تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن شوخ و شنگ است و منافق اخمو و عصبانى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815721609




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دادستان بردسكن: 69 قاچاقچي مواد مخدر دستگير شدند زندان كاشمر 7 برابر ظرفيت زنداني دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: دادستان بردسكن: 69 قاچاقچي مواد مخدر دستگير شدند زندان كاشمر 7 برابر ظرفيت زنداني دارد
خبرگزاري دانشجويان ايران - مشهد
سرويس: فقه و حقوق - حقوق اجتماعي

دادستان بردسكن در جمع اعضاي شوراي تامين اين شهرستان گفت: با اين‌كه زندان كاشمر فقط ظرفيت 60 زنداني را دارد اما 7 برابر ظرفيت خود يعني 400 زنداني را در خود جاي داده است.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)-منطقه خراسان، سيد علي نبوي با اشاره به اين‌كه مددجويان زندان كاشمر جرم‌هاي سنگيني دارند، گفت: درصدد اين هستيم كه مشكلات برخي از آن‌ها مرتفع و زمينه آزادي‌شان فراهم شود.

عضو شواري تامين شهرستان بردسكن از كاهش 250 پرونده وارده طي سه ماه اخير نسبت به مدت مشابه سال قبل آن به اين دادسرا اشاره كرد و گفت: اميدوارم بتوانيم با توجه به بحران خشكسالي تا پايان امسال شاهد كاهش پرونده‌هاي بيشتري به دستگاه قضايي شهرستان باشيم.

نبوي ادامه داد: سعي ما بر اين است كه اكثر پرونده‌هاي وارده به دادگستري به صلح و سازش بيانجامد.

به گزارش ايسنا، دادستان بردسكن همچنين در جمع خبرنگاران اظهار كرد: متاسفانه تاكنون مسوولان حراست‌ ادارات گزارشي از كارمندان خود به دستگاه قضايي شهرستان ارائه نداده‌اند در صورتي كه حراست هر اداره‌اي موظف است بر پرسنل خود نظارت داشته باشد.

وي كه به مناسب هفته قوه قضاييه در جمع خبرنگاران سخن مي‌گفت، اظهار داشت: متاسفانه عده‌اي به طرق مختلف از مردم باج‌گيري مي‌كنند كه مردم بايد در صورت مشاهده افراد مشكوك، مراتب را به پليس اعلام كنند.

دادستان بردسكن همچنين از خانواده‌ها خواست مواظب فرزندان خود بوده و حركات آن‌ها را تحت كنترل داشته باشند كه خداي نكرده به راه‌هاي خلاف كشيده نشوند.

نبوي با اشاره به اينكه از 400 زنداني شهرستان كاشمر 87 نفر آن‌ها از شهرستان بردسكن هستند، گفت: به مناسبت هفته قوه قضاييه 5 نفر از زندانيان مورد عفو قرار گرفتند و براي مابقي زندانيان نيز 200 روز مرخصي در نظر گرفته شد.

وي ريشه بزهكاري در جامعه را بيكاري، وضعيت اقتصادي مردم و عدم كنترل خانواده‌ها نسبت به فرزندان دانست و گفت: متاسفانه به خاطر وضعيت خشكسالي و سرمازدگي، جرم سرقت خودش را در شهرستان بردسكن نمايان كرده است كه بايد در اين راستا مردم همكاري همه جانبه‌اي را با نيروهاي امنيتي شهرستان داشته باشند.

دادستان بردسكن گفت: با كساني كه با به راه انداختن كاروان‌هاي عروسي آسايش و امنيت را از مردم سلب مي‌كنند، برخورد جدي خواهد شد.

وي اظهار داشت: متاسفانه برخي از صاحبان عروسي زمينه‌هاي كارهاي خلاف را فراهم مي‌كنند كه در صورت گزارش يا مشاهده، با صاحب مجلس برخورد قاطع خواهيم كرد.

نبوي در رابطه با امنيت شهرستان بردسكن گفت: خوشبختانه با تلاش‌هاي شبانه‌روزي نيروهاي امنيتي شهرستان وضعيت امنيتي مطلوب بوده و هيچ ناامني در منطقه وجود ندارد.

دادستان بردسكن افزود: از ابتداي امسال تاكنون بيش از 155 كيلوگرم ترياك و هروئين از قاچاقچيان مواد مخدر كشف و ضبط و در اين راستا نيز 69 نفر قاچاقچي دستگير شدند.

وي آمار سرقت احشام را در بردسكن بالا اعلام كرد و گفت: متاسفانه در اين رابطه هنوز نتوانسته‌ايم كاري انجام دهيم.

وي همچنين گفت: با مستقر كردن مامور در ورودي و خروجي دادگستري از ورود افراد كارچاق‌كن جلوگيري شده و تاكنون با چند نفر نيز برخورد شده است.

نبوي با اشاره به اينكه هر ماه به طور ميانگين 250 پرونده وارد دادسراي بردسكن مي‌شود، گفت: متاسفانه دادگستري شهرستان بردسكن از نظر كادر قضايي و اداري با مشكل مواجه است به گونه‌اي كه دادگستري بردسكن بازپرس نداشته و نياز به حداقل 3 قاضي ديگر دارد.

وي يكي از وظايف دستگاه قضايي را پيشگيري از وقوع جرم و اصلاح مجرمان اعلام كرد و گفت: خوشبختانه طي 3 ماهه اخير پرونده‌هاي وارده به دادسراي اين شهرستان از يك هزار و 80 پرونده به 795 پرونده نسبت به سه ماهه اول سال گذشته كاهش داشته است.

دادستان بردسكن همچنين گفت: طي سه ماهه گذشته يك هزار و 484 پرونده به شوراهاي حل اختلاف اين شهرستان وارد و يك هزار و 454 پرونده آن مختومه شد.

انتهاي پيام
 شنبه 8 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 209]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن