تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 19 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند اِبا دارد از اين كه باطلى را حق معرفى نمايد، خداوند اِبا دارد از اين كه حق...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814566814




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سخت‌ترين آزمون، بهترين ابزار براي انتخاب برگزيدگان كنكور است


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: سخت‌ترين آزمون، بهترين ابزار براي انتخاب برگزيدگان كنكور است
رئيس سازمان سنجش و آموزش كشور ضمن اشاره به اينكه از نظر آزمون سازان بين المللي سخت‌ترين آزمون، بهترين آزمون است، گفت: آزمون سراسري فرصت رقابت ميان دانش آموزان را فراهم مي كند و در صورت مشكل بودن بهترين ابزار براي انتخاب برگزيدگان كنكور محسوب مي شود.


به گزارش سرويس دانشگاه و تشكل برنا، عبدالرسول عباس پور شب گذشته با حضور در برنامه خبرهاي ويژه شبكه 2 سيما ضمن ابراز خرسندي از روند برگزاري آزمون سراسري امسال گفت: آزمون امسال بسيار خوبي بود و ما امسال در اين آزمون هيچ مشكلي نداشتيم.

وي همچنين درباره آزمون سراسري امسال گفت: تعداد شركت كنندگان امسال حدود 40 هزار نفر از سال قبل بيشتر بودند و دليل آن امكان ثبت نام آسان و راحت از سوي داوطلبان بود.

عبدالرسول عباس پور در پاسخ به اين سوال كه تركيب آزمايش جنسيتي امسال از سال گذشته تفاوت كرده است يا خير، افزود: در گروه رياضي درصد پسران از دختران بيشتر است در حالي كه در گروه تجربي دختران درصد بيشتري را نسبت به پسران از آن خود كرده اند و در گروه انساني 30درصد پسران و 70 درصد را دختران تشكيل مي دهند.
به گزارش برنا، وي يكي از دلايل عمده اين مساله كه درصد زيادي از شركت كنندگان را دختران تشكيل مي دهند موضوع نظام وظيفه پسران اعلام كرد.

عباس پور درباره مفهومي كردن آزمون سراسري گفت: امسال 100 درصد آزمون مفهومي است. مفهومي كردن آزمون به اين معنا است كه داوطلب مفهوم درس را خوب بفهمند و خوب تحليل كند به راحتي مي تواند گزينه صحيح را انتخاب كند.

وي همچنين تصريح كرد: از نظر آزمون سازان بين المللي آزموني خوب است كه سخت و مشكل باشد و كنكور يك مسابقه و يك انتخاب رقابتي است.
پورعباس درباه سلامت برگزاري كنكور امسال نيز گفت: كنكور سال 87 روند مطلوبي داشت و همانند سال هاي گذشته با كيفيت خوب برگزار شد.
 يکشنبه 9 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 163]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن