تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حق، راه بهشت است و باطل، راه جهنم و بر سر هر راهى دعوت كننده اى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821010619




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مدير بهزيستي اصفهان: نوجوانان بايد از عوارض مصرف مواد مخدر مطلع شوند


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: مدير بهزيستي اصفهان: نوجوانان بايد از عوارض مصرف مواد مخدر مطلع شوند
به گزارش روز يكشنبه ايرنا،" محمود محمدزاده"درآيين افتتاح كارگاه كشوري " مصون‌سازي كودكان در برابر خطرات سوي مصرف مواد در نوجواني" در اصفهان گفت:اكنون در استان اصفهان ‪ ۲۸‬مركز درماني وبازتواني اعتياد خصوصي، دولتي و نيمه‌دولتي فعال است.

وي گفت:در اين راستا ‪ ۳۰‬محله فعال و موفق در برنامه اجتماع محور و يك ايستگاه گذري معتادان و سه مركز كاهش آسيب نيز داير شده است.

محمدزاده گفت: برنامه مصون‌سازي كودكان در برابر خطر مواد مخدر در سال ‪ ۸۱‬مطرح شد امااين اداره كل بدليل نداشتن اعتبار كافي اجراي آن را از سال ‪ ۸۵‬آغاز كرد.

وي شناسايي افراد در معرض خطر، تقويت باورهاي ديني و معنوي راازمهمترين عوامل موثر در برابر اعتياد برشمرد.

دراين كارگاه خانم"خزايي" كارشناس دفتر پيشگيري اعتياد سازمان بهزيستي كشور، آگاه‌سازي و مصونيت نوجوانان و جوانان در مقابل خطرات مواد مخدر و بيان مراحل عمليات سوق به اينگونه مواد را ازاهداف اصلي برگزاري اين نشست برشمرد.

كارگاه مصون‌سازي كودكان در برابر خطرات سوي مصرف مواد مخدر در نوجواني با شركت كارشناسان دفاتر پيشگيري از اعتياد ادارات كل بهزيستي سراسر كشور به مدت سه روز در دانشگاه اصفهان برگزار شده است.
 يکشنبه 9 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 58]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن