تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 16 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):برآورد اعمال در شب نوزدهم انجام مى‏گيرد و تصويب آن در شب بيست ويكم و تنفيذ آن در شب بي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814290277




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

آخرين مهلت معافيت مالياتي سينما گران اعلام شد


واضح آرشیو وب فارسی:آریا نیوز: آخرين مهلت معافيت مالياتي سينما گران اعلام شد
خبرگزاري آريا- آخرين مهلت جهت برخورداري فعالان عرصه فرهنگ و هنر از معافيت مالياتي پايان تيرماه اعلام شد.

به گزارش خبرگزاري آريا به نقل از روابط عمومي معاونت امور سينمايي فعالان عرصه فرهنگ و هنر به منظور بهره مندي از معافيت مالياتي بند ل ماده 139 قانون مالياتهاي مستقيم مي بايست حداكثر تا پايان تير ماه اظهارنامه مالياتي تهيه و ارايه نمايند.

حيدري خليلي مشاور اجرايي معاونت امور سينمايي و سمعي و بصري وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي در گفتگويي اعلام كرد: كليه فعالان در عرصه سينما در حوزه هاي توليد ، توزيع ، پخش و نمايش مي بايست به منظور برخورداري از معافيت مالياتي موضوع بند ل ماده 139 قانون مالياتهاي مستقيم حداكثرتا تيرماه سالجاري نسبت به تنظيم و ارايه اظهارنامه مالياتي به حوزه هاي مالياتي اقدام نمايند.

وي خاطر نشان كرد: اين موضوع مختص فعالان عرصه سينما نيست. بلكه علاوه بر فعالان عرصه سينما ، كليه فعاليتهاي انتشاراتي و مطبوعاتي ، فرهنگي و هنري موضوع مواد قانوني مذكور ملزم به ارايه اظهارنامه مالياتي براي بهره مندي از معافيت مالياتي مذكور مي باشند.

مشاور اجرايي معاونت امور سينمايي و سمعي و بصري در ادامه خاطر نشان كرد :كليه فعالان مذكور ( سينمايي و سمعي و بصري ، انتشاراتي و مطبوعاتي ، فرهنگي و هنري) در صورت عدم ارايه اظهارنامه مالياتي در موعد مقرر ( حداكثر تا 31/4/87 ) ، برابر ماده 110 و تبصره هاي مواد 192 و 193 قانون مالياتهاي مستقيم نه تنها فرصت معافيت مالياتي را از كف ميدهند بلكه علاوه بر پرداخت اصل ماليات، مشمول تا40 درصد جريمه غير قابل بخشش خواهند شد.

حيدري خليلي از كليه فعالان عرصه سينما دعوت كرد: ضمن توجه به موارد مذكور ، براي رفع هر گونه ابهام و دريافت اطلاعات تكميلي به خانه سينما مراجعه نمايند.

وي در پايان گفت: به منظورحفظ حقوق فعالان عرصه سينما در دو سال گذشته و همچنين امسال با پي گيري معاونت امور سينمايي و سمعي و بصري در نيمه اول تير ماه سالجاري با همكاري سازمان امور مالياتي ، كارشناسان و مشاوران مربوط براي راهنمايي و ارايه مشاوره لازم در خانه سينما مستقر خواهند شد كه تاريخ دقيق آن متعاقباً اعلام مي شود.
 يکشنبه 9 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آریا نیوز]
[مشاهده در: www.aryanews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 162]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن