تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آفت دینداری حسد و خودبینی و فخر فروشی است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814749698




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مديرعامل باشگاه پيام خراسان: مي‌خواهم با اين تيم فاتح آسيا شوم يك ميليارد و 400 ميليون تومان هزينه كرديم در ليگ دسته اول بعضي تماس‌ها با ما گرفته مي‌شد!


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: مديرعامل باشگاه پيام خراسان: مي‌خواهم با اين تيم فاتح آسيا شوم يك ميليارد و 400 ميليون تومان هزينه كرديم در ليگ دسته اول بعضي تماس‌ها با ما گرفته مي‌شد!


خبرگزاري دانشجويان ايران - مشهد
سرويس: ورزشي - فوتبال

مديرعامل باشگاه پيام خراسان رضوي گفت: باشگاهداري مدل كوچكي از حكومت عدل اسلامي است.

علي صلاحي با حضور در دفتر ايسنا در مشهد در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) _ منطقه خراسان، افزود: در تيم فوتبال و يك باشگاه ورزشي ويژگي‌هايي وجود دارد كه بسيار شبيه حكومت اسلامي است مانند اتحاد، انسجام، فرماندهي، تبعيت، قضاوت، اجراي حكم، صداقت و امر به معروف و نهي از منكر كه اگر اين مدل كوچك را گسترش دهيم مانند يك حكومت اسلامي است.

وي ادامه داد: به درستي هدايت كردن يك باشگاه ورزشي كار سختي است و اگر مي‌خواهند مديري در يك بخش دولتي بگذارند بهتر است ابتدا مديريت يك باشگاه ورزشي را به او بدهند و سپس به عنوان مثال او را استاندار كنند. در باشگاه‌هاي ورزشي حواشي بسيار زيادي وجود دارد كه واقعا وقت‌گير است و مدير باهوش و باتجربه‌اي مي‌خواهد كه بتواند آن‌ها را رفع كند زيرا نه مي‌شود با صداقت با آن‌ها برخورد كرد و از طرف ديگر نبايد وارد بازي كثيف آن‌ها بشوي.

وي تصريح كرد: من بر اساس تكليف وارد ورزش شدم و اگر نبود فرمايشات رهبر انقلاب هرگز اين كار را نمي‌كردم اما حال كه آمدم مي‌خواهم فاتح آسيا شوم.

صلاحي افزود: در موفقيت تيم‌هاي ورزشي پول ابزار است نه هدف اما پول تاثير زيادي در آن دارد.

مديرعامل باشگاه پيام خراسان رضوي ادامه داد: روزي كه باشگاه را تحويل گرفتم به دنبال انجام عمليات رواني بودم و تمامي كارهاي ما هدفمند بود از جمله اردو دبي و استفاده از شخصيت حشمت‌الله مهاجراني.

وي تصريح كرد: تعويض سرمربي تيم در راستاي عمليات رواني و ايجاد شوك در تيم بود و من مي‌خواستم هر پنج بازي سرمربي تيم را عوض كنم؛ در حالي كه از نظر فني از علي حنطه رضايت داشتم او را بركنار كردم و مي‌خواستم قبل از بازي پلي‌آف هم اين شوك را ايجاد كنم اما به جاي تعويض سرمربي نقش خداداد عزيزي را در نيمكت پررنگ‌تر كرديم كه اين كار را ما با صداقت انجام داديم و به علي حنطه هم گفته بوديم كه بركناري‌اش به چه منظور است و وي هم به همين دليل اعتراضي نكرد و ما با اين كار تيم را به خودباوري رسانديم.

وي افزود: در ابتداي كار بازيكنان تيم بر روي مبلغ و مدت قراردادهايشان اعتراض داشتند كه قراردادها را در اختيار كادر فني قرار داديم و بر اساس توانايي فني هر بازيكن، از طريق متمم قرارداد مبلغي به قراردادها افزوده شد كه تا قبل از آن بيشترين مبلغ قرارداد بازيكنان 15 ميليون تومان بود اما پس از آن بيشترين مبلغ قرارداد 40 ميليون تومان شد.

صلاحي افزود: زماني كه ما تيم را در اختيار گرفتيم و علي حنطه سرمربي شد، به صورت تصاعدي پاداش‌هايي را براي بازيكنان تيم در نظر گرفت و پاداش‌هاي زيادي پرداخت شد كه با توجه به اين مبلغ پاداش‌ها به علاوه جريمه‌ها و هزينه‌هاي جاري و حقوق كارمندان و ديگر مبالغي كه در فصل خرج شد، بايد گفت كه در كل فصل حدود يك ميليارد و چهار صد ميليون تومان مجموع كل هزينه‌هاي باشگاه پيام خراسان رضوي بوده است.

مديرعامل باشگاه پيام خراسان رضوي با اشاره به رقابت تيم‌هاي ابومسلم و پيام در فصل آينده ليگ برتر فوتبال تصريح كرد: خواست قلبي ما وفاق با ابومسلم است اما اين با واقعيت متفاوت بوده و به نوعي يك مدينه فاضله است.

وي در ادامه با بيان اين مطلب كه در ورزش دو نوع هوادار داريم، افزود: عده‌اي به دنبال حاشيه‌سازي و طرفدار دعواي طرفين هستند اما عده‌اي ديگر به رقابت در عين رفاقت مي‌انديشند. دو تيم در مستطيل سبز رقيب يكديگر هستند و ما مي‌خواهيم حداكثر امتياز را از دو بازي مقابل ابومسلم به دست آوريم و آن‌ها هم همين را مي‌خواهند اما خارج از مستطيل سبز با هم رفيق هستيم و ديگر رقابتي نخواهيم داشت.

صلاحي با اشاره به اعتراضات خداداد عزيزي به داوري بازي‌هاي مرحله پلي‌آف تصريح كرد: بر روي خداداد عزيزي مطالعه كرده و متوجه شده‌ام كه حرف‌هاي تند او بدون مطالعه نيست و براي تمام آن‌ها مستندات دارد.

وي افزود: در ابتداي كار كه وارد ورزش شدم، به من گفتند كه مواظب فوتبال كثيف باش و در طول فصل متوجه وجود فوتبال كثيف شده و اجازه ندادم كه پيام قرباني فوتبال كثيف شود.

مديرعامل باشگاه پيام خراسان رضوي ادامه داد: در جريان رقابت‌هاي ليگ دسته اول بعضي تماس‌ها با مسوولان باشگاه گرفته و پيشنهادهايي به ما داده شد كه مستندات جمع شده و مكالمه ضبط شده به حراست تربيت بدني و فدراسيون فوتبال ارسال شده است.

انتهاي پيام
 يکشنبه 9 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 271]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن