تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم، بزرگ‏ترين ـ فرمود ـ يا با عظمت‏ترين نام خداوند است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817303427




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

معاون سازمان‌سنجش آموزش خبر داد: اعلام نتايج اوليه كنكور در مردادماه


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین: معاون سازمان‌سنجش آموزش خبر داد: اعلام نتايج اوليه كنكور در مردادماه
جام جم آنلاين: سي و هشتمين كنكور سراسري دانشگاه و موسسات آموزش عالي كشور از صبح روز پنجشنبه با رقابت 5/1 ميليون داوطلب در سراسر كشور آغاز شد و تا هشتم تير ماه ادامه دارد. اين كنكور در حالي برگزار شد كه مسؤولان سازمان سنجش امسال در اقدامي نوين، درب مكان قرنطينه كنكور را به روي خبرنگاران باز كردند تا از نزديك شاهد تدابير شديد امنيتي كنكور شود. تدابيري كه وزير علوم با استناد بر آنها در طول برگزاري كنكور بارها بر سلامت كنكور و امنيت سوالات تاكيد كرد.


به گزارش ايسنا ، محمد مهدي زاهدي در حاشيه بازديد از يك حوزه برگزاري كنكور، خبر داد كه بيش از يك ميليون و400هزار نفر امسال در دانشگاهها پذيرفته مي‌شوند.

وزير علوم گفت: بيش از يك ميليون و 400 هزار نفر امسال در مجموعه نظام آموزش عالي كشور اعم از دانشگاههاي دولتي ، پيام نور ، جامع علمي كاربردي، آزاد، غيرانتفاعي و مراكز و آموزشكده‌هاي فني و حرفه‌اي پذيرفته مي‌شوند.

وي افزود: در سال جاري 600 هزار نفر از طريق آزمون سراسري در دانشگاهها پذيرش مي شوند كه اين ظرفيتها شامل دانشگاههاي پيام‌نور، جامع علمي كاربردي، آموزشكده‌ها و دانشگاههاي زيرمجموعه وزارت علوم و وزارت بهداشت است.

دكتر زاهدي بار ديگر با تاكيد بر سلامت كنكور و امنيت سوالات، اظهار كرد: تاييد و تاكيد مي‌كنم كه امنيت قرنطينه‌ها و مسير حمل سوالات به خوبي حفظ شده و كنترل حوزه‌ها به شدت در حال انجام است و علاوه بر وزارت علوم، وزارت اطلاعات نيز بر امنيت كنكور نظارت دارد.

وزير علوم در خاتمه با بيان اينكه بسته‌هاي سوالات به صورت چند لايه پلمپ شده است كه آخرين لايه در جلسه آزمون باز مي‌شود تاكيد كرد: امكان ندارد سوالي قبل از جلسه امتحان از بسته‌ها خارج شود.

دكتر حسين توكلي معاون سازمان سنجش آموزش كشور با بيان اينكه سوالات و كليد اوليه سوالات پس از برگزاري هر آزمون بر روي سايت سازمان سنجش قرار مي‌گيرد، گفت: نتايج اوليه كنكور مردادماه اعلام مي‌شود كه طي آن بيش از 800 هزار نفر مجاز به انتخاب رشته مي‌شوند.

بازديد معاون اول رييس جمهور از چند حوزه‌ كنكور

دكتر داوودي معاون اول رييس جمهور صبح روز جمعه در دومين روز از برگزاري كنكور سراسري از چند حوزه آزموني بازديد كرد.

در اين بازديد كه با همراهي وزير علوم صورت گرفت، معاون اول رييس‌جمهورهمچنين با حضور در دانشگاه علوم بهزيستي و توانبخشي از نزديك حوزه كنكور و نحوه برگزاري آزمون داوطلبان معلول را از نزديك مشاهده كرد.

در كنكور سراسري امسال 2 هزار و 114 داوطلب معلول جسمي شركت كردند كه سازمان سنجش تسهيلاتي را براي آنها فراهم كرده است كه افزايش يك منطقه‌ سهميه‌اي‌، تهيه و انتشار سوالات برخي دروس به خط بريل، افزايش زمان پاسخگويي و معرفي منشي برخي از اين تسهيلات است.

عزم ملي جهت برگزاري كنكور با كمترين مشكل

در كنكور 87 نيز علاوه بر سازمان سنجش وزارتخانه‌هاي علوم، اطلاعات، كشور، آموزش پرورش و بهداشت نيز هر كدام به نوبه خود بر برگزاري كنكور سالم با كمترين مشكل تلاش كردند.

سازمان ترافيك در آستانه برگزاري كنكور اعلام كرده بود كه تردد وسايل نتقليه حامل داوطلب كنكور در سه روز برگزاري كنكور در منطقه طرح ترافيك آزاد است.

شركت واحد اتوبوسراني تهران و حومه نيز استفاده كنكوريها از اتوبوس در روزهاي برگزاري آزمون سراسري را رايگان اعلام كرد.

اورژانس تهران نيز كليه پايگاه‌هاي نزديك به حوزه‌هاي امتحاني را در حالت آماده باش قرار داده است و براساس تمهيدات پيش‌بيني شده، در سه روز برگزاري كنكور 87، كليه پايگاه‌هاي نزديك به حوزه‌هاي امتحاني به خصوص دانشگاه‌ها در آماده‌باش كامل به سر مي‌برند، علاوه بر آن، امدادگران اورژانس تهران، به همراه آمبولانس‌ها در حوزه‌هاي امتحاني پرازدحام كه داوطلبان زيادي دارند، حضور پيدا خواهد كرد، تا در كمترين زمان به مصدومان احتمالي، خدمات اوليه امدادي را ارائه كنند.

همچنين به كليه پايگاه‌هاي اورژانس ابلاغ شده است كه حوادث احتمالي مربوط به كنكور را در اولويت ماموريت‌هاي خود قرار دهند، ضمن اينكه پيك كاري اورژانس در برگزاري كنكور، زمان‌هاي ورود و خروج داوطلبان است.

كنكور 87 در حالي فردا پايان مي‌يابد كه كنكوريها و والدينشان امسال نيز از دوري حوزه‌هاي كنكور از منطقه مسكوني خود انتقاد داشتند و تاكيد مي‌كردند: سازمان سنجش در تعيين حوزه‌ كنكور به آدرس پستي داوطلبان توجه كند.
 جمعه 7 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 384]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن