تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر که ما را پس از مردنمان زیارت کند گویا ما را هنگام زنده بودنمان زیارت کرده است....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820993993




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

آخرين درخواست گروگان‌گيران آزادي 200 نفر از قاچاقچيان است


واضح آرشیو وب فارسی:برنا نيوز: آخرين درخواست گروگان‌گيران آزادي 200 نفر از قاچاقچيان است
احمدي مقدم با بيان اين كه آخرين درخواست گروگان گيران آزادي 200 نفر از قاچاقچيان از زندان بوده است، افزود: ادعاي گروگان گيران در خصوص اعدام دو نفر از گروگان ها ممكن است جنگ رواني باشد.


دبيركل ستاد مبارزه با مواد مخدر كشورمان عصر روز گذشته در حاشيه مراسم روز جهاني مبارزه با مواد مخدر كه در مركز همايش هاي صدا و سيماي جمهوري اسلامي ايران برگزار شد، در جمع خبرنگاران در پاسخ به خبرنگار اجتماعي برنا در خصوص مطالبات گروگان گيران پاسگاه انتظامي سراوان گفت: آخرين مطالبه گروگان گيران از مقامات ايراني، آزادي 200 نفر از سوداگران مرگ از زندان هاي ايران بوده است.
وي در پاسخ به ديگر سوال خبرنگار برنا در خصوص ادعاي گروگان گيران در باره اعدام دو نفر از گروگان ها، تصريح كرد: اين ادعاي آنها كه از يكي از شبكه هاي ماهواره اي عربي پخش شد ممكن است ايجاد جنگ رواني باشد.

احمدي مقدم در خصوص اين كه ايران چه پاسخي به مطالبات گروگان گيران خواهد داد، تاكيد كرد: واضح است كه پاسخ ايران به درخواست آن ها منفي خواهد بود.
وي شرايط امنيتي در استان هاي مرزي بخصوص سيستان و بلوچستان را عادي عنوان و تصريح كرد: اگر ناامني هايي ايجاد مي شود بيشتر از ناحيه قاچاقچيان و گروهك هاي تروريستي است و اين استان در هيچ نوع جرايمي رتبه اول نداشته است.

مشاور رييس جمهور با اشاره به مهمترين دستاوردهاي ستاد مبارزه با مواد مخدر اظهار داشت: با توجه به اشاراتي كه بان كي مون دبير كل سازمان جهاني داشتند، ايران در موضوع درمان، مقابله و همچنين كشفيات در سطح جهاني به عنوان يك الگو مطرح است.

وي به كشف حدود 900 كيلوگرم مواد مخدر بر پايه ترياك و 620 كيلوگرم انواع مواد مخدر در سال گذشته اشاره و خاطر نشان كرد: فضا در حوزه مواد مخدر در ايران تغيير كرده به طوري كه شاهد توفيقات ارزشمندي در اين حوزه هستيم.

دبير كل ستاد مبارزه با مواد مخدر همچنين از درمان 587 هزار معتاد كه معادل نيمي از معتادان كشور است خبر داد و افزود: در حال حاضر زمينه درمان و بازگشت معتادان به مواد مخدر فراهم شده و در سال 87 اين روند را به صورت فراگير ادامه خواهيم داد.
 شنبه 8 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برنا نيوز]
[مشاهده در: www.bornanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 243]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن