تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):حريص از دو خصلت محروم شده و در نتيجه دو خصلت را با خود دارد: از قناعت محروم است و در...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816388214




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

وال ـ اي پر فروش‌ترين ‌فيلم شد


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین: "وال ـ اي" پر فروش‌ترين ‌فيلم شد
جام جم آنلاين: انيميشن سينمايي "وال ـ اي" به كارگرداني اندرو استنتن جمعه در اولين روز اكران در بازار آمريكاي شمالي در 3992 سينما 1/23 ميليون دلار فروخت و ركورد بهترين فروش روز اول فيلمي از استوديوهاي ديسني و پيكسار را جا به جا كرد.


ورايتي اعلام كرد، نهمين فيلم استوديو پيكسار داستان روباتي تنها به نام وال ـ اي است كه متوجه مي‌شود زندگي چيزي بيش از تميز كردن سياره‌اي است كه انسان‌ها آلوده كرده‌اند. او به روباتي در فضا دل مي‌بازد و با او راهي سفري بين‌كهكشاني مي‌شود.
"وال ـ اي" در عين حال با كنار زدن فيلم "در جستجوي نيمو" كه سال 2003 حدود 2/20 ميليون دلار فروخت، ركورد بهترين فروش روز اول يك فيلم درجه G را نيز از آن خود كرد. بن برت، اليسا نايت و جف گارلين از صداپيشه‌هاي فيلم جديد استنتن هستند كه با بودجه‌اي 180 ميليون دلاري ساخته شده است.

او به عنوان كارگردان فيلم‌هاي "زندگي يك حشره" و "در جستجوي نيمو" را در كارنامه دارد. ركورد بهترين فروش روز اول فيلمي از استوديو پيكسار را "اينكرديبل‌ها" داشت كه سال 2005 در روز اول به فروشي در حد 5/20 ميليون دلار دست يافت و در سه روز اول نيز 5/70 ميليون دلار فروخت.

فيلم حادثه‌اي "تحت تعقيب" به كارگرداني تيمور بكمامبتوف با بازي آنجلينا جولي نيز در اولين روز اكران در 3175 سينما 8/18 ميليون دلار فروخت و ركورد بهترين فروش افتتاحيه يك فيلم حادثه‌اي با نقش‌آفريني جولي را جا به جا كرد. ركورد قبلي جولي با فيلم "لارا كرافت: مهاجم مقبره" به دست آمد كه سال 2001 در روز اول 18 ميليون دلار فروش داشت.

"تحت تعقيب" را تيمور بكمامبتوف فيلمساز معروف روس كارگرداني كرده كه سال 2004 با فيلم "نگهبان شب" به شهرت فراوان دست يافت. "نگهبان روز" و "طنز سرنوشت" از ديگر فيلم‌هاي اوست. جيمز مك آووي و مورگان فريمن از ديگر بازيگران فيلم "تحت تعقيب" هستند كه با بودجه‌اي در حدود 75 ميليون دلار ساخته شده است.

داستان فيلم درباره مردي جوان با بازي مك‌آووي است كه با گروهي از آدمكشان حرفه‌اي كه پدر به تازگي به قتل رسيده‌اش نيز عضو آن بود، مواجه و عضو گروه مي‌شود. كمدي "اسمارت را بگيريد" با بازي استيو كارل و آن هاتاوي كه پرفروشترين فيلم هفته پيش بود، در 3915 سينما 6/6 ميليون دلار فروخت و سوم شد. مجموع فروش اين فيلم 9/63 ميليون دلار است.

رده چهارم جدول از آن فيلم انيميشن "كونگ فو پاندا" با صداي جك بلك، داستين هافمن و آنجلينا جولي شد. اين فيلم در چهارمين جمعه اكران 45 درصد تماشاگران خود را از دست داد و در 3670 سينما 5/3 ميليون دلار فروخت و مجموع فروش خود را به 1/171 ميليون دلار رساند.

فيلم افسانه‌اي علمي و فانتزي "هالك شكست‌ناپذير" با بازي ادوارد نورتن به نقش قهرمان قصه‌هاي مارول در جمعه سوم اكران در رده پنجم قرار گرفت. اين فيلم 58 درصد تماشاگران خود را از دست داد و در 3349 سينما به فروشي در حد 8/2 ميليون دلار دست يافت. مجموع فروش "هالك شكست‌ناپذير" 1/109 ميليون دلار شده است.

مهر
 يکشنبه 9 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 230]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن