيتال-XFX يكي از محصولات خود را همگام با ارائه چيپ‌ست سري GTX280 و GTX260 توسط كمپاني Nvidia در معرض نمايش عام گذاشت.


محصول جديد XFX كه براساس پردازنده گرافيكي GT200 به بازار ارائه شده است سري GTX200 است كه داراي 4/1 ميليارد ترانزيستور بوده و توسط يك خنك‌كننده پيشرفته دو اسلاتي از آلياژ مس و آلومينيوم خنك مي‌شود.
اين غول دنياي گرافيك از توان Gigaflops933 حاصل از 240 پردازنده كه به صورت موازي فعاليت مي‌كنند بهره مي‌برد كه در مقايسه با پردازنده‌هاي 4 هسته‌اي بازار (كه تواني حدود Gigaflops933 دارند) عدد قابل توجهي است و اگر لحظه‌اي به قدرت اين كارت گرافيكي فكر كنيد به ا ين نتيجه مي‌رسيد كه قدرت آن منحصر به فرد است.
با استفاده از برنامه اختصاصي كمپاني Nvidia كه به نام CUDA شناخته شده است، كاربران قادرند تا تواني برابر Teraflops1 را نيز به پردازش‌هاي گرافيكي اختصاص دهند تا بتوانند حتي شبيه‌سازي‌هاي فيزيكي و علمي را نيز پردازش نمايند.XFX Geforce GTX 280 داراي فركانس حافظه 2214 مگا هرتزي بوده و فركانس پردازنده آن 1296 مگا هرتز مي‌باشد، داراي GB1 حافظه 512 بيتي بوده و با موتور گرافيكي 602 مگاهرتزي نمايشگر يك كارت گرافيك برازنده براي كمپاني XFX است.محصول ديگر اين سري 260 Geforce GTX مي‌باشد كه با اندكي تفاوت (190 پردازنده موازي و موتور گرافيكي 579 مگاهرتزي) وارد بازار گرافيك خواهد شد.
اين محصولات توسط شركت سازگار ارقام به بازار ايران ارائه شده و توسط گارانتي سازگار 2 سال ضمانت مي‌شوند. غول آخر دنياي گرافيك هم‌اكنون در بازار ايران موجود است.
 دوشنبه 10 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: دنياي اقتصاد]
[مشاهده در: www.donya-e-eqtesad.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 196]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن