تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 6 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر که ما را پس از مردنمان زیارت کند گویا ما را هنگام زنده بودنمان زیارت کرده است....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812732579




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سينما - هملت ايراني در كما


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: سينما - هملت ايراني در كما
سينما - هملت ايراني در كما

هيچ‌كس فكر نمي‌كرد روزي در ايران كسي بر اساس نمايشنامه مشهور شكسپير فيلمي بسازد. اما حالا نوبت واروژ كريم مسيحي است كه بر اساس اين تراژدي فيلمي بسازد. داستان او درباره پسري به نام سياوش است كه پدرش بر اثر حادثه‌اي مرده است و عموي او ثروت و امكانات خانوادگي را در دست خود گرفته است. سياوش به دختر عمه خود مهتاب علاقه دارد. پدر مهتاب مشاور عمومي سياوش است. سياوش هنوز از خبر درگذشت پدرش حيران است كه خبر عجيب‌تري مي‌شنود. مادر او قصد دارد با عمويش ازدواج كند. طي ماجرا‌هايي سياوش متوجه مي‌شود كه مرگ پدرش طبيعي نبوده و او را به قتل رسانده‌اند. حالا سياوش براي كشف حقيقت سراغ دوست قديمي‌اش كاوه مي‌رود البته اگر طلسم فيلم بشكند. بعد از گذشت نزديك يك سال قرار است فيلم او، ترديد، دوباره ساخته شود و حتي پلان‌هايي كه پيش از اين فيلمبرداري شده بود مجددا گرفته شود. اما حالا در تيم بازي فيلم تغييرات عمده‌اي به وجود آمده. اما ماجرا از كجا شروع شد. سال پيش «ترديد» با بازيگران مطرحي چون محمدرضا فروتن، بهرام رادان، ترانه عليدوستي، مهتاب كرامتي، جمشيد هاشم‌پور، جمشيد مشايخي و داود رشيدي به مرحله توليد رسيد.

فيلمبرداري آن هم با ضبط سكانس‌هايي در جنوب شهر ـ سينما ركس ـ آغاز شد و رادان، فروتن و عليدوستي در اين سكانس‌ها جلوي دوربين رفتند، اما در ادامه و در حالي كه فيلمبرداري اين سكانس‌ها رو به پايان بود كريم مسيحي دچار خونريزي معده شد. با بستري شدن او در بيمارستان محمدمهدي دادگو تهيه‌كننده فيلم گفت:« پزشكان درباره وضعيت واروژ به اتفاق نظر رسيده‌اند كه او بايد حداقل يك ماه و نيم در حال استراحت مطلق باشد. براي اطمينان از بهبود حال او من تصميم گرفتم چهار هفته هم به اين مدت اضافه كنم و ادامه فيلمبرداري را در صورتي كه حال واروژ خوب بود در دي‌ماه ادامه دهيم كه البته اين تصميم با موافقت تمام اعضاي گروه گرفته شد. البته با توجه به اينكه قصه در زمستان مي‌گذرد اين تاخير به فيلم ضرري نخواهد زد و تنها مشكل اين است كه فيلم ترديد، قطعا به جشنواره امسال نخواهد رسيد. اما همان زمان دادگو براي سفري يك‌ماهه به كانادا رفت و بعد از بهبودي كريم مسيحي هم بر نگشت. به همين دليل پروژه نيمه‌كاره رها شد.
مدتي بعد هم به‌رغم همه گفته‌هاي دادگو مبني بر ادامه كار، فيلمبرداري آغاز نشد. خبر غافلگيركننده آن زمان مربوط به تغيير تهيه‌كننده فيلم بود. محمدمهدي دادگو از تهيه‌كنندگي پروژه كناره‌گيري كرد و سعيد سعدي از سوي فارابي به عنوان تهيه‌كننده جديد انتخاب شد.
او پس از قبول اين مسووليت درباره شروع مجدد فيلمبرداري گفت: «تهيه‌كنندگي «ترديد» از آقاي محمدمهدي دادگو به من انتقال يافته و تنها مراحل اداري صدور پروانه ساخت جديد اين فيلم باقي مانده است. برنامه‌ريزي مجدد براي توليد پروژه ترديد منوط به نتايج جلسه‌اي است كه به‌زودي با بنياد سينمايي فارابي خواهيم داشت كه پس از روشن شدن نتايج اين جلسه بلافاصله پيش‌توليد پروژه را براي ادامه فيلمبرداري آغاز مي‌كنيم.»
از نتايج جلسه، فيلمبرداري تمام پلان‌هاي قبلي بود. سعيد سعدي اعلام كرد كه صحنه‌هاي گرفته شده به‌طور كامل كنار گذاشته خواهد شد و فيلمبرداري از ابتدا انجام خواهد شد. اين تصميم به اين دليل اتخاذ شد كه ممكن بود تهيه‌كننده با بازيگر قبلي كه در سكانس‌هاي لاله‌زار جلوي دوربين رفته‌اند براي ادامه كار به توافق نرسد. در حال حاضر اين فيلم مراحل پيش‌توليد خود را شروع كرده و سعيد سعدي با بهرام بدخشاني به عنوان مدير فيلمبرداري به توافق رسيده است. از جمع بازيگران قبلي هم تاكنون حضور مهتاب كرامتي و جمشيد هاشم‌پور در اين فيلم قطعي شده و حامد كميلي هم به عنوان بازيگر جديد به اين جمع اضافه شده است، اما سعدي درباره احتمال حضور رادان، فروتن، ترانه عليدوستي و ديگر بازيگران قبلي مي‌گويد: «تعدادي از بازيگران قبلي فيلم متاسفانه درگير پروژه‌هاي ديگر هستند و وضعيت حضور آنها هنوز مشخص نيست، به اين ترتيب نمي‌توان درباره فيلم از اكنون اظهارنظر كرد. بايد تا شهريور منتظر بود و ديد اوضاع دومين فيلم واروژ كريم مسيحي چگونه مي‌شود.
 يکشنبه 9 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 259]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن