تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):باعلما همنشینی کن تا سعادتمند شوی
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817214617




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

گزيده اي از خطبه هاي نماز جمعه شهرستانها


واضح آرشیو وب فارسی:اطلاعات: گزيده اي از خطبه هاي نماز جمعه شهرستانها
شهيد بهشتي جريان نفاق را شكست داد

اراك ----- امام‌جمعه موقت اراك گفت: شهيد مظلوم دكتر بهشتي با تلاش و مجاهدت‌هاي خود و ياران صديق نظام اسلامي علاوه بر شناسايي چهره نفاق، جريان نفاق را شكست داد.

حجت‌الاسلام الهامي‌نيا افزود: فرمايش ماندگار حضرت امام(ره) درباره شهيد بهشتي نشانگر و بيانگر شخصيت والا و برجسته اين شهيد بزرگوار است.

خطيب جمعه اراك در بخش ديگري از خطبه‌ها با گراميداشت هفته مبارزه با موادمخدر، گفت: يكي از اهداف مهم دشمنان براي ضربه زدن به نظام مقدس اسلامي در ناتوي فرهنگي، گسترش و ترويج موادمخدر است كه براي مبارزه با اين امر نيازمند فرهنگسازي هستيم.

لزوم نظارت دقيق‌تر بر امور قضايي‌

اروميه -----امام جمعه اروميه گفت: شهيد بهشتي انديشمند و روشنفكري بود كه با تبيين صحيح احكام اسلامي در مقابل افكار التقاطي و انحرافي بدخواهان و معاندين اسلام و انقلاب ايستادگي كرد.

حجت‌الاسلام حسني، نماينده ولي‌فقيه در آذربايجان غربي بر نظارت دقيق و صحيح بر امور قضايي و توجه هرچه بيشتر به قوانين در بررسي و رسيدگي به پرونده‌هاي قضايي تأكيد كرد.

عاملان شهادت بهشتي، تحت حمايت آمريكا هستند

اردبيل ----- امام جمعه اردبيل گفت: تروريست‌هايي كه آيت‌الله بهشتي و ياران او را به شهادت رساندند، اكنون در پناه و تحت حمايت آمريكا قرار گفته‌اند. حجت‌الاسلام عاملي افزود: حمايت واشنگتن و غرب از تروريست‌ها در حالي است كه شعار بشردوستي و حقوق بشر آنها گوش فلك را كر كرده است.

وي گفت:‌ بشريت براي غرب مهم نيست، آنچه براي آنها ارزش و اهميت دارد منافع‌شان است و مهم نيست كه در اين راه حتي پنج ميليون كودك عراقي نيز به بهاي جنگ آنها، يتيم شوند.

شهيد بهشتي؛ پايه‌گذار نظام قضايي جمهوري اسلامي‌

اصفهان ----- امام جمعه اصفهان در خطبه‌هاي نماز جمعه اين شهر گفت: دشمنان، خوبان جامعه ما را مي‌شناسند لذا به طور مستمر در صدد خراب كردن چهره آنان هستند.

آيت‌الله طباطبايي‌نژاد، افزود: در زمان حيات شهيد مظلوم دكتر بهشتي نيز بدخواهان و دشمنان او، مرتب چهره وي را تخريب مي‌كردند.

امام جمعه اصفهان در مورد فاجعه هفتم تيرماه سال 60 گفت: اگر درايت و رهبري داهيانه امام راحل نبود، همه مردم و مسئولان روحيه خود را از دست داده بودند.

وي از شهيد مظلوم بهشتي به عنوان پايه‌گذار نظام قضايي جمهوري اسلامي ايران ياد و بيان كرد: او در تصويب اصل ولايت فقيه براي قانون اساسي زحمات و خون دلهاي زيادي خورد.

شهيد بهشتي پشتوانه محكم نظام و انقلاب بود

اهواز ----- امام جمعه اهواز گفت: شهيد دكتر بهشتي پشتوانه‌اي محكم براي نظام مقدس جمهوري اسلامي و انقلاب و از ياران وفادار امام خميني (ره) بود.

آيت‌الله موسوي جزايري افزود: اين شهيد بزرگوار از نخستين كساني بود كه طرح‌ريزي نظام قضايي كشور را با جديت دنبال كرد و در زمينه مسائل قضايي، سياسي و اجتماعي روز، استاد بود. ‌

حادثه هفتم تير، نشانگر استحكام نظام است‌

ايلام ----- امام جمعه ايلام گفت: حادثه هفتم تيرماه سال 1360 نشانگر اقتدار و استحكام نظام و ملت ايران اسلامي است.

حجت‌الاسلام والمسلمين لطفي افزود: اين حادثه غم‌انگيز از وقايع بسيار مهم و تاريخ ساز كشور ايران است.

او فاجعه هفتم تيرماه سال 60 را سند مظلوميت انقلاب، نظام و ملت قهرمان ايران برشمرد و گفت: اين توطئه چهره به ظاهر مصلحانه افرادي را كه پرچمدار مبارزه با تروريسم هستند، ولي هدفشان كسب مقاصد سياسي است برملا و براي همگان روشن كرد. ‌

ياد شهدا، انقلاب را زنده نگه مي‌دارد

بجنورد ----- امام جمعه بجنورد گفت: زنده نگه داشتن ياد و خاطره شهيدان، موجب زنده نگه داشتن انقلاب اسلامي مي‌شود.

آيت‌الله مهمان‌نواز با اشاره به سالگرد شهادت دكتر بهشتي، افزود: شهيد بهشتي نقش عظيمي در انقلاب اسلامي داشت، به همين دليل دشمن براي تخريب شخصيت بهشتي به عناوين مختلف وي را متهم مي‌كرد.

تحقق عدالت؛ انتظار مردم از قوه قضائيه‌

بيرجند ----- امام جمعه بيرجند گفت: انتظار مردم از قوه قضائيه، تحقق عدالت است، لذا در جامعه اسلامي، قاضي و دستگاه قضايي بايد عادل باشند.

حجت‌الاسلام صادقي افزود: با اين حال تا مردم با دستگاه قضايي همكاري و همراهي نداشته باشند، امكان تحقق عدالت و حل مشكلات جامعه وجود ندارد.

شهيد بهشتي عدالت اخلاقي را زيربنا قرار داده بود

بندرعباس ----- امام جمعه موقت بندرعباس با اشاره به هفتم تير، سالروز شهادت دكتر بهشتي و 72 يار باوفاي انقلاب، گفت: شهيد بهشتي عدالت اخلاقي را زيربناي همه امور خود قرار داده بود.

حجت‌الاسلام فروزان نژاد افزود: شهيد بهشتي ويژگي‌هاي عظيمي داشت از اين رو منافقين نگذاشتند اين شخصيت عالم و بزرگوار براي ملت باقي بماند.

بسيج براي مقابله بامفاسد

بوشهر ----- امام جمعه موقت بوشهر گفت: براي رسيدگي به مفاسد جامعه به قوه قضائيه بسيجي نياز دارد.

حجت‌الاسلام دشتي با اشاره به هفتم تير، سالروز شهادت شهيد بهشتي و 72 تن از يارانش، افزود: بسيجي بودن قوه قضائيه به اين معني است كه قضات با حضور هوشمندانه در جامعه از بروز بسياري از مفاسد و بزههاي اجتماعي پيشگيري كنند. ‌

شهادت شهيدبهشتي، مظلوميت او را آشكار كرد

تبريز ----- امام جمعه تبريز گفت: حادثه بزرگ هفتم تير با آشكار كردن مظلوميت شهيدبهشتي، موجب روشن شدن خدمات بزرگ وي بويژه در تدوين قانون اساسي در سالهاي بعد از پيروزي انقلاب اسلامي شد.‌

آيت‌الله مجتهد شبستري افزود: همچنانكه شهيددكتربهشتي هدف دشمنان اسلام و انقلاب بود، امروز نيز روحانيت اصيل و مدافع انقلاب اسلامي در تيررس اتهامات و حملات دشمنان قرار دارد و انواع تهمت‌هاي ناروا به منظور ترور شخصيت آنان زده مي‌شود.

حادثه هفتم تير، انقلاب را نجات داد

خرم‌آباد ----- امام جمعه خرم‌آباد گفت: حادثه هفتم تير ماه 1360 گرچه براي مردم ايران بسيار دردناك بود، اما انقلاب اسلامي را از فتنه بزرگ منافقين و مزدوران استكبار جهاني نجات داد.

حجت‌الاسلام ميرعمادي افزود: در اين حادثه دردناك بسياري از ياران امام و انقلاب به شهادت رسيدند اما شهادت آنان ريشه‌هاي انقلاب اسلامي را مستحكم كرد.

وي با تقدير از خدمات دستگاه قضايي براي امنيت اظهارداشت: دستگاه قضايي خدمات شاياني از لحاظ برقراري امنيت، برخورد با متخلفان و مجرمان در جامعه انجام داده است، اما انتظار مردم و مقام معظم رهبري از دستگاه قضايي و ديگر مسئولان ذيربط برخورد جدي‌تر و شديدتر با مجرمان و برهم زنندگان نظم و امنيت مردم است.

ملت ايران تسليم ظلم نخواهد شد

رشت ----- امام جمعه رشت با محكوم كردن تلاش اخير آمريكا و غرب براي اعمال تحريم عليه ملت ايران گفت: آنها بدانند كه ملت ايران درس آزادگي را از سرور آزادگان امام حسين(ع) فراگرفته است و هيچگاه تسليم ظلم نخواهد شد.

آيت‌الله قرباني همچنين با محكوم كردن اقدامات ضدانساني و ضدبشري آمريكا عليه ملل مظلوم جهان گفت: سقوط هواپيماي مسافربري جمهوري اسلامي توسط ناو آمريكايي در 12 تير سال 1367 نشانگر روح ضدانساني حاكمان واشنگتن است.

او در بخش ديگري از خطبه‌ها با گراميداشت ياد و خاطره دكتر شهيدبهشتي و يارانش گفت: خون شهيدبهشتي باعث قوام و تحكيم انقلاب اسلامي شد.

شهيدبهشتي بايد الگوي مسئولان قضايي باشد

زاهدان ----- امام جمعه زاهدان گفت: تدوين قوانين قوه‌قضائيه يكي از خلاقيتهاي شهيدبهشتي بود و مسئولان قضايي بايد در مقوله مهم قضاوت وي را الگوي خود قرار دهند.

حجت‌الاسلام والمسلمين سليماني افزود: دشمنان قصد داشتند با ترور شهيدبهشتي و يارانش خدشه‌اي به انقلاب وارد كنند، غافل از آن كه با خون مطهر اين شهدا انقلاب بيمه شد.

‌ظ امام جمعه مسجد مكي زاهدان نيز گفت: ياران پيامبر(ص) با تحمل مشكلات او را در ابلاغ دين اسلام به مردم آن زمان ياري كردند.‌

مولوي عبدالحميد در خطبه‌هاي نمازجمعه اين شهر افزود: امروز هم مسلمانان وظيفه دارند با تمسك به قرآن‌كريم و تكيه برمشتركات ديني خود توطئه‌هاي دشمنان را خنثي كنند.






 يکشنبه 9 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: اطلاعات]
[مشاهده در: www.ettelaat.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 169]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن