تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس وصيت ميت را در كار حج بر عهده بگيرد، نبايد در آن كوتاهى كند، زيرا عقوبت آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805440983




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

خطيب نماز جمعه تهران: موضوع هسته اي ايران با ادبيات درست و مذاكره قابل حل است


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: خطيب نماز جمعه تهران: موضوع هسته اي ايران با ادبيات درست و مذاكره قابل حل است


تهران – خبرگزاري ايسكانيوز: رييس مجلس خبرگان رهبري در خصوص موضوع هسته اي جمهوري اسلامي ايران با تاكيد بر اينكه ادبياتي كه كشورهاي غربي براي ايران به كار برده اند به نفعشان نيست، خاطر نشان كرد: حل و فصل موضوع ايران با ادبيات درست و مذاكره قابل حل است.

به گزارش روز جمعه خبرنگار باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران "ايسكانيوز"،آيت الله هاشمي رفسنجاني در خطبه دوم نمازجمعه اين هفته تهران در بخش ديگري از سخنان خود به داغ كردن موضوع هسته اي توسط غربي ها و اتحاديه اروپا و تحريم بانك ملي ايران اشاره كرد و گفت: آمريكايي ها لايحه اي را به سنا بردند تا فشارهاي بيشتري را عليه ايران به وجود آورند و امروز نيز در جلسه هشت كشور صنعتي در ژاپن يك مصوبه را گذراندند كه در آن بر ادامه تشويق و تنبيه عليه ايران تاكيد شده بود.
خطيب نماز جمعه اين هفته تهران با بيان اينكه اين به كار بردن اين ادبيات براي جمهوري اسلامي ايران نفعي براي آن ها ندارد، گفت: اين حرف آدم ها و كشورهاي ضعيف است و در مورد جمهوري اسلامي ايران با ادبيات درست مذاكره و مطرح كردن حرف حساب مي توان مسائل را حل كرد.
وي تصريح كرد: راهي كه آن ها مي روند اشتباه است و تنها خود، منطقه و ما را به زحمت مي اندازند و هيچ چيزي از اين راه عايدشان نمي شود به ويژه آنكه ما تاكيد كرده ايم كه ايران به عنوان صنعت و استفاده صلح آميز هسته اي است، بنابراين به آن ها توصيه مي كنيم كه دست از اين رويه غلط بردارند و راه مذاكره را در پيش گيرند.
رييس مجمع تشخيص مصلحت نظام به مناسبت هاي مختلف هفته جاري اشاره كرد و گفت: ميلاد حضرت امام باقر را تبريك و شهادت امام هادي را تسليت عرض مي كنيم و ميلاد حضرت زهرا (س)را كه كوثر امت هستند را نيز تهنيت مي گوييم.
وي ميلاد امام راحل را كه كار بي نظيري در تاريخ كردند، تبريك گفت و افزود: اميدواريم كه قدردان اين شخصيت بزرگوار باشيم.
خطيب نماز جمعه اين هفته تهران همچنين ياد و خاطره شهيد صدوقي و حاج سيد باقر حكيم را گرامي داشت و افزود: شهادت 300 مسافر هواپيماي ايرباس كه توسط ناو متجاوز آمريكايي جان باختند را به خانواده هايشان تسليت مي گوييم.
رييس مجمع تشخيص مصلحت نظام همچنين به روز جهاني مواد مخدر اشاره كرد و گفت: مواد مخدر بلاي امروز بشريت و جامعه ما شده و شر شيطاني براي كل بشر است كه از خداوند متعال مي خواهيم كه جوانان ما را از اين شر حفظ كند و از كساني كه در عرصه مبارزه با اين مواد تلاش مي كنند تشكر و قدرداني مي كنيم.
وي ضمن اشاره به تاسيس دانشگاه آزاد اسلامي خاطر نشان كرد: دانشگاه آزاد اسلامي خدمات ارزشمندي را تقديم كرده و امروز حدود 5/1 ميليون دانشجو در اين دانشگاه مشغول به تحصيل هستند كه حدود 5/2 ميليون نفر نيز فارغ التحصيل از اين دانشگاه را شاهديم و از خدمتگزاران در اين راه نيز قدرداني مي كنيم.
هاشمي حادثه هفت تير را در راستاي منهدم كردن انقلاب اسلامي دانست و گفت: دشمنان قصد داشتند ما را به همان راه قبل از انقلاب برگردانند اما خداوند جلو اهداف شوم آن ها را گرفت و خون شهيدان هفت تير از جمله شهيد بهشتي باعث شد كه مردم متوجه خطر شوند و ما توانستيم بعد از اين مصيب بزرگ شرهاي بعدي را از انقلاب و كشورمان دور كنيم.
وي به هفته قوه قضائيه اشاره كرد و گفت: از زحمات قوه قضائيه تشكر مي كنم و از آن ها مي خواهم كه قوانيني را كه در اسلام مد نظر قرار گرفته شده بيشتر محقق سازند.
خطيب نماز جمعه اين هفته تهران به ميلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا و خدمت اسلام به زنان اشاره كرد و افزود: هيچ يك از مكاتب موجود دنيا چنين كاري را نكرده اند اما اسلام زن را از راه هاي انحرافي نجات داد و يك نمونه زن عظيم الشان مانند حضرت فاطمه زهرا را به صورت يك تابلو و الگو معرفي كرد.
هاشمي در بخش ديگري از سخنان خود به سفرش به عربستان و حضورش در كنفرانس اسلامي و همچنين ديدارش از منطقه فدك اشاره كرد و گفت: از علاقه مردمان سرزمين فدك نسبت به حضرت فاطمه زهرا تشكر مي كنم، آنجا حقيقت حضرت فاطمه زهرا جلوه داشت.
وي با بيان اينكه چرا مساله يك مزرعه (فدك) تا اين حد در تاريخ اهميت دارد، گفت: از سال هفت هجرت تا 400 سال بعد از آن اين مساله مورد توجه دنياي اسلام بود.
امام جمعه موقت تهران به اهميت فدك تاكيد كرد و افزود: در طول تاريخ بر سر اين مزرعه چه آمد، اين مزرعه 25 بار توسط خلفا گرفته و پس داده شد.
هاشمي رفسنجاني فدك را يك مساله سياسي عنوان كرد و افزود: موضوع فدك مساله مقاومت، امامت و ولايت است.
وي درباره مسائل روز به خونبار بودن وضعيت عراق، لبنان، فلسطين و افغانستان اشاره كرد و گفت: اين موضوع جاي تاسف دارد، دخالت آمريكايي ها در اينجا براي منطقه گران تمام شده و اميدواريم خداوند روزي اين ملت اسلامي را بيدار مي كند كه روي پاي خود از حقشان دفاع كنند و اختلافشان باعث حضور دشمنان در منطقه نشود./120 /06
 جمعه 7 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 170]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن