تبلیغات
تبلیغات متنی
محبوبترینها
ماندگاری بیشتر محصولات باغ شما با این روش ساده!
بارشهای سیلآسا در راه است! آیا خانه شما آماده است؟
بارشهای سیلآسا در راه است! آیا خانه شما آماده است؟
قیمت انواع دستگاه تصفیه آب خانگی در ایران
نمایش جنگ دینامیت شو در تهران [از بیوگرافی میلاد صالح پور تا خرید بلیط]
9 روش جرم گیری ماشین لباسشویی سامسونگ برای از بین بردن بوی بد
ساندویچ پانل: بهترین گزینه برای ساخت و ساز سریع
خرید بیمه، استعلام و مقایسه انواع بیمه درمان ✅?
پروازهای مشهد به دبی چه زمانی ارزان میشوند؟
تجربه غذاهای فرانسوی در قلب پاریس بهترین رستورانها و کافهها
دلایل زنگ زدن فلزات و روش های جلوگیری از آن
صفحه اول
آرشیو مطالب
ورود/عضویت
هواشناسی
قیمت طلا سکه و ارز
قیمت خودرو
مطالب در سایت شما
تبادل لینک
ارتباط با ما
مطالب سایت سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون
مطالب سایت سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون
آمار وبسایت
تعداد کل بازدیدها :
1837036408
در حال ساخت صورت ببر
واضح آرشیو وب فارسی:سایت ریسک: 3dlove22-09-2008, 10:58 PMسلام اینم دومین کار نرم من مثل همیشه با نظراتون همراهیم کنین http://i36.tinypic.com/rc61vn.jpg یه ببر خنون و سر حال :31: اینم وایر : http://i34.tinypic.com/2lvee0k.jpg hadi66522-09-2008, 11:09 PMآفرین خیلی قشنگ شده فقط اگه من جات بودم از همین الآن غصه موهاشو میخوردم http://qsmile.com/qsimages/39.gif http://qsmile.com/qsimages/72.gif b 3dnet22-09-2008, 11:45 PMآفرین خیلی عالیه ادامه بده که منتظرم. M600i23-09-2008, 12:03 AMموهاش که به نظر من کارش با وی ری حله بابا ای ول ادامه بده اصلا قصه نداره. SSS_HHH_OOO23-09-2008, 12:29 AMخیلی عالی شده....آفرین..رو چشمهاش دقت کن..خیلی مهمه... CG Art23-09-2008, 01:21 AMباریکلا کاره سختی رو شروع کردی ولی تا اینجا که عالی شده. موفق باشی blackfox23-09-2008, 08:17 AMاگه داری با مایا کار می کنی ، واسه موهاش می تونم کمکت کنم ( اگه لازم داشتی ) 3dlove23-09-2008, 08:31 AMآفرین خیلی قشنگ شده فقط اگه من جات بودم از همین الآن غصه موهاشو میخوردم http://qsmile.com/qsimages/39.gif http://qsmile.com/qsimages/72.gif ممنون هادی جان اصلا غصه موهاش رو نمیخورم چون تو مکس 7 ساختمش :31: و ببرایی که تو مکس 7 ساخته میشن معمولا مشکل بی مویی دارن :31: ولی یه کاریش میکنم آفرین خیلی عالیه ادامه بده که منتظرم. لطف داری بهزاد جان موهاش که به نظر من کارش با وی ری حله بابا ای ول ادامه بده اصلا قصه نداره. خب مشکل من تو خود وی ری هست که هیچی ازش نمیدونم :41: ولی ایشالا رو این کار یاد میگیرم البته با کمک دوستان:10: خیلی عالی شده....آفرین..رو چشمهاش دقت کن..خیلی مهمه... حتما شهاب جان باریکلا کاره سختی رو شروع کردی ولی تا اینجا که عالی شده. موفق باشی آره کارای نرم همیشه یه دقت و حوصله بالا رو میخوان مخصوصا کار رو حیوانات درنده :4: اگه داری با مایا کار می کنی ، واسه موهاش می تونم کمکت کنم ( اگه لازم داشتی ) ممنون بلک جان با مکس میسازم اگه آوردم تو مایا حتما ازت کمک میگیرم . راستی تا یادم نرفته بگم که بلوپرینت رو از یکی از دوستان تو انجمن کش رفتم اسمشو یادم نیست حلال کنین .:11: 3dlove23-09-2008, 10:06 AMخب اینم تا اینجای کار مدلینگ داره تموم میشه اگه ایرادی داره بگید تا برطرف کنم . http://i34.tinypic.com/2w3bxx0.jpg Sorosh MAX23-09-2008, 10:29 AMبسیار زیبا شده ، خیلی خوب کار کردی ، فقط از یک نما درست میکنی ؟ /.,mnb23-09-2008, 11:53 AMخیلی عالی شده آفرین......... 3dlove24-09-2008, 09:51 AMممنون از نظراتون یه کم دیگه وقت پیدا کردم پشت گوشها و بالای سرش رو کامل کردم http://i35.tinypic.com/2e6fy3r.jpg حالا با اجازتون میخوام برم سراغ چشمها راستی اگه کسی تکسچر چشم داره بگه هر چی میگردم پیدا نمیکنم خودمم نمیدونم چجوری درست کنم . ممنون میشم اگه کمک کنین . CG Art24-09-2008, 10:24 AMایولا همه چیز عالیه ! Borhan7224-09-2008, 05:31 PMبابا دمت گرم... خيلی جالب ميسازی... ايول... فقط وقتی از Summerty استفاده ميكنی نبايد درزشون ضايه بشه *PARASTOO*24-09-2008, 05:37 PMخیلی قشنگ شده دوست عزیز ادامه بده hrgh224-09-2008, 06:33 PMآفرین خیلی خوب پیش میری اما فکر کنم داری ورتکسها را با عکس fit میکنی ... 3dlove24-09-2008, 08:20 PMایولا همه چیز عالیه ! ممنون عادل جان لطف داری :11: بابا دمت گرم... خيلی جالب ميسازی... ايول... فقط وقتی از Summerty استفاده ميكنی نبايد درزشون ضايه بشه لطف داری برهان جان اونقدام خوب نشده Summerty استفاده کردم و ورتکس ها رو هم جوش زدم کجاش ضایه شده ؟:20: خیلی قشنگ شده دوست عزیز ادامه بده مرسی مگه با این سیستم زغالی میشه رو مو کار کرد :41: ولی سعیم رو میکنم یه جوری درش بیارم :21: آفرین خیلی خوب پیش میری اما فکر کنم داری ورتکسها را با عکس fit میکنی ... ممنون حمید خان منظورت رو متوجه نشدم واضح تر میگی :10: hrgh224-09-2008, 08:36 PMمهم نیست فقط بدون که کارت خوبه و ادامه بده 3dlove24-09-2008, 08:55 PMمهم نیست فقط بدون که کارت خوبه و ادامه بده بازم ممنون :11: Farzad.wow24-09-2008, 09:27 PMخوبه .. ادامه بده 3dlove24-09-2008, 10:01 PMخوبه .. ادامه بده قربوووووووووووووووونت فرزاد جاااااااااااااااااااااان حتما SSS_HHH_OOO24-09-2008, 10:16 PMعالی شده....بعد از ساخت این سعی کن از بلوپرینت بدون وایر استفاده کنی..البته همینش هم کلی هنره..ولی برای تمرین بعدی اون کار رو بکن... 3dlove25-09-2008, 09:20 AMچشم شهاب جان راستش بلوپرینت گیرم نیومد از رو همین ساختم b 3dnet25-09-2008, 09:21 AMآفرین خیلی عالیه منتظره ادامش هستم... 3dlove25-09-2008, 11:14 AMممنون بهزاد جان اینم از چشاش :evil: نظر بدین تا برم سراغ بقیش :21: http://i34.tinypic.com/zqvbb.jpg CG Art25-09-2008, 12:47 PMایول خوب شده رو تکسچر چشم ها بیشتر کار کن. hrgh225-09-2008, 01:56 PMآفرین خیلی خوبه فقط چشماش جالب نشده Farzad.wow25-09-2008, 02:26 PMهمه چی عالیه ........ خیلی زیباس.... اما متزیال چشمو عوض کن .... /.,mnb25-09-2008, 02:34 PMخیلی عالیه آفرین..... 3dlove25-09-2008, 04:00 PMچشـــــــــــــــــــــم حتما عوض میکنم فقط اگه لطف کنید مشکلات رو واضح تر بگین ممنون میشم مثلا مشکل چمش چیه 3dlove26-09-2008, 09:15 AMیه کم رو متریال چشم کار کردم حاصلش این شد , چطوره ؟ http://i36.tinypic.com/15sasy1.jpg یه سوال : کسی با مادیفایر Quick dirt کار کرده ؟؟؟ hrgh226-09-2008, 10:47 AMببین رفیق تکسچر را که بدی اونوقت میشه چشمش را مقایسه کرد الن روی این سر قرمز این چشم خوب نیست b 3dnet26-09-2008, 11:39 AMآفرین خیلی خوبه سعی کن texture سرو خوب در بیاری /.,mnb26-09-2008, 11:49 AMبسیار عالی و زیبا. فقط بهتر روی چشم ( کره ی چشم و تکسچرش ) در آخر کار کنی....... ho0rezam26-09-2008, 01:32 PMایول...مادلینگ که حرف نداره...خوب شده...به قوله بچه ها تکسچر رو باید خوب درست کنی...تا کارت خوبه خوب و بی نقص بشه...دمت گرم...منتظر ادامشیم دوست من.... راستی بینیه ببره از سه رخ و مخصوصا از نیم رخ فوق العادس...اما از جلو و روبه رو یکم ایراد داره..منظورم اینه که از جلو ریل نشده(نسبت به بقیه ی فسمت ها)اگه روش بیشتر کار کنی و جزئیاته بیشتر بدی دیگه جایه حرفی نمیمونه موفق باشی.:20: CG Art26-09-2008, 01:47 PMایول حالا بهتر شد. 3dlove26-09-2008, 02:19 PMببین رفیق تکسچر را که بدی اونوقت میشه چشمش را مقایسه کرد الن روی این سر قرمز این چشم خوب نیست درست میگی حمید جان حتما همین کار رو میکنم .:11: آفرین خیلی خوبه سعی کن texture سرو خوب در بیاری ممنون سعی خودم رو میکنم . بسیار عالی و زیبا. فقط بهتر روی چشم ( کره ی چشم و تکسچرش ) در آخر کار کنی....... چشم ........ حتما ایول...مادلینگ که حرف نداره...خوب شده...به قوله بچه ها تکسچر رو باید خوب درست کنی...تا کارت خوبه خوب و بی نقص بشه...دمت گرم...منتظر ادامشیم دوست من.... راستی بینیه ببره از سه رخ و مخصوصا از نیم رخ فوق العادس...اما از جلو و روبه رو یکم ایراد داره..منظورم اینه که از جلو ریل نشده(نسبت به بقیه ی فسمت ها)اگه روش بیشتر کار کنی و جزئیاته بیشتر بدی دیگه جایه حرفی نمیمونه موفق باشی.:20: ممنون آره نوک بینی از جلو یه کم صاف شده خواستم تو تکسچرینگ اصلاحش کنم ( بهش بامپ میدم ) ایول حالا بهتر شد. :11::11::11: 3dlove27-09-2008, 10:03 PMبازم سلام بالاخره روش تکسچر دادن رو یاد گرفتم ( unwarp uvw):31: یه کم رو ببر کار کردم بنظرید تا بقیشم درست کنم :11: راستی نمیدونم چشم سم راست چرا اینجوری شده فک کنم چیزی رفته تو چشش :13: http://i36.tinypic.com/vh3ggw.jpg CG Art27-09-2008, 10:09 PMفکر نمیکنی اگه متریال بدی خوشگل تر میشه !http://www.pic4ever.com/images/30upn9j.gif راستی چرا سه ضلعی شده با چه روشی ساختی ؟ http://www.pic4ever.com/images/23emu.gif اصلا چرا تکسچرش اینطوری شده !!!http://www.pic4ever.com/images/4448.gif چرا بعضی جاهاش بریده شدست ؟http://www.pic4ever.com/images/1650.gif 3dlove27-09-2008, 10:49 PMفکر نمیکنی اگه متریال بدی خوشگل تر میشه !http://www.pic4ever.com/images/30upn9j.gif راستی چرا سه ضلعی شده با چه روشی ساختی ؟ http://www.pic4ever.com/images/23emu.gif اصلا چرا تکسچرش اینطوری شده !!!http://www.pic4ever.com/images/4448.gif چرا بعضی جاهاش بریده شدست ؟http://www.pic4ever.com/images/1650.gif صد در صد بهتر میشه ولی راستش رو بخوای بلد نیستم با Unwarp uvw ساختم نمیدونم چرا سه ضلعی شده راستش رو بخوای از هیچ جا این یاد نگرفتم خودم یه کم دستکاری کردم یه رندر تو محیط edit unwarp uvw گرفتم این شد : http://i35.tinypic.com/sewy2u.jpg بعد بردم تو فتوشاپ قسمت های مختلفش رو با عکس یه ببر که داشتم پر کردم ( در حد باقالی ) این شد : http://i33.tinypic.com/2q2ra 5v.jpg بعدم رفتم تو متریال ادیتور اینو به مدل نسبت دادم این شکل در اومد http://i36.tinypic.com/vh3ggw.jpg حالا هرجاش رو اشتباه کردم بگو تا اصلاح کنم ( البته فک کنم همش رو اشتب رفتم :41: ) hrgh227-09-2008, 10:53 PMآفرین رفیق خیلی خوبه unwarp ت استاندارد نیست راستی زمانی هم که میخای از unwarp map ت رندر بگیری edge های سبز رنگ را بردار چشمش حالا خیلی بهتر شده.... CG Art27-09-2008, 11:01 PMمرسی از توضیحاتت Farzad.wow28-09-2008, 09:53 AMقبل لز اینکه /Unwrap کنی برم یه uvwmapping بهش بده .... بعد اونجا سیلندر رو انتخاب کن بعد هم بهش Unwrap بده .. اون وقت بهتر می شه .... 3dlove28-09-2008, 12:47 PMقبل لز اینکه /Unwrap کنی برم یه uvwmapping بهش بده .... بعد اونجا سیلندر رو انتخاب کن بعد هم بهش Unwrap بده .. اون وقت بهتر می شه .... ممنون از راهنماییت دقیقا همین کار رو کردم فرزاد جان Farzad.wow28-09-2008, 03:06 PMخوب حالا نتيجه ي كارتو بذار...... 3dlove28-09-2008, 03:30 PMخوب حالا نتيجه ي كارتو بذار...... فرزاد جاااااااان همون کاری رو که گذاشتم با روشی که تو گفتی بود :31: Farzad.wow28-09-2008, 05:02 PMنباید اون طوری بشه عجیبه .................. /.,mnb30-09-2008, 11:59 AMخیلی خوبه. ولی این Unwarp که به هم ریخته. 3dlove30-09-2008, 01:33 PMخیلی خوبه. ولی این Unwarp که به هم ریخته. ممنون کورش جان خب این به هم ریختگی رو خودم ایجاد کردم :27: از منو mapping گزینه normal mapping رو زدم اینجوری شد به نظر خودم اینجوری بهتر میشه روش کار کرد چون همه قسمت ها مشخص هستن . Farzad.wow30-09-2008, 01:42 PMخوب رفیق چی شد نذاشتی بذار دیگه .....:دی 3dlove30-09-2008, 01:47 PMخوب رفیق چی شد نذاشتی بذار دیگه .....:دی شرمنده چند روزیه سیستمم قاط زده تا مکس رو اجرا میکنم صفحه خط خطی میشه واسه همین فعلا نمیتونم رو مدل کار کنم . b 3dnet01-10-2008, 01:52 AMخیلی عالی شده آفرین 3dlove01-10-2008, 06:42 PMسلام دوباره خدمت دوستان خب سیستم رو درست کردم ( مشکل از کارت گرافیک بود ) خیلی از دوستان از unwarp ایراد گرفته بودن :41: یه کم باهاش ور رفتم اینطوری شد اگه خوبه برم تو کار فتوشاپ http://i38.tinypic.com/10f6mfn.jpg Farzad.wow01-10-2008, 07:15 PMبازم به هم ریخته شده رفیق .................. 3dlove01-10-2008, 07:23 PMبازم به هم ریخته شده رفیق .................. ممنون دوست من یعینی باید همش یکپارچه باشه :41: 3dlove01-10-2008, 07:42 PMفرزاد خان اینم یه رندر دیگه خب اینطوری نمیشه به پشت گوش ها و بالای سر تکسچر داد !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! http://i37.tinypic.com/2emeiwl.jpg /.,mnb02-10-2008, 09:40 AMسلام. باید بگم که این هم مپینگش درست نیست. توی مپینگ باید شما تمام فیس ها و با توجه به موقعت و نقشی که در کار نهایی دارند رو تکسچر مورد نظر تععین مکان کنید یعنی تععین نحوه ی قرار گیری عکس دو بعدی روی سه بعدی. تا جایی که من می دونم توی یه تکسچرینگ از یه مادیفایر UNwarap استفاده نمی شه این مادیفایر مشکلات مپینگ رو حل می کنه و کارش دوختن تکیه های مختلف به هم هست. در منوی Mapping از پنجره ی Edit Map شما فقط می تونید طبق قاعده و قوانین ریاضی شکلتون رو از هم جدا کنید. مثلا بر اساس زاویه ی بین فیس ها و بگید که مثلا اگه از 45 درجه زاویه ی بین اونها بیشتر شد اونها رو جدا کنه. تا جایی که من اطلاع دارم برای راحتی کار شما باید از poly Select استفاده کرده و مثلا قسمت جلویی گوش مدل رو انتخاب و ضمن اینکه زیر مجموعه ی Poly انتخاب شده مادیفایر UVW Map رو اضاغه کرده و بعد هم مثلا برای اون یه Plane Map در نظر بگیرید و بعد هم Gizmo ی اونرو جابجا و گوچک و بزرگ کنید تا مثلا یه تکسچر ساده ی فعلی که جهت تنظیم تکسچر هست به صورت درست رو شکل قرار گرفته باشه.و دوباره برای قسمت پشت گوش Poly select و UVW Map و .... . وقتی تمام مراحل رو به این صورت درست کردید یعنی کشیدگی ها و فشردگش های تکسچر رو کنترل کردید با مادیفایر Unwrap UVW شما باید اشکالات رو برطرف کرده و قسمت های مختلف رو به هم اصطلاحا بدوزید. موفق باشی............ 3dlove02-10-2008, 10:25 AMسلام. باید بگم که این هم مپینگش درست نیست. توی مپینگ باید شما تمام فیس ها و با توجه به موقعت و نقشی که در کار نهایی دارند رو تکسچر مورد نظر تععین مکان کنید یعنی تععین نحوه ی قرار گیری عکس دو بعدی روی سه بعدی. تا جایی که من می دونم توی یه تکسچرینگ از یه مادیفایر UNwarap استفاده نمی شه این مادیفایر مشکلات مپینگ رو حل می کنه و کارش دوختن تکیه های مختلف به هم هست. در منوی Mapping از پنجره ی Edit Map شما فقط می تونید طبق قاعده و قوانین ریاضی شکلتون رو از هم جدا کنید. مثلا بر اساس زاویه ی بین فیس ها و بگید که مثلا اگه از 45 درجه زاویه ی بین اونها بیشتر شد اونها رو جدا کنه. تا جایی که من اطلاع دارم برای راحتی کار شما باید از poly Select استفاده کرده و مثلا قسمت جلویی گوش مدل رو انتخاب و ضمن اینکه زیر مجموعه ی Poly انتخاب شده مادیفایر UVW Map رو اضاغه کرده و بعد هم مثلا برای اون یه Plane Map در نظر بگیرید و بعد هم Gizmo ی اونرو جابجا و گوچک و بزرگ کنید تا مثلا یه تکسچر ساده ی فعلی که جهت تنظیم تکسچر هست به صورت درست رو شکل قرار گرفته باشه.و دوباره برای قسمت پشت گوش Poly select و UVW Map و .... . وقتی تمام مراحل رو به این صورت درست کردید یعنی کشیدگی ها و فشردگش های تکسچر رو کنترل کردید با مادیفایر Unwrap UVW شما باید اشکالات رو برطرف کرده و قسمت های مختلف رو به هم اصطلاحا بدوزید. موفق باشی............ کورش جان ممنونم ....... خیلی زحمت کشیدی حتما این روش رو امتحان میکنم ............ بازم ممنون از راهنماییت .:11: سایت ما را در گوگل محبوب کنید با کلیک روی دکمه ای که در سمت چپ این منو با عنوان +1 قرار داده شده شما به این سایت مهر تأیید میزنید و به دوستانتان در صفحه جستجوی گوگل دیدن این سایت را پیشنهاد میکنید که این امر خود باعث افزایش رتبه سایت در گوگل میشود
این صفحه را در گوگل محبوب کنید
[ارسال شده از: سایت ریسک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 474]
-
گوناگون
پربازدیدترینها