تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):روزه و حج آرام‏بخش دل‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817193423




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

علي دايي: اعتقاد دارم مي‌توانيم به جام جهاني صعود كنيمايران در گروه مرگ مقدماتي جام جهاني


واضح آرشیو وب فارسی:دنياي اقتصاد: علي دايي: اعتقاد دارم مي‌توانيم به جام جهاني صعود كنيمايران در گروه مرگ مقدماتي جام جهاني
كره جنوبي، كره شمالي، عربستان و امارات حريفان تيم ملي را تشكيل مي‌دهندگروه ورزش- قرعه‌كشي مرحله‌ گروهي رقابت‌هاي مقدماتي جام جهاني 2010 آفريقاي جنوبي در قاره‌ آسيا انجام شد و ده تيم حاضر حريفان خود را شناختند.


اين قرعه‌كشي روز جمعه در خانه‌ فوتبال آسيا در كوالالامپور انجام شد و علي دايي سرمربي تيم ملي فوتبال ايران نيز در آن حضور داشت.
بر اساس قرعه انجام شده، در گروه يك اين رقابت‌ها تيم‌هاي بحرين، ازبكستان، قطر، ژاپن و استراليا و در گروه دوم تيم‌هاي عربستان سعودي، كره‌ شمالي، امارات متحده‌ عربي، ايران و كره‌جنوبي قرار گرفتند.
سرمربي تيم ملي فوتبال ايران پس از پايان قرعه كشي گروه دور دوم گروهي مرحله مقدماتي جام جهاني 2010، قرعه ايران را كمي ‌مشكل تر از گروه اول دانست، اما گفت ايران قدرت لازم براي صعود را دارد.
پس از قرعه‌كشي بين دو تيم ژاپن و عربستان و پس از آن كه ژاپن با قرار گرفتن در سيد ايران احتمال رويارويي را از بين برد تيم ملي در كنار كره‌جنوبي، عربستان، كره شمالي و امارات ايستاد.
دايي كه در مراسم قرعه كشي حاضر بود، به خبرنگاران گفت: «هر دو گروه تقريبا متعادل هستند، اما فكر مي‌كنم گروه ايران كمي‌مشكل‌تر باشد».
وي افزود: «اين براي بار دوم است كه با امارات روبه‌رو خواهيم شد. براي فوتبال امارات و برونو متسو مربي تيم احترام زيادي قائلم اما تلاش مي‌كنيم همان دو امتياز را هم ديگر از دست ندهيم و در هر دو بازي در تهران و ابوظبي برنده شويم». دايي درباره بازي اول برابر عربستان هم گفت: «از 12 روز ديگر در اسپانيا اردو مي‌زنيم و با چند تيم ديدار دوستانه برگزار مي‌كنيم. تلاش مي‌كنيم تا قبل از پرواز به عربستان به حداكثر آمادگي برسيم».
او كره جنوبي را هم از قدرت‌هاي سنتي آسيا خواند و گفت: «كره از لحاظ نفري برتري خاصي در آسيا دارد. آنها در كارگروهي هم خيلي خوب كار مي‌كنند. كره‌شمالي هم خيلي بهتر از گذشته شده است. من دوبار تجربه بازي در پيونگ يانگ را دارم كه البته در هر دو بازي برنده شديم. اميدوارم بازهم بتوانيم همان نتايج را تكرار كنيم».
دايي درباره تغييرات احتمالي در تيم ملي ايران و احتمال دعوت دوباره از بازيكنان باشگاه هاي اروپايي گفت: «ما شرايط مجزايي براي انتخاب بازيكنان نداريم و همه را با ملاك آمادگي ارزيابي مي‌كنيم و به تيم دعوت مي‌كنيم. من هيچ بازيكني را نمي‌توانم بگويم در تيم خواهد بود يا نه. اما تيم خوبي داريم و از اين بابت خوشحالم. من به صعود تيمم به جام جهاني اعتقاد دارم و اين بزرگ‌ترين اميدواري من است».
وي افزود: «مردم ايران عاشق كشورشان هستند و فوتبال را با همه وجود دوست دارند. اميدوارم با كمك همه طرفداران و رسانه‌ها با خوشحالي دسته جمعي به جام جهاني برويم».
اما يك كارشناس فوتبال گفت: گروه تيم ملي ايران را بايد گروه مرگ ناميد.
حميد درخشان اظهار كرد: گروه دوم مرحله‌ نهايي راهيابي به جام جهاني كه تيم ايران در آن حضور دارد را بايد گروه مرگ يا گروه سخت ناميد. چرا كه تصور مي‌كنم هر بازي در اين گروه مانند يك فينال بوده و شرايط مخصوص به خود را دارد. تمامي‌تيم‌ها بسيار خوب هستند و به نظر من اگر تيم ملي مي‌خواهد از اين گروه صعود كند، بايد از همين امروز برنامه‌ريزي و كار خود را آغاز كند.
وي ادامه داد: بايد مسابقه با تيم‌هاي سطح بالا و همچنين رساندن آمادگي بازيكنان به ايده‌آل‌ترين وضعيت در دستور كار قرار گيرد.
درخشان درباره‌ نحوه‌ انتخاب بازيكنان در اين مرحله نيز گفت: اين موضوع به سليقه‌ سرمربي تيم ملي بازمي‌گردد و او بايد هر بازيكني را كه سبب قدرتمندتر شدن تيم ملي مي‌شود،‌ مورد استفاده قرار دهد.
سرمربي سابق تيم فوتبال استقلال اهواز هم گفت: تيم ملي از هم‌اكنون بايد براي حضور در جام جهاني برنامه‌ريزي كند.
مجيد جلالي پس از مشخص شدن حريفان تيم ملي ايران در مرحله‌ نهايي راهيابي به جام جهاني آفريقاي جنوبي گفت: از نظر من تيم ايران در گروه خوبي قرار گرفته است و فوتبال ظريف و كند امارات يا بازي ماشيني و خشك كره‌ شمالي نمي‌تواند مزاحمتي در راه ما ايجاد كند. ضمن آنكه كره‌‌جنوبي نيز پس از جام جهاني 2002 روند صعودي نداشته است و طي سال‌هاي اخير ما همواره مقابل اين تيم برتر بوده‌ايم. حتي در جام ملت‌هاي آسيا با وجود برتري در ضربات پنالتي مغلوب آنها شديم.
وي افزود: عربستان را دشوارترين حريف تيم ايران مي‌دانم با اين حال در راه صعود ايران مشكل خاصي نمي‌بينم و معتقدم از هم‌اكنون بايد به فكر زيرساخت‌هايي براي انجام بازي‌هاي نوين در جام جهاني 2010 باشيم تا در آن رقابت‌ها نشان دهيم كه شرايط فوتبال‌مان نسبت به گذشته تغيير كرده است. سرمربي تيم فوتبال پيام خراسان رضوي گفت: استفاده از با تجربه‌ها در تيم ملي مي‌تواند به صعود ما به جام جهاني كمك كند. خداداد عزيزي افزود: تيم ايران در گروه بسيار سختي قرار دارد، زيرا كه اگر تيم‌هاي ايران، كره جنوبي، عربستان و ژاپن را 4 قدرت برتر فوتبال آسيا بدانيم، سه تيم از آنها در يك گروه قرار دارند و كره شمالي هم بسيار قدرتمند شده است.
وي ادامه داد: رقابت‌هاي مقدماتي جام جهاني همواره سخت بوده است، اما اميدوارم علي دايي بتواند نتيجه بگيرد زيرا موفقيت وي، موفقيت مربيان نسل جوان فوتبال ما است.
وي تاكيد كرد: علي دايي بايد از همه توان فوتبال ايران استفاده كند و اگر بازيكناني مانند مهدوي‌كيا و كريمي ‌ناآماده هستند، مشكلات آنها را حل كند، زيرا بازيكنان باتجربه خيلي در اين دور مي‌توانند به تيم كمك كنند؛ همان‌طور كه مي‌بينيم در مسابقات يورو 2008 تيم‌هاي اسپانيا و آلمان كه داراي تجربه بالايي هستند، توانستند تيم‌هايي مثل روسيه پرقدرت را كنار زده و به فينال رقابت‌ها برسند.
هو يونگ مو، مربي تيم ملي كره جنوبي، تيم ايران را خطر برتر گروه دوم خواند. «هو يونگ مو»، مربي تيم ملي فوتبال كره جنوبي پس از هم‌گروهي با تيم‌هاي ايران، كره شمالي، امارات و عربستان تيم ايران را يكي از برترين تيم‌هاي گروه دو خواند و از اين تيم به عنوان خطر برتر ياد كرد. وي در ادامه در مورد ديگر تيم‌هاي اين گروه گفت: ما از تيم‌هاي كره شمالي و عربستان شناخت كاملي داريم و اين تيم‌ها را به خوبي مي‌شناسيم. تيم امارات هم به تازگي يك تيم قوي را تشكيل داده است، اما در كل با حضور ايران گروه بسيار سختي را خواهيم داشت. مربي تيم كره جنوبي گفت: به خصوص بازي در تهران سخت‌ترين بازي براي ما خواهد بود و هر بازي شكل يك بازي نهايي را دارد.
اما تيم ملي فوتبال امارات در دور دوم بازهاي مقدماتي در شهر ابوظبي به مصاف حريفانش مي‌رود.
تيم ملي امارات كه در بازي‌هاي مرحله‌ اول در شهر العين به مصاف حريفان خود رفته بود، پس از اين در ورزشگاه محمد بن زايد شهر ابوظبي ميزبان بازي‌هاي خود در گروه دو خواهد بود. تيم ملي امارات كه در سال 2007 در همين ورزشگاه قهرمان بازي‌هاي كشورهاي حوزه خليج فارس شده بود، اين ورزشگاه را ورزشگاه پيروزي‌هاي خود مي‌داند.
 يکشنبه 9 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: دنياي اقتصاد]
[مشاهده در: www.donya-e-eqtesad.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 164]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن