تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):وقتى جبرئيل با وحى به نزدم مى‏آمد، نخستين چيزى كه به من القا مى‏كرد، بسم اللّه‏...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820972916




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كسب عنوان سومي جهان با ارزش و بي نظير است


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: كسب عنوان سومي جهان با ارزش و بي نظير است
تهران-خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا): سرپرست فني تيمهاي ملي وزنه برداري ايران گفت : كسب دو مدال نقره و پنج برنز و عنوان سومي مسابقات جوانان جهان توسط تيم ايران بسيار باارزش و در نوع خود بي نظير است .


مسعود قاسمي روز جمعه در خصوص عملكرد تيم وزنه برداري جوانان كشورمان در رقابتهاي جهاني كلمبيا گفت : با توجه به تمرينات و آماده سازي وزنه برداران در اردوهاي مختلفي كه پيش از حضور در اين رقابتها انجام شده بود و همچنين مقايسه ركوردهاي تمريني وزنه برداران با ركوردهاي جهاني سال گذشته انتظار داشتيم كه روي يكي از سكوهاي جهاني بايستيم كه خوشبختانه با تلاش و كوشش وزنه برداران به نتيجه اي بي سابقه در تاريخ وزنه برداري كشورمان دست يافتيم .
وي در خصوص عمكرد ملي پوشان كشورمان اظهار داشت : مرتضي رضائيان ملي پوش دسته 69 كيلوگرم كشورمان در يك ضرب خوب عمل كرد و توانست وزنه 133 كيلوگرم را مهار نمايد ولي در حركت دو ضرب ضعيف ظاهر شد و در مجموع ششم شد كه نسبت به سن و تجربه اش كسب اين عنوان رضايت بخش بود.
البته نبايد فراموش كنيم كه به جز نواب نصير شلال و كيان نژاد بختياري هيچ كدام از وزنه بردارانمان تجربه حضور در رقابتهاي جهاني را نداشتند و همچنين بعد مسافت و خستگي ناشي از آن و اختلاف ساعت كمي برنامه ريزيهايمان را بر هم زد.
قاسمي در خصوص عملكرد ملي پوشان دسته 77 و 85 كيلوگرم گفت :مرادي ملي پوش دسته 77 كيلوگرم در يكضرب خوب عمل نكرد ولي دوضرب وزنه خوبي زد كه توانست مدال برنز اين رقابتها را از آن خود نمايد.سعيد شاهدي ملي پوش دسته 85 كيلوگرم هم در حركت يك ضرب و هم دو ضرب خوب عمل كرد و ركوردهاي تمريني خود را زد كه توانست يك مدال نقره و يك برنز را براي تيم ملي كشورمان بدست آورد.
نصير شلال ملي پوش دسته 94 كيلوگرم كشورمان كه سال گذشته نيز مدال برنز جوانان جهان را بدست آورده بود كمي از ناحيه زانو دچار آسيب ديدگي بود كه همين موضوع باعث شد وزنه هاي سنگيني برايش نگيريم تا فشار زيادي متحمل نشود ولي در كل بسيار خوب عمل كرد كه دست آورد او نيز از اين رقابتها سه نشان برنز بود.
سرپرست فني تيمهاي ملي كشورمان در خصوص عملكرد وزنه برداران دسته 105 كيلوگرم اظهار داشت : دو ملي پوش در اين وزن داشتيم كه متاسفانه هر دو ضعيف كار كردند. كيان نژاد بختياري متاسفانه اوت كرد و نصيري نيا نيز ششم شد و آنطور كه انتظار داشتيم ظاهر نشدند.
وي در ادامه تصريح كرد: در دسته فوق سنگين سطح رقابت بسيار بالا بود و حريفان قدرتمندي از كشورهاي روسيه و ارمنستان آمده بودند كه وزنه بردار روسي توانست ركورد يك ضرب جهان را ارتقا بخشد. بهداد سليمي ملي پوش كشورمان در اين دسته يك ضرب خوبي زد ولي در دوضرب خوب عمل نكرد كه در مجموع سوم شد و توانست نقره يكضرب و برنز مجموع را از آن خود كند. محمد كرم زاده ديگر ملي پوش كشورمان در يكضرب خوب عمل كرد ولي در دوضرب وزنه 210 كيلوگرمي را كه بارها در تمرينات مهار كرده بود را نتوانست بزند كه متاسفانه اوت كرد.
وي در ادامه اظهار داشت : رقابتهاي جهاني كلمبيا از سطح بسيار بالايي برخوردار بود بر خلاف سالهاي گذشته كه رقابت سنگين بين سبك وزنهاست ولي امسال با توجه به غيبت چين در وزنهاي بالا رقابت سنگين و سخت بود.
قاسمي خاطر نشان كرد: كسب دو مدال نقره و پنج برنز و عنوان سومي مسابقات جوانان جهان توسط ملي پوشان كشورمان بسيار باارزش و در نوع خود بي نظير است و بسيار خوشحاليم كه زحمات رئيس فدراسيون وزنه برداري و كادر فني به بار نشست .
 جمعه 7 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 85]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن