تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  بنر تستی
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817259136




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

پنجمين دوره مسابقات ESWC در ايران برگزار شد همه چيز مشكل است


واضح آرشیو وب فارسی:الف: پنجمين دوره مسابقات ESWC در ايران برگزار شد همه چيز مشكل است


پنجمين دوره مسابقات ESWC، براي انتخاب تيم‌هاي منتخب جهت اعزام به كشور فرانسه جهت شركت در مسابقات جهاني ESWC Master ، در ايران برگزار شد. ESWC Master به عنوان شاخه‌اي مجزا از ESWC فعاليت مي‌كند كه مسابقات انتخابي براي شركت در مرحله نهايي آن در كشور ما برگزار شد. اين دور از مسابقات با حمايت مالي شركت‌هاي LG و ماديران با مسئوليت اجرايي تيم گيم‌نت سايبرگ برگزار شد.

بازي‌هاي ESWC هر ساله در كشور آمريكا برگزار مي‌شود و از آنجايي كه براي برخي و يا شايد تمامي بازيكنان ايراني نمي‌توان ويزاي آمريكا اخذ كرد شركت LG برگزيدگان اين مسابقات انتخابي را جهت حضور در بازي‌هاي ESWC Master روانه فرانسه خواهد كرد. چنين بازماندگي براي ايران نيز در فروردين ماه رخ داد، مسئول برگزاري مسابقات ACM منطقه‌اي در ايران گفت: سه تيم از ايران به مسابقات جهاني برنامه‌نويسي كامپيوتري راه يافتند كه از ميان آنها تنها تيم دانشگاه صنعتي‌شريف موفق به دريافت ويزا براي اعزام به كشور كانادا شد و دو تيم دانشگاه صنعتي‌اميركبير و دانشگاه تهران موفق به دريافت ويزا نشدند. اين مسابقات از سال 2003 تا سال 2007 در كشور فرانسه انجام گرفته و تنها امسال ميزباني اين مسابقات را كشور آمريكا برعهده گرفته است. البته پاريسي‌ها هم بيكار ننشستند، امسال مسابقات Masters of Paris در همان مكان برگزاري ESWC در سال‌ گذشته، ميزبان بازيكنان سراسر دنيا خواهد بود. شركت در مسابقات مسترز براي قهرمانان و نفرات برگزيده‌ هر كشور آزاد است. تاريخ اين بازي‌ها از 4 تا 6 جولاي است.
اين مسابقات با كيفيت جهاني و مقررات جهاني اين بازي‌ها در تهران برگزار شد و همان بازي‌هايي كه در مسابقات اصلي وجود دارد در اين دوره‌ها نيز ديده مي‌شود. البته بايد اذعان داشت كه برگزيدگان بازي PRO به مسابقات جهاني اعزام نخواهند شد. بازي‌هاي موجود در مسابقات اصلي ESWC عبارتند از : Warcraft III، Dota All Stars Counter Strike 1.6، Counter Stars، Quake III و Trackmania Nation. دو بازي Counter به صورت گروهي بين دو تيم 5 نفره و بقيه بازي‌ها به صورت انفرادي و تك به تك اجرا مي‌شوند. براساس شنيده‌ها، بازي‌هاي فوتبال به دليل مشكلاتي كه بين مديران وجود داشته است، در اين دوره از مسابقات گنجانده نشده‌اند. البته بايد گفت كه به دليل آنكه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي ‌بازي‌هاي Quake III و Counter Strike را تائيد نكرده، اين بازي‌ها در ايران برگزار نشد و عملا ايران فقط در 3 رشته از بازي‌ها شركت خواهد كرد كه در اين بين تنها بازي Dota گروهي است. اين مسابقات در دو دور مقدماتي و نهايي برگزار شد. برگزاري دور مقدماتي اين بازي‌ها در 10‌مركز بازي‌هاي كامپيوتري در 7 شهر كشور كه شامل تهران، مشهد، كرج، همدان، اراك، قم و گرگان بود. در اين دوره محدوديتي براي شركت‌كنندگان در نظر گرفته نشده بود و حتي افراد زير 18 سال با ارائه رضايت‌نامه كتبي از والدين خود مي‌توانستند در اين دوره از مسابقات شركت كنند.
دور مقدماتيESWC، در فاصله زماني 16 تا 26 فروردين ماه سال جاري در مراكز ثبت‌نامي ‌برگزار شد. دور دوم و پاياني كه به منظور انتخاب برترين‌ها براي اعزام به فرانسه برگزار شده بود، در تاريخ 10‌ارديبهشت امسال به پايان رسيد. برهمين اساس 64 بازيكن در بازي Warcraft III،ا128 بازيكن در بازي Trackmania Nations، ا128بازيكن در بازي pro Evolution Soccer08 و 16تيم 5 نفره در بازي Dota All Stars در تهران براي انتخاب برگزيدگان شركت كردند.
در مسابقات نهايي ESWC 2007 فرانسه بيش از 750 نفر شركت‌كننده از 51 كشور جهان در فرانسه گرد هم آمدند و با هم به رقابت پرداختند و مهارت و توان خود را در بازي‌هاي مختلف به نمايش گذاشتند. اين مسابقات از ابتداي برگزاري با استقبال گسترده علاقه‌مندان بازي‌هاي كامپيوتري سراسر جهان مواجه شده است به طوريكه در مسابقات سال گذشته بيش از 35هزار تماشاچي مستقيما در سالن‌هاي اختصاصي، روند مسابقات را دنبال كردند و بيش از 500 ساعت گزارش و خبر مستقيم از 22 شبكه مختلف تلويزيوني سراسر جهان مسابقات را پوشش خبري دادند. همچنين در سال‌هاي گذشته، بيش از يك‌هزار و 200 مقاله مختلف در رابطه با ESWC منتشر شده است. در زمان برگزاري مسابقات نهايي سال گذشته بيش از 6ميليون تقاضاي جست‌وجو عبارت ESWC در موتور جست‌وجوي گوگل ثبت شده است.
قهرمانان اين مسابقات علاوه بر دريافت پاداش نقدي مستقيما به دور نهايي مسابقات ESWC در سن خوزه آمريكا فرستاده خواهند شد و در انتها مروري بر مدال‌هاي دريافت شده توسط كشورهاي مختلف خواهيم داشت: پرافتخارترين كشور شركت‌كننده در جام جهاني، فرانسه با 8 طلا 6نقره و 6 برنز است. بعد از فرانسه، آلمان و سوئد قرار دارند. كشورهاي اروپايي موفق‌ترين كشورها در زمينه‌ مهارت‌هاي بازي‌هاي كامپيوتري در تاريخ جام‌جهاني بوده‌اند.
از كشورهاي آسيايي، كره‌جنوبي و عربستان فقط به مدال رسيده‌اند و كشور ايران هنوز به مقامي دست نيافته است. به اميد پيروزي بازيكنان و تيم‌هاي ايراني در اين مسابقات.
 شنبه 8 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: الف]
[مشاهده در: www.alef.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 616]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن