تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس با يقين بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را قرائت كند، كوه‏ها به همراه او تسبيح م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820794165




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

گفت و گويشهنازي:پرداخت حقوق به مربيان قهرمانان المپياد


واضح آرشیو وب فارسی:موج: گفت و گويشهنازي:پرداخت حقوق به مربيان قهرمانان المپياد
خبرگزاري موج - گروه اقتصاد ورزش .


متاسفانه در سالهاي گذشته به دليل وجود مديريت هاي كلان نادرست در سطح ورزش حرفه اي كشورمان، تنها چند رشته ورزشي مورد توجه مسئولين قرار مي گرفتند و ديگر رشته ها در خفا به كار خود ادامه مي دادند، اما خوشبختانه در چند سال اخير اين مشكل برطرف گرديده است و رشته هاي ورزشي ديگر نيز در كشورمان مورد توجه مسئولين قرار مي گيرند، يكي از همين طريق ها كه منجر بر به تكاپو افتادن ديگر رشته ها مي شود برگزاري رقابت هاي المپياد ايرانيان است كه دليلي براي تلاش تمامي استانها در رشته هاي ورزشي گوناگون گرديده و يكي از اين رشته هاي ورزشي نيز كه داراي كاربران بسياري مي باشد پينگ پنگ است از اين رو گفت و گويي را با رئيس اين فدراسيون در خصوص برگزاري رقابت هاي المپياد ايرانيان و امور فدراسيون مربوطه انجام داديم كه با هم در ذيل مي خوانيم.

آقاي شاهرخ شهنازي رييس فدراسيون پينگ پنگ در ابتداي صحبت هاي خود گفت: برگزاري المپياد ورزشي ايرانيان رشد و توسعه كمي و كيفي ورزش را در همه استان هاي كشور به دنبال دارد.

موج، دربخش توسعه ورزش نيز به عقيده شما المپياد تاثيرگذار است؟

در بخش توسعه كمي ورزش برگزاري المپياد در رده هاي سني پايه موجب ايجاد شور و شعف و استقبال بيشتر از پيكارهاي رشته هاي مختلف مي شود به طوري كه چون مسأله رقابت استان ها در سطح ملي مطرح مي شود همه استان ها سعي مي كنند با برگزاري مسابقات درون استاني بهترين هاي استان را در المپياد شركت دهند تا بهترين نفرات بهترين نتيجه ممكن را براي استان خود كسب كنند اين موضوع موج بزرگي از رشته هاي مختلف در سطح كشور به وجود مي آورد كه مي تواند پايه توسعه كشور شود.

موج، از ديگر مزاياي برگزاري المپياد ايرانيان مي توانيد به چه مسئله اي اشاره كنيد؟

المپياد باعث توجه دوچندان مسوولان استان ها به ورزش مي شود، زيرا در سفرهاي استاني كه در طول يك سال گذشته داشته ام به خوبي ديدم كه هم استان هاي ميزبان و هم ساير استان ها شور و شعف خاصي براي حضور پربار در المپياد سال گذشته و المپياد سال جاري دارند از طرفي دراستان هاي ميزبان توجه به زيرساخت هاي ورزشي در ساير استان ها هم همدلي براي توسعه ورزش بسيار نمايان شده كه اين هم از ثمرات ايده ارزشمند برگزاري المپياد ورزشي ايرانيان است.

موج، آيا در تمامي رده هاي سني اين المپياد برگزار مي شود؟

در رده خردسالان زير 9 سال و نونهالان زير 12 سال پيكارهاي كشوري در رشته پينگ پنگ برگزار مي شود، و با توجه به اين موضوع با مسوولان ستاد برگزاري المپياد توافق كرديم كه پيكارهاي المپياد پينگ پنگ در دو رده سني نوجوانان و جوانان برگزار شود تا هم استعدادهاي ديگري كشف شوند و هم استعدادهاي كشف شده سابق نيز در اين مسابقات محك جدي بخورند.

موج، آيا تمامي هيئت هاي شما در اين رقابت ها حضور مي يابند؟

فدراسيون پينگ پنگ از همه استان ها خواسته كه حضوري فعال و پربار در دومين دوره المپياد داشته باشند و امسال در رشته پينگ پنگ علاوه بر 30 استان شهرستان هاي كيش و كرج نيز با قدرت در اين پيكارها حضور خواهند يافت و دراين ميان باري بهره گيري مطلوب از اين مسابقات فدراسيون برنامه هاي بسيار خوبي پيش بيني كرده است تا اين حضور كمي با كيفيت همراه باشد. همان طور كه تيم ملي نوجوانان و جوانان كنوني كه در آينده اي نزديك به پيكارهاي آسيايي سنگاپور اعزام مي شود از دل المپياد سال گذشته برگزيده شده نكته اي كه بسيار حائز اهميت است.

موج، آيا ميزبانان المپياد از سوي شما مورد تشويق قرار گرفته اند؟

برگزاري المپياد نوجوانان دختر در بيرجند، نوجوانان پسر در شيراز، جوانان دختر در گرگان و جوانان پسر در تبريز مي باشد و اين چهار استان با توجه به استعدادهايي كه در رشته پينگ پنگ دارند به نوعي مورد تشويق فدراسيون قرار گرفته اند. از طرفي مربيان بازيكن ساز در رده سني نوجوانان و جوانان در كادر مربيان تيم ملي و در كنار مربيان خارجي درجه يك مستقر در آكادمي بين المللي پينگ پنگ قرار خواهند گرفت اين عامل هم مي تواند انگيزه افزايش رقابت در المپياد تلقي شود.

موج، ملي پوشان شما حقوق ماهيانه نيز دريافت مي كنند؟

پرداخت حقوق ماهيانه به مربيان ورزشكاران قهرمان هر رده سني المپياد انجام مي شود و قصد داريم به مربياني كه ورزشكاران آن ها بر سكوي قهرماني مي ايستند حقوق ماهيانه پرداخت كنيم تا انگيزه براي كشف و پرورش استعدادهاي پينگ پنگ سراسر كشور دو چندان شود ازطرفي اين مربيان در اعزام هاي برون مرزي هم در اولويت خواهند بود تا بتوانند به تجربيات خود بيفزايند.

موج، رشد پينگ پنگ را در چند سال اخير چگونه ارزيابي مي كنيد؟

رشد پينگ پنگ در رده هاي سني نوجوانان و جوانان خوب بوده است به طوري كه برنامه مدون فدراسيون در آكادمي بين المللي پينگ پنگ باعث شده كه در سال هاي اخير پينگ پنگ كشور بويژه در رده هاي سني پايين رشد چشمگيري داشته باشد چرا كه نوجوانان و جوانان مستعد در اين آكادمي زيرنظر مربيان خارجي روند پيشرفت را طي مي كنند.

موج، به طور كل المپياد ايرانيان را چگونه ارزيابي مي كنيد؟

المپياد را به اين دليل مثبت اريابي مي كنم كه زمينه حضور ورزشكاران اقشار مختلف جامعه را فراهم مي آورد و ديگر هيچ چهره مستعدي به دليل ضعف بنيه مالي از حضور در رقابت هاي ملي محروم نمي ماند.
 يکشنبه 9 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 343]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن