تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):پيامبر خدا صلى‏الله‏عليه‏و‏آله مردى را ديدند كه موهاى ژوليده و جامه‏اى چركين و سر و ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815446742




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مدير تعاون روستايي خوزستان: تعاوني روستايي زنان ايذه، توليدكننده برتر كشوري شد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مدير تعاون روستايي خوزستان: تعاوني روستايي زنان ايذه، توليدكننده برتر كشوري شد
خبرگزاري فارس: مدير سازمان تعاون روستايي خوزستان گفت: شركت تعاوني روستايي زنان نخ‌ريسان ايذه به عنوان شركت نمونه و توليدكننده برتر كشور شناخته شد.


هرمز خواجوي امروز درگفتگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار داشت: در همايش سراسري تشكل‌ها و فعالان بخش كشاورزي كه در تهران برگزار شد، شركت تعاوني روستايي زنان نخ‌ريسان ايذه به عنوان شركت نمونه موفق به دريافت لوح سپاس از رئيس‌جمهور شد.
وي اضافه كرد: اين شركت با مديريت فاطمه نجم‌اورك يكي از فعالترين شركت‌هاي شبكه تعاون روستايي خوزستان است كه از مهمترين فعاليت‌هاي آن مي‌توان به برگزاري دوره‌هاي آموزشي گلسازي، احكام، خانواده، ايجاد كارگاه خياطي، راه‌اندازي واحد اعتباري، دارا بودن تاكسي سرويس بانوان، خريد و فروش محصولات كشاورزي، راه‌اندازي فروشگاه مصرف توزيع ارزاق، شراكت در شركت حمل ونقل، شركت فعال در نمايشگاه‌هاي ملي و استاني و ايجاد غرفه عرضه توليدات كشاورزي اشاره كرد.
خواجوي تصريح كرد: شركت تعاوني روستايي زنان نخ‌ريسان ايذه با داشتن هزار عضو فعال و سرمايه بيش از يك ميليارد و 600 ميليون ريال به 20 روستاي تحت پوشش خود خدمات‌رساني مي‌كند.
بر اساس اين گزارش، پيشتر نيز در سومين جشنواره انتخاب و معرفي توليدكنندگان برتر كشاورزي در استان خوزستان، اين شركت به عنوان توليد كننده برتر شناخته و مورد تقدير نماينده ولي فقيه دراستان و رئيس سازمان جهاد كشاورزي خوزستان قرار گرفت.
انتهاي پيام/ف
 شنبه 8 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 288]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن