تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):اداى امانت و راستگويى روزى را زياد مى‏كند و خيانت و دروغگويى باعث فقر و نفاق...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805338076




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رييس فدراسيون فوتبال در جمع رسانه‌هاي گروهي كفاشيان: دولتي بودن اساسنامه استقلال و پرسپوليس مغاير قانون نيست


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: رييس فدراسيون فوتبال در جمع رسانه‌هاي گروهي كفاشيان: دولتي بودن اساسنامه استقلال و پرسپوليس مغاير قانون نيست
علي كفاشيان صبح امروز يكشنبه در جمع خبرنگاران رسانه‌هاي گروهي حاضر شد و پاسخگوي سووالات متعدد آنها در خصوص شرايط فدراسيون و تيم ملي فوتبال بود.

* اساسنامه استقلال و پرسپوليس مشكلي ندارد
وي در خصوص آخرين اقدامات ايران براي به دست آوردن حداكثر سهميه حضور در باشگاه‌هاي آسيا گفت: برخي از باشگاه‌ها اساسنامه‌هاي خود را به تجاري تغيير دادند و به فدراسيون ارسال كردند.

به گفته وي، اما فدراسيون هنوز منتظر ديگر باشگاه‌ها براي ارسال اساسنامه‌هاي جديد است.

كفاشيان تصريح كرد: باشگاه‌هاي پرسپوليس و استقلال از جمله باشگاه‌هايي هستند كه اساسنامه‌هاي خود را اصلاح كرده و به فدراسيون فرستادند.

رييس فدراسيون فوتبال در پاسخ به اين كه دولتي بودن اين باشگاه‌ها مغاير با قانون نيست؟ خاطرنشان كرد: اين دو تيم هيچ مشكلي ندارند و وابستگي آنها به ارگان‌هاي دولتي مغاير با قانون نيست مهم تجاري بودن اساسنامه است.

وي افزود: اين دو باشگاه با وابستگي به يك شركت يا سازمان بزرگ مي‌توانند اساسنامه خود را اصلاح كنند.

* حق پخش تلويزيوني را دنبال مي‌كنيم
رييس فدراسيون فوتبال در پاسخ به سووال ديگري در خصوص حق پخش تلويزيوني در ايران گفت:هم اكنون با جلساتي كه با صدا و سيما برگزار مي‌كنيم به دنبال حل كردن موضوع حق پخش تلويزيوني هستيم.

كفاشيان ادامه داد: مذاكرات را براي حق پخش تلويزيوني آغاز كرديم و اميدواريم به زودي اين مساله نيز حل شود.

وي تاكيد كرد: با ارسال اساسنامه‌هاي ارسال شده از سوي تمام باشگاه‌ها و حل مساله حق پخش تلويزيوني در اوايل مردادماه ، جلسه‌اي با حضور بن همام و اعضاي كنفدراسيون فوتبال آسيا و مديران باشگاه‌ها براي بهبود روند امور برگزار خواهيم كرد.

وي با ابراز اميدواري براي كسب حداكثر سهميه‌ها براي شركت در باشگاه‌هاي آسيا بيان داشت: مشكلي در اين خصوص نداريم.

* اصلاح اساسنامه كميته‌ها در دستور كاري فدراسيون است
كفاشيان در خصوص اصلاح اساسنامه كميته‌هاي فدراسيون فوتبال تاكيد كرد: يكي از وظايفي كه در ابتداي حضور در فدراسيون براي اعضا ي جديد مطرح شد، سياستگذاري اصلي براي انطباق شكل كار كميته‌ها با اساسنامه تاييده شده از سوي فدراسيون بين‌المللي فوتبال بود.

وي گفت: اصلاح اين اساسنامه‌ها كار يك روز و يك هفته نيست و نياز به زمان دارد ما نمي‌توانيم كارهاي جديد را متوقف كنيم.

رييس فدراسيون فوتبال افزود: ما بايد در كنار كارهاي جاري فدراسيون اصلاح اساسنامه كميته‌ها را در دستور كار قرار دهيم و اساسنامه‌هاي نوشته شده را در هيات رييسه تصويب كنيم.

وي با اشاره به اين كه پس از تصويب اساسنامه كار كميته‌ها آغاز مي‌شود، اظهارداشت: هم اكنون كميته پزشكي، فني و توسعه و چند كميته ديگر كار خود را با اساسنامه‌هاي جديد آغاز كردند.

* كميته انضباطي با شكل جديد به فدراسيون مي‌آيد
كفاشيان در خصوص كميته انضباطي و تصويب آيين نامه جديد آن تصريح كرد:
كميته انضباطي به زودي و با شكل و شمايلي جديد شكل مي‌گيرد و كار را آغاز مي‌كند.

وي تاكيد كرد: در سياستگذاري جديد كميته انضباطي رييس، نايب رييس و سه عضو در آن حضور دارند و هر عضو يك كار تخصصي را دنبال مي‌كند.

رييس فدراسيون فوتبال ادامه داد: اعضاي اين كميته پرونده‌هاي ليگ برتر ، ملي دسته يك و دو و غيره را به ترتيب با تقسيم قضاوت مي‌كنند تا كار تخصصي تري ارايه شود.

به گفته وي، يك گروه متشكل از آقايان رشادي، صالحي، بهروان و نصيرزاده به هدايت نبي دبير فدراسيون مشخص كرديم تا آيين نامه جديد را بنويسند اما هنوز زمان ارايه آن مشخص نيست.

* انتقاد از فدراسيون پس از كناره‌گيري از سمت امري سليقه‌اي است رييس فدراسيون فوتبال در خصوص انتقادات وارد شده به فدراسيون پس از كناره گيري برخي از افراد از سمت‌هاي مختلف گفت: اين مساله سليقه‌اي است و مربوط به شخصيت افراد مي‌شود.

كفاشيان در خصوص كميته انضباطي افزود: از نظر ما و اساسنامه فدراسيون قضاوت تمامي پرونده‌ها از سوي يك نفر امري درست و منطقي نيست.

وي تاكيد كرد: كميته انضباطي نتوانست با اساسنامه جديد منطبق شود و هم اكنون منتظر اساسنامه جديد آن هستيم.

* بدهي‌هاي مانده به ورزشگاه آزادي پرداخت مي‌شود
كفاشيان در پاسخ به تكليف پرداخت بدهي‌ها به ورزشگاه ازادي به كجا رسيد؟ گفت: هم اكنون بدهي‌ها به ورزشگاه آزادي به سه قسمت بدهي سازمان ليگ برتر ، اجاره كمپ‌هاي تيم ملي و بازيهاي ملي تقسيم مي‌شود كه بايد پرداخت شود.

رييس فدراسيون فوتبال ادامه داد: استاديوم آزادي با تمام توان در اختيار سازمان ليگ بوده و بايد بدهي‌هاي آنها در سريعترين زمان ممكن پرداخت شود.

وي تاكيد كرد: ما ورزشگاه آزادي را از سوي مسوولان اجاره مي‌كنيم و آنها نيز موظف به ارايه خدمات مطلوب به ما هستند و تا زماني كه پول آنها را ندهيم نبايد توقع ارايه خدمات مناسب داشته باشيم.

* ورزشگاه آزادي منطبق با استانداردهاي جهاني نيست
كفاشيان با اشاره به اين كه بسياري از ناظران با حضور در ورزشگاه آزادي از نبود استانداردهاي لازم گلايه مندند، بيان داشت: بسياري از ناظران به ورزشگاه آزادي ايراد گرفتند و آنها بايد استانداردهاي لازم را رعايت كنند.

وي تاكيد كرد: به طور قطع پولي كه از سوي فدراسيون و ديگر بخش‌ها به ورزشگاه آزادي پرداخت مي‌شود صرف هزينه‌هاي مورد نياز اين ورزشگاه مي‌شود
* پاسخي به عبدالرحمن شاه حسيني ندارم
رييس فدراسيون فوتبال در خصوص رييس سابق كميته انضباطي گفت: پاسخي براي جمله بي‌عدالتي‌هاي موجود در فدراسيون كه از سوي وي مطرح شده ندارم.

وي ادامه داد: بستگي دارد كه هر فردي چه تعريفي از بي‌عدالتي داشته باشد زيرا جدايي در هر خانواده و نهادي صورت مي‌گيرد و به نظر من برخوردهاي اينچنيني درست نيست.

كفاشيان خاطرنشان كرد: شاه حسيني در زمان من پنج ماه رييس كميته انضباطي بود و در زمان قبل از من هم در اين سمت فعاليت مي‌كرد و مشكلات هميشه بوده و هست و نبايد اينچنين قضاوت كرد.

وي تاكيد كرد: عمده مشكل ما با رييس كميته انضباطي آيين نامه‌ها و تقسيم وظايف بود و فكر مي‌كنم يك هزار و ‪ ۸۰۰‬راي از سوي يك نفر امري عاقلانه نبود.

رييس فدراسيون فوتبال ادامه داد: تنش‌هاي موجود كه هم اكنون باقي مانده به دليل كارهاي زياد از سوي افراد است كه بايد حل شود.

* از عملكرد شاه حسيني راضي هستم
كفاشيان در خصوص عملكرد عبدالرحمان شاه حسيني در پنج ماه حضورش در كميته انضباطي در زمان تصدي رياست از سوي وي گفت: از عملكرد وي راضي هستم.

وي افزود: شاه حسيني بسيار زحمت كشيده و با تمام وجود كارهاي كميته را دنبال مي‌كرد و از وي تشكر مي‌كنم.

وي در پاسخ به اين كه چرا براي بازگشتش به كميته تلاش نكرديد؟ تاكيد كرد:
از زمان حضور من در فدراسيون وي سه بار استعفا كرد كه بار سوم بسيار جدي بود و تصميم گرفتم كه ديگر اصرار نكنم.

* كار در فدراسيون فوتبال سليقه‌اي نيست
رييس فدراسيون فوتبال با تاكيد بر اين كه كار در فدراسيون فوتبال سليقه اي نيست، خاطرنشان كرد: ما تنها با اساسنامه پيش مي‌رويم و نبايد در اين خصوص اعمال سليقه‌هاي فردي صورت گيرد.

وي اظهارداشت: اين كه برخي از كميته‌ها نخواهند كار كند و مشكل ما نيست ما تنها مي‌توانيم با افرادي كار كنيم كه با اساسنامه جديد و آيين نامه هايش منطبق باشند.

* بازگشت تيم شن سا به ليگ فوتسال بايد بررسي شود
رييس فدراسيون فوتبال در خصوص بازگشت تيم شن سا به ليگ فوتسال خاطرنشان كرد: پرونده اين تيم بايد بررسي مجدد شود و تا زمان تشكيل كميته انضباطي پاسخي نسبت به اين امر ندارم.

وي تصريح كرد: هنوز در اين خصوص نظري ندارم و بايد بايد پرونده بررسي شود
* فعاليت كميته اقتصادي مطلوب است
رييس فدراسيون فوتبال با اشاره به اين كه فعاليت كميته انضباطي بسيار مطلوب و راضي‌كننده است، اظهارداشت: اين كميته بسيار خوب كار و راضي كننده كار كرده و درآمدهاي معقول بسياري داشته است.

وي افزود: هم اكنون اين كميته اسپانسرهاي خوبي را به دست آورده و درآمدهاي خوبي كسب كرده است.

* هزينه‌ها و درآمدها در فدراسيون هم خواني ندارد
رييس فدراسيون فوتبال با انتقاد از اين كه هزينه‌ها و درآمدهاي فدراسيون با هم همخواني ندارد، گفت: هم اكنون واحد هزينه‌هاي ما ‪ ۱۰‬و واحد درآمدهاي ما دو است و اين دو مساله با هم همخواني ندارد.

وي تصريح كرد: هم اكنون فدراسيون در بخش‌هاي مختلفي از جمله تيم‌هاي نوجوانان، اميد، بزرگسالان، بانوان، جوانان، نونهالان، ساحلي و فوتسال هزينه مي‌كند و درآمدهاي موجود پاسخگوي اين همه هزينه نيست.

كفاشيان ادامه داد: اگر با همين روند ادامه دهيم به طور قطع بدهي ايجاد مي شود.

* با قول مساعد رييس جمهور ، برنامه‌هاي بسياري براي تيم ملي داريم كفاشيان با اشاره به قول مساعد رييس جمهور براي هزينه‌ها و حضور پر قدرت ايران در مسابقات دور دوم جام جهاني ‪ ۲۰۱۰‬آفريقاي جنوبي گفت: با قول رييس جمهور براي دور دوم بازهاي تداركاتي خوبي را در نظر گرفتيم تا هزينه ها را پوشش دهيم.

وي تاكيد كرد: دكتر محمود احمدي نژاد دستور خود را به واحد ذيربط داده و ما در جلساتي با آنها به مذاكره نشسته ايم.

وي به مبلغ اهدايي اشاره‌اي نكرد و تاكيد كرد: از سه ميليارد تومان بيشتر است اما نمي‌توانم مبلغ آن را اعلام كنم.

* اسپانسر تيم ملي مشخص نيست
رييس فدراسيون فوتبال در خصوص اسپانسر جديد براي تيم ملي گفت: هنوز با هيچ كس به توافق نرسيده‌ايم .

وي تاكيد كرد: با اسپانسرهاي بسياري پاي ميز مذاكره رفتيم اما هنوز با هيچ كدام به نتيجه نرسيديم.
 يکشنبه 9 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 204]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن