تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):گوش خود را به شنيدن خوبى‏ها عادت بده و به آنچه كه به صلاح و درستى تو نمى‏افزايد گو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798602224




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

خبرهاي كوتاه از منطقه چهارم خبري


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: خبرهاي كوتاه از منطقه چهارم خبري
يزد ،مدير كل تبليغات اسلامي استان يزد گفت: شهيد آيت‌الله بهشتي و ‪ ۷۲‬تن از ياران با وفاي انقلاب اسلامي با خون خود درهفتم تيرماه سال‪ ۶۰‬خط نفاق را رسوا كردند. به گزارش ايرنا حجت‌الاسلام"سيدمحمد شريف حسيني كوهستاني" در يادواره شهداي هفتم تير در مسجد جامع باغ بهار مهريز، ياد و خاطره شهداي مظلوم اين حادثه را گرامي داشت.وي اضافه كرد: شهيد بهشتي و ساير شهداي اين حادثه نقش بسزايي در تحقق اهداف و آرمان‌هاي انقلاب اسلامي داشته‌اند.

***

* يزد ، معاونت اجتماعي و ارشاد فرماندهي انتظامي استان يزد ، از كشف و ضبط ‪ ۳۶‬كيلوگرم انواع مواد مخدر در شهرهاي يزد و طبس خبر داد.به گزارش ايرنا،‪ ۲۴‬كيلوگرم"ترياك"از يك دستگاه خودرو عبوري كه از جيرفت عازم مشهد بود به دست آمد و راننده آن نيز دستگير شد.بقيه مواد ذكر شده شامل ترياك و سوخته ترياك از دومنزل درشهريزد كشف و سه‌نفر در اين زمينه دستگير شدند.

***

* يزد ، مراسم سالروز مبارزه با سلاح‌هاي شيميايي و ميكروبي در استان يزد برگزار شد.به گزارش ايرنا،در اين مراسم كه با حضور جمعي از نيروهاي نظامي وانتظامي و بسيجيان استان در محل مصلاي تيپ الغدير يزد برگزار شد سخنرانان به تشريع جنگ‌هاي شيميايي و پيامدهاي آن پرداختند.شركت‌كنندگان دراين مراسم ضمن آشنايي با تجهيزات عمومي و انفرادي جنگ‌هاي نوين،با نحوه به كارگيري و استفاده از اين سلاح‌ها آشنا شدند.در حاشيه اين آيين،نمايشگاهي از آخرين تجهيزات و سلاح‌هاي جنگ‌هاي‌نوين دنيا براي آشنايي بسيجيان برپا شد.

***
خاتم * اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان خاتم اعلام كرد: پنج هزار متر مربع زمين براي ساخت مجتمع فرهنگي و هنري بخش مروست اين شهرستان اختصاص يافت.همچنين‪ ۵۰۰‬متر زمين براي خانه فرهنگ و هنراين بخش اختصاص يافته است.

ساخت اين دو مجموعه از سال آينده آغاز مي‌شود.

***
يزد * اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي استان يزد اعلام كرد: روزانه ‪ ۵۰۰‬نفر از نمايشگاه تابلو فرش بازديدمي‌كنند.دراين نمايشگاه‪ ۱۵۰‬تابلو فرش در موضوعات آيه‌هاي قرآني و طبيعت به نمايش گذاشته شده‌است.اين نمايشگاه تا ‪ ۱۵‬تير ماه در محل هتل داد يزد داير است.

***

* كاشان،استاد حوزه علميه قم گفت: علامه ملاحبيب‌الله شريف كاشاني به عنوان فقيهي جامع الشرايط حامل ولايت معصومين (س) بود.به‌گزارش ايرنا، سيد "مهدي باقري" در آيين هشتادونهمين سالگرد رحلت فقيه اهل بيت (س) حضرت آيت‌الله علامه ملاحبيب الله شريف كاشاني در مسجد آن مرحوم افزود:چنين عالماني آيينه اخلاق و اعمال معصومين هستند ، بدين لحاظ اين خصوصيت همواره در زندگيشان متجلي بوده است.

***

* كاشان،رئيس اداره زندان كاشان گفت:به‌مناسبت گراميداشت هفته قوه قضائيه و ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س)، ‪ ۱۲۹‬نفر از مددجويان زندان كاشان به مرخصي رفتند. "علي راحمي" در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: در جلسه شوراي طبقه‌بندي زندان،پس‌از بررسي ‪ ۱۴۰‬پرونده با مرخصي اين عده موافقت شد.

وي اظهار داشت:اين گروه از مددجويان را محكومان مالي، ديه و مواد مخدر شامل مي‌شوند.

***

* شهركرد، معاونت اجتماعي و ارشاد نيروي انتظامي چهارمحال و بختياري، از دستگيري باند"اراذل و اوباش "در شهركرد خبر داد.اين باند پنج نفره كه با شگردهاي‌مختلف و عكس گرفتن از دختران جوان مبادرت به‌تهديد واخاذي مي‌كردند، تحويل مراجع قضايي شدند.مسوول پليس اصلاعات وامنيت نيروي انتظامي چهارمحال و بختياري از اجراي طرح امنيت پاركها و اماكن تفريحي خبر داد و گفت: با هرگونه ناامني در پاركها بشدت برخورد مي‌شود.سرهنگ خرم‌آبادي از دستگيري ‪۱۵‬ نفر اوباش و مزاحمين مردم در اماكن تفريحي خبر داد و گفت:با هرگونه ايجاد مزاحمت، درگيري، تهيه عكس و فيلم قاطعانه برخورد خواهد شد.
 شنبه 8 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 358]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن