تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه انسان چهل ساله شود و خوبيش بيشتر از بديش نشود، شيطان بر پيشانى او بوسه م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816380269




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

معاون شهرداري تهران:دغدغه مردم تنها نرخ بليت اتوبوس نيست


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: معاون شهرداري تهران:دغدغه مردم تنها نرخ بليت اتوبوس نيست
معاون حمل و نقل و ترافيك شهرداري تهران با تاكيد بر آن كه تنها دغدغه مردم نرخ بليت اتوبوس نيست ، گفت: شهروندان از ما عزت، احترام، خدمات بهتر و با كيفيت تر مي خواهند اما خيلي ها اين مساله مهم را فراموش كرده اند.

به گزارش خبرگزاري مهر، مهندس سيد جعفر تشكري هاشمي در حاشيه همايش منطقه محوري در اتوبوسراني و تاكسيراني با بيان اين مطلب اظهار كرد: وقتي در مورد حمل ونقل عمومي صحبت مي شود ، خيلي ها تصور مي كنند تنها نكته مهم پايين نگه داشتن هزينه خدمات است اما كسي به كيفيت وسايل نقليه عمومي ، نحوه خدمات رساني و وضعيت شهروندان توجه ندارد درحالي كه براي مردم عزت، احترام، خدمات بهتر و با كيفيت تر اهميت دارد.

وي با بيان آنكه معاونت حمل ونقل و ترافيك با برنامه ريزي مدون و براساس يك هدف روشن و مشخص پيش مي رود ، تصريح كرد: در هر قدمي كه بر مي داريم به درستي مي دانيم در چه راهي هستيم ، به كجا مي رويم و چه طور بايد به هدفمان برسيم.

معاون شهردار تهران با اشاره به اينكه خصوصي سازي و تمركز زدايي در بخش هاي مختلف اين حوزه از اهميت ويژه اي برخوردار است ، خاطر نشان كرد: برنامه ريزي مدون حوزه حمل ونقل و ترافيك در طرح جامع حمل ونقل تبلور يافته كه چشم انداز و افق روشن آينده ترافيك شهرمان را به ما نشان مي دهد.

وي همچنين در مورد بخش هاي مختلف حوزه حمل ونقل و ترافيك ، گفت: تمام فعاليت هاي حمل ونقلي در حوزه مناطق بر عهده معاونان حمل ونقل و ترافيك مناطق 22 گانه شهر تهران است و سازمان ها و شركت هاي زير مجموعه معاونت حمل ونقل و ترافيك كارهاي ستادي را بر عهده دارند.

مهندس تشكري هاشمي ادامه داد: سازمان حمل ونقل و ترافيك، سازمان تاكسيراني و شركت واحد اتوبوسراني نبايد وارد مباحث صفي شوند و در واقع مسئوليت آنها برنامه ريزي، نظارت، كنترل، تامين منابع و هدايت است، در مقابل معاونين مناطق بايد به همه مسائل ترافيكي منطقه خود از وضعيت تابلوهاي راهنمايي و رانندگي گرفته تا ساماندهي خطوط تاكسي و اتوبوس نظارت و اقدام به رفع مشكلات كنند.

وي با تاكيد برآنكه در راستاي تحقق اين امر مهم معاونين مناطق بايد به طور مداوم در سطح مناطق حضور داشته باشند ، گفت: معاونيني كه بخواهند در دفتر كارشان بنشينند نمي توانند مشكلات و معضلات منطقه را شناسايي كنند و انتظار ما از معاونين حمل ونقل و ترافيك مناطق اين است كه به تك تك مشكلات منطقه واقف باشند و بر روند اجراي پروژه ها و رفع مشكلات نظارت كنند.

معاون حمل ونقل و ترافيك شهرداري تهران با بيان آنكه بودجه حمل ونقل و ترافيك امسال 3 برابر سال هاي گذشته شده است ، گفت: معاونين حمل ونقل و ترافيك مناطق بايد به بهترين نحو از اين بودجه براي رفع معضلات ترافيكي استفاده كنند و ما بايد در مقابل حوزه اي كه بودجه اش حدود يك سوم بودجه كل شهرداري است به مردم پاسخگو باشيم.

مهندس تشكري هاشمي با بيان آنكه خصوصي سازي در اتوبوسراني و تاكسيراني از مهمترين اقداماتي بوده كه كمتر به آن پرداخته شده است ، اظهار كرد: زماني كه 7 هزار اتوبوي عملياتي و غير عملياتي در تهران داشتيم 16 هزار پرسنل در شركت واحد خدمات رساني مي كردند يعني به ازاي هر اتوبوس 3/2 نيروي انساني وجود داشت، هنگامي كه هزار و 400 دستگاه اتوبوس به بخش خصوصي واگذار شد تا به مردم خدمات رساني كنند كسي توجه نكرد كه به ازاي اين تعداد اتوبوس بايد بيش از سه هزار و 200 نيروي انساني و 50 ميليارد تومان به بودجه شركت واحد اضافه مي شد كه با واگذاري اين اتوبوس ها به بخش خصوصي علاوه بر عملكرد مطلوب مديريت لازم بر منابع نيز صورت گرفته است.

وي در پايان تاكيد كرد: در كنار ناحيه محوري و تمركز زدايي در مديريت ، خصوصي سازي، ارتقاي كيفيت ناوگان و خدمات رساني در دستور كار است كه براساس برنامه ريزي هاي صورت گرفته گام به گام تا هدف پيش خواهيم رفت.
 جمعه 7 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 164]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن