تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):تو را سفارش مى‏كنم به مداراى با مردم و احترام به علما و گذشت از لغزش برادران (دينى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805480163




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ايران: آمريكا در كشورمان بوسيله تروريست ها دخالت ميكند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: ايران: آمريكا در كشورمان بوسيله تروريست ها دخالت ميكند
خبرگزاري انتخاب : حسيني گفت: "روابط و ارتباطات بين دو كشور ايران و عراق بر اساس خواست و تصميمات دو كشور است و طرف هاي سوم به ندرت مي توانند نقشي در روابط دو جانبه بازي كنند. نقش ايران در حمايت از دولت مالكي (نخست وزير عراق) و حمايت از روند مردم سالارانه تشكيل دولت (در عراق) قابل ملاحظه است و ما به مشاركت خود در ارتقا امنيت و ثبات در عراق ادامه مي دهيم و به ان متعهد هستيم."


روزنامه لس انجلس تايمز در مصاحبه اختصاصي با سخنگوي وزرات خارجه ايران مناقشات موجود بين تهران-واشنگتن را ارزيابي كرد.

به گزارش انتخاب، اين روزنامه در شماره امروز خود در اينترنت نوشت به رغم اظهار نظر هاي بي وقفه درباره جنگ، مسئولان امريكا به منظور پشت سر گذاشتن خصومت بين واشنگتن و تهران، تلاش كرده اند به مردم ايران نزديك شوند. اما مسئولان ايراني نيز با جلب نظر مردم عادي خاورميانه و نيز به مقياس كمتر از امريكايي ها، سرگرم تهاجمي ديپلماتيك بوده اند.

محمد علي حسيني سخنگوي وزارت خارجه ايران كه به داشتن چهره اراسته و رفتار مودبانه و دوستانه اش با رسانه ها معروف است، به عنوان چهره علني بازگو كننده سياست هاي دولت خود ظاهر شده است.

وي در مصاحبه طولاني رامين مستقيم از لس انجلس تايمز با وي كه روز چهارشنبه در دفترش صورت گرفت،‌امريكايي ها را مردمي صلح طلب توصيف كرد كه از "جنگ و خشونت" بيزارند و از اشتباهات مسئولان خود رنج مي برند.

وي گفت بر اين باور است كه فشارهاي اقتصادي، تنگناهاي نظامي در عراق و افغانستان و افكار عمومي امريكا مانع بروز جنگ بين ايران و امريكا مي شود. وي گفت: "امريكا و رژيم صهيونيستي با توجه به بحران هاي فزاينده اقتصادي، سياسي، امنيتي و نظامي كه در ان گرفتار هستند،‌ از نظر منطقي در موقعيتي نيستند كه بتوانند هزينه بحران گسترده و دامنه دار ديگري را تحمل كنند.

وي ادامه داد افكار عمومي دنيا به (جرج) بوش (رئيس جمهوري امريكا) اجازه نخواهد داد مصايب و فجايعي را كه پيش از اين به كشورهاي منطقه و مردم امريكا تحميل كرده است، شدت ببخشد. امروز نتايج نظرسنجي هايي كه در بين نخبگان، انديشمندان و به ميزان گسترده در بين مردم امريكا انجام شده است، نشان مي دهد انها از خشونت، درگيري ها و اشوب هاي بيشتر بيزارند. اين نظرسنجي ها مبين اين است كه امريكايي ها خواهان صلح، ثبات و امنيتي واقعي هستند.سخنگوي وزارت خارجه ايران هشدار داد اگر جنگي عليه جمهوري اسلامي ايران دربگيرد، ان جنگ درگيري خارج از كنترل با نتايجي غير قابل پيش بيني خواهد بود. بنابراين هركسي با كمترين منطق و شعور سياسي ورود به چنين مسيري را بر نمي تابد.

حسيني چهل و هفت ساله يك فيزيكدان تجربي و ديپلماتي حرفه اي است. وي متولد تهران است و پيش از انكه بيست سال پيش به وزارت خارجه ايران بپيوندد ، در هند تحصيل كرده و داراي سه فرزند است. حسيني در مصاحبه اي مفصل و اختصاصي درباره برنامه هسته اي ايران، روابط با امريكا و اوضاع اشفته عراق،‌ افغانستان، لبنان و اراضي فلسطيني كه به حوزه هايي مورد مناقشه در جنگ سرد بين واشنگتن و تهران تبديل شده است، شركت كرد.

لس انجلس تايمز در ادامه نوشت برخي از پاسخ هاي حسيني صريح بود. وي زماني كه سوال شد چرا ايران برنامه بحث انگيز غني سازي اورانيوم خود را موقتا براي فرونشاندن نگراني هاي جهان و تقويت موضع ديپلماتيك خود به حال تعليق در نمي اورد، گفت ايران "تا كنون كاملا به تعهدات بين المللي و حقوقي خود عمل كرده است و اين امر موضع ديپلماتيك ما را توجيه مي كند."

اما او در پرداختن به مواضع ايران در خصوص پاره اي مسايل نظير بسته پيشنهادي و پيشنهادي هاي متقابل ان، كه ايران و قدرت هاي جهاني براي اغاز گفت وگو درباره برنامه هسته اي ايران مطرح كرده اند، معمولا بيشتر به حاشيه پرداخت.

از وي سوال شد ايا شما پيشنهاد "توقف در مقابل توقف" اروپا را كه در ان ايران به متوقف كردن توسعه سانتريفوژهاي اورانيوم خود در ازاي توقف صدور تحريم هاي بيشتر عليه ان در زمان گفت وگوها فراخوانده شده است، بررسي مي كنيد؟ و چرا؟

حسيني گفت: "هم بسته پيشنهادي گروه پنج به علاوه يك و هم بسته پيشنهادي ايران به طور كلي داراي بندهاي باارزشي است. اگر ما روي زمينه هاي مشتركي كه در هر دو بسته وجود دارد تمركز كنيم، مي توانيم گفت و گويي بسيار جدي را اغاز كنيم. اگر ديپلماسي بتواند اين مشتركات را تعميق و تقويت كند، و سازوكاري را به سمت مذاكراتي مبتني بر اعتماد سازي ايجاد كند، بي ترديد اين مذاكرات به برقراري صلح و ثبات در جهان كمك خواهد كرد. در غير اين صورت پيش شرط هايي گمراه كننده و بيهوده تا حدودي اتلاف وقت خواهد بود و نمي تواند به حل هيچ مشكلي كمك كند. علاوه بر اين چنين چيزي {توقف در مقابل توقف} در بسته پيشنهادي درج نشده است.

از سخنگوي وزارت خارجه ايران سوال شد، علت اين شتاب در مهارت يافتن در غني سازي اورانيوم چيست؟ ايا اينطور نيست كه اكثر تلاش هاي علمي از روندي تدريجي و ارام برخوردارند؟

حسيني: "شما مي دانيد كه انرژي يكي از ستون هاي توسعه هر كشوري است. بدون بهره برداري از ان هيچ بختي براي توسعه و خودكفايي در هيچ يك از بخش هاي يك كشور وجود ندارد. اكثر منابع انرژي در جهان سوخت هاي فسيلي هستند و اين اجماعي كلي وجود دارد كه اين سوخت ها تجديد پذير نيستند و رو به اتمام هستند. بنابراين بشر در پي منابع جديد انرژي است. انرژي هسته اي پاك و ارزان است و كارشناسان محيط زيست اذعان دارند كه اين انرژي از نظر الاينده نبودن بهترين منبع انرژي است.بسياري از كشورهاي غربي سال ها از اين انرژي استفاده كرده اند. مثلا در فرانسه هشتاد درصد كل انرژي مصرفي از نيروگاه هاي هسته اي تامين مي شود. انگليس و امريكا و ديگر كشورها نيز تقريبا وضعي مشابه دارند. اين كشورها قطعا چند دهه پيش به اين نتيجه رسيده اند كه انرژي هسته اي بهترين گزينه است.

حالا كه ما اين روند را اغاز كرده ايم، شما مي گوييد كه ما در شتاب هستيم؟ برعكس ما عقب مانده ايم و با تاخير اينكار را انجام مي دهيم.چرا پنجاه سال قبل- در سال 1957 و در زمان نظام سلطنتي ديكتاتوري ايران- امريكا انرژي هسته اي را براي ايران پيشنهاد كرد؟ انها پيشنهاد چندين نيروگاه برق هسته اي را مطرح كردند. كشورهاي بزرگ اروپايي از اين طرح امريكا استقبال و ساخت يكي از انها را در بوشهر اغاز كردند. اما همان كشورها در دوران پس از انقلاب به تعهدات خود وفادار نماندند. انها يكي پس از ديگري ايران را رها كردند در حاليكه كار ساخت ان نيروگاه به پايان نرسيده بود. اين مسئله هزينه هايي كمر شكن را براي ملت ايران برجا گذاشت.

اساسا چرا ما بايد در روي زمين خود را از اين حق قانوني در چارچوب پيمان منع توليد و تكثير تسليحات هسته اي كه كاملا مطابق با ان عمل مي كنيم، محروم سازيم يا استفاده از حقوقمان را به تاخير بيندازيم؟ چه منطق حقوقي يا قانوني براي حمايت از اين بحث برخي كشورها وجود دارد؟چرا برخي كشورها به شكلي غير قانوني حقوق بيشتري براي خود قائل هستند و فشارهاي مختلفي را بر ديگر كشورها وارد مي كنند و انها را از حقوق انكارناپذيرشان محروم مي سازند؟

سخنگوي وزارت خارجه ايران در ادامه مصاحبه اختصاصي روزنامه لس انجلس تايمز درباره برنامه هسته اي اين كشور گفت فعاليت هاي هسته اي در يك برنامه چشم انداز بيست ساله در جريان است.

حسيني افزود طبيعي است كه همه اهداف اين چشم انداز بيست ساله يك شبه حاصل نمي شود. رويكردهاي غلط برخي قدرت ها وجهه ملت ايران را خدشه دار كرده و ابهاماتي را به زيان مردم ان ايجاد كرده است. ملت ايران در شكل گيري تمدن بشري سهم خود را داشته است و به حفظ اين نقش ادامه خواهد داد. فناوري هسته اي بخش و جزئي از نقشه راه علمي جامع ايران است. ملت ايران در سال هاي اخير دستاوردهاي بزرگي را در فناوري هاي پيشرفته داشته است كه از ان جمله مي توان به علوم پزشكي، ژنتيك، شبيه سازي، ريزفناوري، هوا فضا، ارتباطات مخابراتي الكترونيكي، انرژي خورشيدي، هوانوردي و غيره اشاره كرد. همه اين دستاوردها براي ملت ايران سودمند است.

لس انجلس تايمز از حسيني سوال كرد ايران مي گويد امريكا و متحدانش در پشت تلاش هايي براي خرابكاري و ايجاد وحشت در ايران هستند. ايا شما مي توانيد شواهدي ارائه دهيد كه اين ادعا را تقويت كند؟

حسيني گفت "مدارك در اين باره متعدد است و فقط كافي است به اظهارات رسمي مسئولان امريكايي در رسانه هايشان توجه كنيد. تصويب علني بودجه اي براي دخالت در امور داخلي ايران در كنگره امريكا، هدايت بمب گذاري در شيراز، حمايت از گروه تروريستي و خطرناك جندالله كه به سرقت و قاچاق مواد مخدر شهرت دارد و برخي از اعضاي ان تحت پيگرد مسئولان قضايي ايران و پاكستان قرار دارند، از اين جمله است.

وي افزود به برنامه شبكه تلويزيوني اي بي سي نگاه كنيد كه علنا با عبدالملك ريگي سركرده گروه تروريستي جندالله مصاحبه مي كند و گروه تروريستي منافقين{نامي كه مسئولان جمهوري اسلامي ايران به سازمان مجاهدين خلق نهاده اند}، كه در فهرست تروريستي كشورهاي غربي به ويژه امريكا قرار دارد، اكنون تحت حمايت سربازان امريكايي در عراق فعال هستند.

لس انجلس تايمز از حسيني پرسيد دولت ايران افزايش ناارامي هاي اخير در افغانستان را چطور ارزيابي مي كند؟

وي گفت: "علت اينكه ما اكنون با افغانستاني مواجه هستيم كه ناارامي هاي ان در حال افزايش است، نتيجه اشتباه اشغالگران تحت رهبري امريكا و انگليس است. انها بايد براي اشتباهاتشان سرزنش شوند. من مي توانم به برخي عوامل اشاره كنم. نخستين عامل اين است كه اشغالگران توجه كافي به شرايط و واقعيات پيچيده جامعه افغانستان ندارند.

علت دوم انتقال كند قدرت و اقتدار به دولت افغانستان است و ادامه دخالت اشغالگران در امور داخلي اين كشور به حدي است كه مانع اقدام كامل دولت ان به اجراي اختيارات خود در برقراري نظم و قانون مي شود. رويكرد نظامي گرايانه سربازان امريكايي نيز به دولت افغانستان اجازه چنين امري را نمي دهد. همچنين مذاكرات و تماس هاي مخفيانه برخي كشورهاي غربي با باندهاي تروريست و قاچاقچيان مواد مخدر در افغانستان اقتدار دولت مركزي اين كشور را تضعيف كرده است. در حال حاضر زمام امور كاملا در دست دولت افغانستان نيست.

سخنگوي وزارت خارجه ايران گفت ما سال ها به اين نكته اشاره كرده ايم كه قاچاق مواد مخدر و تروريسم دو روي يك سكه اند. تضعيف يك طرف موجب تضعيف طرف ديگر مي شود. تقويت يك رو به تقويت روي ديگر مي انجامد. وقتي ما با افغانستاني مواجه هستيم كه قاچاق غير قانوني مواد مخدر در ان چندين برابر بيش از زمان قبل از حمله امريكا به اين كشور شده است، فقط مي توانيم نتيجه گيري كنيم كه گروه هاي تروريستي هم به همين ترتيب قوي تر شده اند.

زماني كه برخي كشورهاي غربي در پايتخت هاي خود سرگرم مذاكره با گروه هاي تروريستي افغان هستند تا انها را به تقسيم قدرت با دولت افغانستان متقاعد كنند، به اين نتيجه مي رسيم كه افراط گرايان در اين كشور فضاي بيشتري براي شيطنت هاي بيشتر مي يابند.

خبرنگار لس انجلس تايمز در ادامه مصاحبه اختصاصي خود با محمد حسيني سخنگوي وزارت خارجه ايران از وي سوال كرد مسئولان عراقي اغلب مي گويند خواهان روابط بهتري بين ايران و امريكا هستند. دولت عراق چه گام هايي براي بهتر ساختن جو موجود بين تهران و واشنگتن برداشته است؟

حسيني پاسخ داد: "روابط و ارتباطات بين دو كشور بر اساس خواست و تصميمات دو كشور است و طرف هاي سوم به ندرت مي توانند نقشي در روابط دو جانبه بازي كنند. نقش ايران در حمايت از دولت مالكي (نخست وزير عراق) و حمايت از روند مردم سالارانه تشكيل دولت (در عراق) قابل ملاحظه است و ما به مشاركت خود در ارتقا امنيت و ثبات در عراق ادامه مي دهيم و به ان متعهد هستيم."

خبرنگار لس انجلس تايمزگفت ايران اغلب مي گويد خواهان بهبود اوضاع امنيتي عراق است. ايران چه قدم هايي در اين مسير برداشته شده است؟

حسيني در پاسخ گفت جمهوري اسلامي ايران ارتباطات گسترده با همه گروه هاي سياسي و جناح هاي مذهبي شيعه و سني دارد. اين روابط و تماس ها بسيار مستحكم و خلل ناپذير است. انها بر اساس مذهب،‌ فرهنگ و روابط تاريخي و منافع مشترك است و همواره رو به افزايش و بهتر شدن بوده است. شما مي دانيد كه ايران نقشي چشمگير در حمايت از دولت حاضر در عراق دارد. ما به ثبات و امنيت عراق به عنوان ثبات و امنيت خود و منطقه مي نگريم. بهترين و انكارناپذيرترين مدركي كه اثبات مي كند ما به برقراري امنيت در عراق كمك مي كنيم اين است كه به گفته كارشناسان ما امن ترين مرزها را با عراق داريم."

خبرنگار لس انجلس تايمز در ادامه پرسيد: " در خصوص لبنان، منوچهر متكي وزير خارجه ايران گفت اين كشور نقشي اساسي در كنار هم قرار دادن دو طرف در دوحه قطر ايفا كرده است. ايا مي توانيد درباره جزئيات انچه رخ داد،‌ توضيحاتي بدهيد؟"

حسيني در پاسخ گفت : "نقش جمهوري اسلامي ايران درخصوص تحولات لبنان همواره مبتني بر نزديك ساختن گروه هاي لبناني و تشويق انها به دستيابي به وحدت نظر و توافق بوده است. در نشست دوحه ديپلماسي جمهوري اسلامي در حمايت از گفت وگو و متقاعد ساختن دو طرف به خروج از بحران، فعال بود. در اين خصوص جمهوري اسلامي بر تعيين رئيس جمهور براي لبنان و مشاركت در اجراي سازوكاري براي تعيين ان تاكيد داشت. همه طرف ها اذعان داشتند كه نقش ايران در موفقيت نشست دوحه قابل ملاحظه بود.ايران گفت و گوهاي نزديكي با مسئولان قطري داشت كه متقابلا نقش انها نيز بسيار مهم بود. مسئولان قطري ميزبانان خوبي براي گروه هاي لبناني بودند و ايران تماس نزديكي با مسئولان قطري داشت. ما همچنين با گروه هاي لبناني گفت و گو كرديم تا مواضع انها را به هم نزديك كنيم و انها را به گفت وگو با يكديگر برانگيزيم."

خبرنگار لس انجلس تايمز پرسيد: ‌"درباره سوريه، اسرائيل در تلاش است دمشق را به سمت دور شدن از همكاري با ايران سوق دهد. ايا دولت ايران از اين مسئله بيم دارد؟"

حسيني در پاسخ گفت : "ما از هر موفقيت سوريه در بازپس گرفتن اراضي يا حقوق خود از غاصبان استقبال مي كنيم. روابط ايران و سوريه بر اساس منافع مسلم بين دو كشور و احترام متقابل و منافع مشترك است. از نظر ما هيچ رخداد حاشيه اي نمي تواند بر اين روابط و ارتباطات قوي دو كشور تاثير بگذارد. مسئله اين روابط قوي مشخصا در مواضع دو كشور اشكار است. تلاش ديگر كشورها براي تضعيف روابط ايران-سوريه بي ثمر خواهد بود."

لس انجلس تايمز اين سوال را مطرح كرد كه درباره حماس، اسرائيل اخيرا خصومت هاي بي وقفه اي را عليه اين گروه اغاز كرده است. ايا دولت ايران از اين اتش بس شكننده حمايت مي كند؟ كه حسيني در پاسخ گفت از نظر ما لغو محاصره نوار غزه نتيجه مقاومت و پايداري فلسطينيان ستمديده براي ازادسازي سرزمينشان از دست اشغالگران است و همچنين نتيجه تضعيف شديد موقعيت رژيم صهيونيستي در حال حاضر است. به هر حال فلسطينيان از هر نظر مي توانند به حقوق مشروع خود دست يابند و رنج و مصائب خود را كاهش دهند و مي توانند از امنيت و رفاهي همچون ديگر ملت ها بهره مند باشند، ما از خواسته هاي قانوني و مشروع انها حمايت مي كنيم.

اين خبرنگار گفت : "نقاط قوت سياست خارجي ايران كدام است؟ ايران در سياست خارجي خود چه كاري را مي تواند بهتر انجام دهد و چه كاري را بايد بهتر انجام دهد؟"

حسيني در پاسخ گفت : "اهداف راهبردي ما در سياست خارجي عبارتند از تنوع جغرافيايي بخشيدن به روابط خارجي خود، مشاركت فعالانه در اجتماعات منطقه اي و بين المللي، اثرگذاري مثبت بر حل مناقشات و تنش هاي منطقه اي، هموار سازي راه براي ارتقا صادرات غير نفتي و صدور خدمات و دانش فني و مهندسي، تمركز مشخص بر ايرانيان خارج از وطن و ارزيابي ظرفيت هاي انها، تشكيل گروه هاي دوستي بين پارلماني و به جريان انداختن همكاري هاي فرهنگي و رسانه اي.

وي افزود در سال هاي اخير واقعيات نشان داده است به رغم تلاش برخي كشورها براي ناديده گرفتن جمهوري اسلامي، نقش كشورمان در حفظ امنيت و كاهش بحران ها در خاورميانه و خليج فارس حياتي و مهم است.

جمهوري اسلامي ايران با توجه به موقعيت ژئواستراتژيكي، پتانسيل اقتصادي بكر، منابع انساني فعال، پويا و با نشاط، قرابت فرهنگي و ايدئولوژيكي اش با كشورهاي همسايه و روابط دوستانه اي كه با كشورهاي منطقه دارد، از موقعيتي بي نظير در منطقه برخوردار است كه مي تواند به صلح و ثبات و همكاري هاي منطقه اي و بين المللي خدمت كند.

خوشبختانه ما در ساختار سياست خارجي خود براي دنبال كردن اهداف مذكور از ظرفيت كافي برخوردار هستيم. اكنون ما به دانش، تجربه و توانمندي هاي كافي براي برنامه ريزي و اجراي گفت و گوهاي ديپلماتيك با استانداردهايي بسيار بالا بهره منديم."

خبرنگار لوس انجلس تايمز پرسيد: "در فعاليت روزانه شما چه مسئله اي الويت دارد؟ خاورميانه، عراق يا مسئله هسته اي؟"

حسيني در پاسخ به اين سوال گفت : "عمدتا بررسي اين بسته پيشنهادي و بسته پيشنهادي ما و مسايل هسته اي از موضوعاتي هستند كه ما به عنوان ديپلمات اين روزها به بررسي انها مشغول هستيم."

اين خبرنگار سوال كرد: "نظر شما درباره اينكه بخش حفظ منافع امريكا در تهران، روزي فعال شود، چيست؟"

حسيني در حالي كه مي خنديد گفت: "شما خيلي تند مي رويد. من نمي دانم اين مسئله جدي است يا نه، ما رسما گفتيم اگر چنين درخواستي باشد، ما ان را بررسي خواهيم كرد."

خبرنگار لوس انجلس تايمز در پايان پرسيد: "مي توانيد تصور كنيد صف درخواست رواديد چقدر طولاني خواهد بود؟"

محمد حسيني همچنان با خنده پاسخ داد: "عجله نكيند، تند نرويد."
 جمعه 7 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 209]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن