تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):كسى كه از حق دَم مى زند با سه ويژگى شناخته مى شود: ببينيد دوستانش چه كسانى هستند؟ نم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816818719




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

عصرانه: خاطرات دكتر علي لاريجاني


واضح آرشیو وب فارسی:همشهری: عصرانه: خاطرات دكتر علي لاريجاني


طنز- حسين قدياني:
قبل از مطالعه خاطرات جناب دكتر ذكر سه نكته ضروري است. اول اينكه چون جناب لاريجاني در اين چند سال در سمت‌هاي مختلفي مشغول خدمت بوده، خاطرات ايشان يك مقدار از نظر رعايت تقدم و تاخر زمان رخ دادن حوادث نامرتب است.

دوم اينكه... شرمنده، نكات دوم و سوم يادم رفت. حالا اين شما و اين هم خاطرات دست اول و منتشر نشده دكتر لاريجاني.

صبح از خواب بلند شدم. خاوير سولانا sms داد و نسبت به دو فوريت لايحه تغيير مدير شبكه يك انتقاداتي داشت. به معاونم ضرغامي گفتم كه مراقب باشد و اجازه ندهد اتحاديه اروپا در بسته پيشنهادي خود اسباب تضعيف آگهي‌هاي صدا و سيما را فراهم آورد. ساعت 9صبح براي افتتاح شبكه 3 رفتم و از گزارش دو پهلوي البرادعي انتقاد كردم و البته اين را هم گفتم كه مجلس، هميشه بايد مثل يك ذره‌بين، ناظر امور باشد و اجازه ندهد كيفيت سريال‌هاي تاريخي مثل «مردان آنجلس» دچار افت شود كه خود به خدايي خاوير سولانا هم همين نظر را درباره من داشت، هرچند كه بالاخره گاهي ميان مجلس و دولت، اصطكاك به وجود مي‌آيد و سر همين، بنده صلاح ديدم به جاي تهران، از قم نامزد شوم كه اين مورد توافق 1+5 در اروپا و 6+5 در روزنامه رسالت بود و هر دوطرف، چه مخاطبان سيما و چه توليد‌كنندگان برنامه‌ها را راضي نگه داشت. ناهار‌ را با سعيد جليلي در شوراي عالي امنيت ملي خوردم و بعد همراه البرادعي و سولانا براي افتتاح شبكه‌ استاني رهسپار «وين» شديم.

در راه مهندس باهنر هم به جمع ما پيوست و نسبت به طرح تحول اقتصادي دولت انتقاداتي را داشت كه قرار شد در دور بعدي مذاكرات ايران و سه كشور اروپايي درباره‌اش مفصل صحبت شود. دم غروب در جمع دانشجويان سخنراني كردم. اغلب عزيزان از طولاني شدن سريال آژانس‌ هسته‌اي ناراضي بودند، از نمايندگان خواستم درباره نظر دانشجويان طرحي را به تصويب برسانند. تازگي‌ها نمايندگان زيادي به دولت تذكر مي‌دهند كه نشان‌دهنده نارضايتي دو طرف از روند مذاكرات در وين است. اتحاديه اروپا بايد بداند اگر همين‌طور بخواهد ادامه دهد ما برنامه‌هاي صدا وسيما را براي‌شان پخش نخواهيم كرد.

شب از وين به خانه برگشتم. برادرم جواد زنگ زد و گفت حاضر است با دكتر الهام در قعر جهنم هم مذاكره كند. پيشنهاد خوبي به نظر مي‌رسيد به دكتر توكلي موضوع را گفتم و قرار شد در سخنراني قبل از دستور به روند مذاكرات ايران و سه كشور اروپايي حملاتي انجام دهم كه متاسفانه به دليل طولاني شدن مسابقه فوتبال بين ايران و كره قرار شد فردا بعد از اخبار ساعت 8 پخش شود. قبل از خواب، مدير شبكه2، بسته پيشنهادي خود را برايم «بلوتوث» كرد با دقت نگاه كردم. نسبت به لوايح ديگر دولت،‌ كارشناسي‌تر بود. البته بازهم نقاط ضعفي در آن به چشم مي‌آمد به خصوص در زمينه يو‌سي‌اف، اصفهان و غني‌سازي اورانيوم در نطنز كه فكر كنم ميرباقري زيادي دارد به ديگر معاونت‌ها گير مي‌دهد.

سركار خانم فاطمه آجرلو هم sms داد و گفت: هيچ نسبتي با خاوير سولانا و عباس پاليزدار ندارد من هم قبول كردم و قرار شد در دور بعدي مذاكرات با سه كشور اروپايي قضيه را مورد بررسي قرار دهيم. علي‌ايحال من اين لحن صحبت كردن را نمي‌پذيرم و خوب است سخنگوي قوه قضائيه در ساخت سريال مبارزه با مفاسد اقتصادي رعايت شأن مخاطبان خاص را هم بكند، البته در همين رابطه قرار شد با سيما‌چوب يك تفاهمنامه‌اي امضا شود تا پرونده راديو جوان از شوراي امنيت بيرون بيايد و تحريم‌ها نسبت به زاكاني و آجرلو كاهش پيدا كند و چون ما در رسانه ملي از نظر تامين منابع مالي با محدوديت مواجه هستيم. به خاوير سولانا گفتم در پخش هرگونه آگهي گشاده‌دستي كند و الا مسير مذاكرات را عوض خواهيم كرد و سوت پايان جلسه امروز مجلس را خواهم زد!!

تاريخ درج: 8 تير 1387 ساعت 14:10 تاريخ تاييد: 8 تير 1387 ساعت 17:35 تاريخ به روز رساني: 8 تير 1387 ساعت 17:34
 شنبه 8 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: همشهری]
[مشاهده در: www.hamshahrionline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 169]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن