تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس مى‏خواهد خداوند او را از زبانيه (فرشتگان عذاب) نوزده‏گانه برهاند، بسم الل...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815580612




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

امير قلعه نوعي : استقلال تهران پتانسيل قهرماني آسيا را دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: امير قلعه نوعي : استقلال تهران پتانسيل قهرماني آسيا را دارد
امير قلعه نوعي عصر شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود : تاكنون حضور خسرو حيدري ، هاشم بيك زاده و ميلاد نوري در باشگاه استقلال تهران قطعي شده اما باشگاه همچنان در صدد جذب چند بازيكن جديد است.

وي با بيان اينكه چند بازيكن تيم استقلال تهران به دليل اتمام يا فسخ قرارداد از اين باشگاه جدا خواهند شد ، اظهار داشت : اين امر ، دست مديران باشگاه استقلال تهران را براي جذب بازيكنان جديد بازتر خواهد كرد.

قلعه نوعي تصريح كرد : به طور حتم تركيب تيم استقلال تهران براي حضوري قدرتمند در ميدان‌هاي داخلي و بين‌المللي بسته خواهد شد تا اين تيم بتواند نتايج قابل قبولي را در اين رقابتها بدست آورد.

وي در مورد وضعيت آناليزور تيم فوتبال استقلال تهران گفت : علاوه بر آناليزور ، يك تيم رواشناس ، استقلال تهران را در فصل آينده مسابقه ها همراهي خواهند كرد. در همين راستا قصد داريم كارشناسان زبده و مجرب را به خدمت بگيريم.

سرمربي تيم فوتبال استقلال تهران با بيان اينكه اين تيم از برنامه‌هاي آماده‌سازي خود يك هفته عقب است ، افزود : با تلاش بازيكنان ، اين عقب ماندگي را جبران خواهيم كرد.

وي در مورد برنامه‌هاي آماده‌سازي تيم استقلال تهران براي حضور در فصل آينده ليگ برتر باشگاههاي ايران اظهار داشت : اين تيم علاوه بر شركت در يك دوره رقابتهاي بين‌المللي ، همچنين اردويي يك هفته‌اي را در تركيه برپا خواهد كرد.

قلعه نوعي خاطرنشان كرد : تيم استقلال تهران روز ‪ ۸‬مرداد ماه پس از رويارويي با تيم پرسپوليس تهران در سوپر جام باشگاههاي ايران ، خود را آماده حضور در ليگ برتر خواهد كرد.

سرمربي سابق تيم ملي فوتبال ايران در مورد قرعه كشي مرحله مقدماتي رقابتهاي جام جهاني گفت : سطح تيم‌هاي آسيايي بسيار به هم نزديك شده است به طوريكه در حال حاضر نمي‌توان پيش بيني كرد كه چه تيم‌هايي جواز حضور در جام جهاني را بدست مي‌آورند.

وي با بيان اينكه در تمام دنيا ، تيم ملي در اولويت‌هاي كاري فدراسيون ها و باشگاه قرار دارد ، افزود : بدون شك همكاري كادر فني تيم ملي با باشگاهها دستاوردهاي خوبي را به ارمغان مي‌آورد. به همين علت باشگاه استقلال تهران ، تيم ملي فوتبال را در اولويت‌هاي كاري خود قرار خواهد داد سرمربي تيم استقلال تهران در مورد حضور هاشم بيك زاده در اين تيم گفت :
هنوز در ايران قراردادهاي داخلي باشگاهها رسميت ندارد به طوريكه دو سال قبل عباس آقايي با باشگاه استقلال تهران قرارداد داخلي منعقد و بخشي از مبلغ قرارداد خود را دريافت كرد اما در نهايت به تيم پرسپوليس تهران پيوست.
 شنبه 8 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 160]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن