تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خداوند عزيز و جليل نقل كرده است كه فرمود: هر كار ارزشمندى كه در آن بسم ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820587640




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار كوتاه حوادث‌


واضح آرشیو وب فارسی:اطلاعات: اخبار كوتاه حوادث‌
خدمتكار خانه، دزد از آب در آمد

خدمتكار خانه دزد از آب درآمد.فردي با مراجعه به ماموران پليس مدعي شد كه خانه‌اش در خيابان احتشاميه مورد دستبرد قرار گرفته و سارقان مبالغي ارز، وجوه نقد و اشياي گرانقيمت را به سرقت برده‌اند.

ماموران پايگاه سوم پليس آگاهي تهران با بررسي محل سرقت، آن را داخلي تشخيص دادند و صاحبخانه در تحقيقات بعدي مدعي شد كه به خدمتكار خانه‌اش به نام صغري ظنين است.

كارآگاهان با رديابي‌هاي خود توانستند اين زن را بازداشت كنند.

متهم در بازجويي اعتراف كرد با اطلاع از محل وجوه موجود در خانه و به دليل نياز مالي وسوسه شدم آنها را سرقت كنم. متهم نيز با قرار قانوني بازداشت شد.‌

پنچرگيري در حاشيه بزرگراه، حادثه آفريد

سرويس حوادث: اقدام به پنچرگيري در حاشيه بزرگراه آزادگان تهران، 3 كشته و 2 مجروح بر جاي گذاشت.

اين حادثه بامداد ديروز در مسير غرب به شرق بزرگراه آزادگان، بعد از خروجي بهشت‌زهرا(س)، رخ داد.

احمد سليماني - فرمانده گروه امداد و نجات آتش‌نشاني - درباره اين حادثه گفت: يك دستگاه خودروي سواري پرايد، به دليل پنچر شدن يكي از چرخ‌هاي خودرو در كنار بزرگراه متوقف شده بود و سرنشينان آن از خودرو خارج شده بودند كه يك دستگاه سواري پژو آردي به شدت با خودروي پرايد و سرنشينان آن برخورد كرد و پس از منحرف شدن از مسير، واژگون شد.

وي افزود: بر اثر اين حادثه، 3 نفر از سرنشينان پرايد كه در كنار خودرو ايستاده بودند، جان خود را از دست دادند.

سليماني اضافه كرد: نيروهاي آتش‌نشاني به محض رسيدن به صحنه حادثه، سرباطري خودروهاي حادثه ديده را قطع كردند و به پاك‌سازي بنزين پخش شده در سطح جاده پرداختند.‌

مرگ 2 نفر در حادثه سقوط هواپيماي آموزشي در اروميه‌

سرويس حوادث - سقوط يك فروند هواپيماي آموزشي در اطراف فرودگاه اروميه، به مرگ دو نفر منجر شد.

مديركل سياسي و انتظامي استاندار آذربايجان غربي در گفتگو با خبرگزاري فارس، با تاييد اين خبر گفت: اين هواپيماي آموزشي شامگاه پنجشنبه گذشته در حوالي روستاي سقوط كرد كه بر اثر آن، 2 نفر جان خود را از دست دادند.

وي علت سقوط هواپيماي آموزشي را نقص فني اعلام و تأكيد كرد: بررسي‌هاي كارشناسان براي مشخص‌شدن جزئيات حادثه ادامه دارد.

يك قاچاقچي اعضا بدن به 54 سال حبس محكوم شد

آمريكا: رئيس يك شبكه قاچاق اعضاي بدن در آمريكا به جرم برداشتن غيرقانوني اعضاي بيش از يك هزار جسد از جمله اعضاي بدن يكي از روزنامه‌نگاران سابق شبكه بي.بي.سي به 54 سال زندان محكوم شد.

به گزارش خبرگزاري فرانسه از نيويورك، دندانپزشك سابق چهل و چهارساله به جرم قاچاق اعضاي بدن در دادگاه بروكلين محكوم شناخته شد.

چارلز هاينز دادستان بروكلين اعلام كرد: متهم به حبس طويل‌المدت محكوم شده و پيش از گذراندن هجده سال زندان نمي‌تواند از بخشودگي و تخفيف محكوميت بهره‌مند شود.

سرقت بيست ميليون دلار از كارت‌هاي اعتباري‌

هلند: دادگاه هلند اعلام كرد: پليس مردي بيست ساله را كه به هك و سرقت نزديك به بيست ميليون دلار با استفاده از داده‌هاي پنجاه هزار كارت اعتباري مظنون است، بازداشت كرد.

به گزارش خبرگزاري فرانسه از لاهه، احتمالاً داده‌هاي كارت‌هاي اعتباري از يك شركت بليت فروشي انگليسي به سرقت رفته بود و اين مظنون از آنها براي شمار زيادي خريد اينترنتي تجهيزات فناوري استفاده كرده بود.

سقوط هواپيما در سودان‌

يك فروند هواپيماي باري در سودان سقوط كرد و 7 تن از سرنشينان آن از جمله چهار اوكرايني و يك ارمنستاني كشته شدند.

يك سخنگوي سازمان هواپيمايي غيرنظامي سودان اعلام كرد: اين هواپيما به علت شرايط نامناسب هوايي سقوط كرد و از مجموع هشت سرنشين هواپيما فقط يك تن از اين حادثه جان سالم بدر برده است.




 شنبه 8 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: اطلاعات]
[مشاهده در: www.ettelaat.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 358]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن