تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نماز قلعه و دژ محکمی است که نمازگزار را از حملات شیطان نگاه می دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815550337




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار كوتاه ورزش قم


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: اخبار كوتاه ورزش قم
خبرگزاري فارس: موفقيت تيم فوتبال شركت آب و فاضلاب قم در مسابقات دسته يك كارگري كشور، موفقيت جانبازان قمي در مسابقات دو و ميداني جانبازان‌ قهرماني كشور و برگزاري مسابقات مختلف ورزشي به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر از اخبار كوتاه ورزشي استان قم است.


به گزارش خبرگزاري فارس از قم، تيم فوتبال شركت آب و فاضلاب كه به عنوان نماينده استان قم در مسابقات دسته يك كارگران كشور حاضر شده است، در مرحله يك هشتم نهايي اين مسابقات كه در تهران برگزار شد، با تيم‌هاي كرمان، كهگيلويه و بوير‌احمد و بوشهر هم‌گروه بود، كه در نهايت توانست به همراه تيم بوشهر به مرحله بعد راه يابد.
تيم شركت آب و فاضلاب در مرحله بعدي اين مسابقات كه اواخر ماه جاري در تهران برگزار مي‌شود، با تيم‌هاي استان تهران، كرج و قزوين هم‌گروه است.
تيم فوتبال شركت آب و فاضلاب را در اين مسابقات آقايان سعيد گاييني، محسن يزدي، مجيد البرزيان، اصغر يامولا، محمد كربلايي، حسين مرداني‌پور، احمد معصومي، محسن راسخ، مهدي محمدي، حسين سعادتمند، حسين خوش‌‌سيرت، عباس كريمي، داوود خليلي، مرتضي طاهري، حبيب عليخاني، حبيب خيرخواه، مهدي كريمي، حسين چاووشي و امير توسلي به عنوان بازيكن، رضا زرگرزاده به عنوان سرپرست، ناصر ايل‌بيگي به عنوان سرمربي و علي بختياري مهر به عنوان مربي همراهي كردند.

*موفقيت جانبازان قمي در مسابقات دو و ميداني جانبازان كشور
در مسابقات دو و ميداني جانبازان و معلولان قهرماني كشور كه در شهر تهران برگزار شد، تيم استان قم با شش ورزشكار حضور يافت.
در اين مسابقات، محمدجواد حائري‌تبار در كلاس T-37 800 متر به مدال طلا دست يافت، احمد اسلامي در كلاس T-36، 800 متر مقام اول را از آن خود كرد، مهدي عرب خراساني در كلاس T-35، 800 متر، مدال نقره را به خود اختصاص داد و علي‌اصغر نادري نيز در كلاس T-36، 100 متر سوم شد.

*برگزاري مسابقات مختلف ورزشي به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر
به مناسبت فرا رسيدن هفته مبارزه با مواد مخدر، مسابقات مختلف ورزشي در استان قم با همكاري فرماندهي انتظامي استان قم و اداره كل تربيت‌بدني اين استان برگزار شد.
برگزاري مراسم ورزش صبحگاهي در پارك شهيد، برگزاري مسابقه دو همگاني در فلكه سالاريه، حضور ورزشكاران، مربيان و مسئولان ورزش استان در نماز جمعه، حضور كاروان دوچرخه‌سواري در سطح شهر با شعار «با ورزش به جنگ اعتياد برويم» و برگزاري مسابقه دو و ميداني قهرماني كشور با عنوان جام رهايي، از جمله اين برنامه‌ها بود.
انتهاي پيام/ر
 شنبه 8 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 289]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن