تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 17 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):در روز جمعه هيچ عملى برتر از صلوات بر محمد و خاندان او (ع) نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

ترازوی آزمایشگاهی

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

سایت نوید

کود مایع

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799666332




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اعلام جزئيات‌ افزايش حقوق بازنشستگان


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: اعلام جزئيات‌ افزايش حقوق بازنشستگان
رئيس سازمان بازنشستگي كشوري اعلام كرد: علميات اجرايي شدن قانون مديريت خدمات كشوري براي بازنشستگان قبل از سال 86 در سازمان بازنشستگي كشوري آغاز شده است.
به گزارش روابط‌عمومي وزارت رفاه و تامين اجتماعي،‌ محمد ابراهيم طوبايي گفت: دولت اجراي قانون مديريت خدمات كشوري را براي بازنشستگان تصويب كرد و تمهيدات لازم براي اجراي اين مصوبه انديشيده شده است؛ به طوري كه در مرحله نخست، سازمان بازنشستگي كشوري فرمي را طراحي و به تمامي دستگاه‌هاي اجرايي ارسال كرده، تا دستگاه‌هاي دولتي اطلاعات و سوابق مربوط به بازنشسته‌هاي خود را به اين سازمان ارسال كنند.

رئيس سازمان بازنشستگي كشوري تصريح كرد: در حال حاضر حدود 900‌هزار نفر بازنشسته زير پوشش سازمان بازنشستگي كشوري قرار دارند.

طوبايي با بيان اين كه با توجه به تعداد بازنشستگان پيش‌بيني مي‌شود، زمان طولاني صرف اصلاح احكام آنها شود، از تمامي دستگاه‌هاي اجرايي خواست، تا اطلاعات و سوابق مورد نياز سازمان بازنشستگي كشوري را هر چه سريع‌تر به اين سازمان ارسال كنند.

وي با تاكيد بر اين كه قانون مديريت خدمات كشوري در طول سال‌جاري براي همه بازنشستگان اجرا خواهد شد، گفت: بنابراين از تمامي بازنشستگان درخواست مي‌شود، از مراجعه حضوري به سازمان و ادارات آن در سراسر كشور خودداري كنند تا كاركنان سازمان بازنشستگي بتوانند در اسرع وقت، عمليات اصلاح احكام را انجام دهند.

طوبايي با تاكيد بر اين كه براي اجراي قانون مديريت خدمات كشوري در بخش بازنشستگان، بيش از 30‌هزار ميليارد ريال اعتبار نياز است، اظهار كرد: با حمايت دولت اين اعتبار از طريق واگذاري سهام كارخانه‌ها و شركت‌ها تامين خواهد شد.

وي در مورد پرداخت پاداش پايان خدمت بازنشستگان قبل از 79 خاطر نشان كرد: براساس آخرين قانون مصوب مجلس شوراي اسلامي، هر يك از بازنشستگان معادل يك ماه حقوق برابر سال‌هايي كه خدمت كرده‌اند، پاداش پايان خدمت دريافت خواهند كرد؛ اما پيش از اين، قوانين پاداش پايان خدمت بازنشستگان متفاوت بود، به طوري كه براي گروهي از بازنشستگان، 10 روز از سال و براي گروه ديگر، 18 روز محاسبه و اجرايي شد؛ اما با تدبير رييس‌جمهور مصوب شد، همه بازنشستگان پيش از سال 79 به طور يكسان پاداش دريافت كنند.

رئيس سازمان بازنشستگي كشوري افزود: البته معيار محاسبه پاداش پايان خدمت بازنشستگان قبل از سال79، حقوق سال 82 خواهد بود و برآورد پرداخت پاداش اين گروه از بازنشستگان، ‌هزار ميليارد تومان است كه از طريق سهام شركت‌ها و كارخانه‌هاي موجود در بورس پرداخت خواهد شد.

بر اساس مصوبه هيات وزيران، وزارت اقتصاد و دارايي مكلف است، معادل پاداش پايان خدمت كارمنداني كه با سنوات خدمت كامل بازنشسته شده و دستگاه اجرايي ملزم به بازنشسته كردن آنها است، سهام دولتي در بنگاه‌هاي اقتصادي مشمول بند ج سياست‌هاي اصل44 قانون اساسي را به روش خارج از بورس با قيمت توافقي و با تصويب هيات عالي واگذاري در اختيار صندوق‌هاي بازنشستگي ذي‌ربط قرار دهد تا اين صندوق‌ها براي پرداخت پاداش پايان خدمت استحقاقي هر يك از مشمولان به صورت نقدي اقدام كنند.

همچنين چنانچه كارمند براي پاداش پايان خدمت خود، تمايل به دريافت سهام داشته باشد، صندوق ذي‌ربط موظف است، معادل اين پاداش، سهام با قيمت 10درصد كمتر به وي واگذار كند. در صورت توافق كارمند صندوق مربوطه مي‌تواند، معادل پاداش خدمت وي سهام بدون تخفيف واگذار كرده و به ميزان 30درصد ارزش سهام واگذار شده، سهام اضافي به صورت اقساطي پنج ساله به وي بفروشد؛ به نحوي كه پرداخت اولين قسط، يك سال پس از دريافت سهام صورت پذيرد و در صورتي كه قيمت سهام واگذار شده به كارمند از قيمت توافقي صندوق با وزارت امور اقتصاد و دارايي كمتر شود، اين وزارتخانه موظف است، معادل تفاوت حاصله را به صندوق سهام واگذار كند.

طوبايي درباره افزايش حقوق بازنشستگان نيز گفت: براساس مصوبه هيات وزيران، حقوق بازنشستگان و وظيفه‌بگيران و مشتركان صندوق‌هاي بازنشستگي كشوري و نيروهاي مسلح كه تا پايان سال 86 برقرار شده است، در سال‌جاري به ميزان 10درصد افزايش مي‌يابد. البته در حال حاضر سازمان بازنشستگي كشوري براي پرداخت حقوق بازنشستگان حدود يك‌هزار و 100ميليارد تومان كسري اعتبار دارد كه خوشبختانه با همكاري معاونت برنامه‌ريزي و نظارت راهبردي رييس‌جمهوري، اين اعتبار تامين خواهد شد.

به گفته رئيس سازمان بازنشستگي كشوري، امسال ضرايب ريالي حقوق مطابق قانون مديريت خدمات كشوري براي بازنشستگان كشوري اعمال خواهد شد.
 شنبه 8 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 343]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن