تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نشانه منافق اين است كه بدى اش ناراحتش نمى كند و خوبى اش او را خوشحال نمى سازد. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813051889




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كارخانه در گفتگو با مهر:ترك ها از ديدار با واليباليست هاي ايراني افتخار مي كنند / با 13 بازيكن به قزاقستان مي رويم


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: كارخانه در گفتگو با مهر:ترك ها از ديدار با واليباليست هاي ايراني افتخار مي كنند / با 13 بازيكن به قزاقستان مي رويم
سرمربي تيم واليبال جوانان گفت: واليباليست هاي تركيه از فراهم شدن موقعيت انجام ديدار با قهرمان آسيا خشنود بوده و به آن افتخار مي كنند.

مصطفي كارخانه در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن بيان اين مطلب اظهارداشت: واليبال تركيه جزو تيم هاي دسته دوم اروپا محسوب مي شود، بااين حال واليبال بزرگسالان اين كشوردر سطح بالاتري نسبت به ايران قرار دارد اما در مورد رده جوانان وضعيت كاملا متفاوت است.

سرمربي تيم واليبال جوانان كه تيمش شب گذشته در نخستين ديدار تداركاتي مقابل تيم جوانان تركيه به پيروزي 3 بر صفر دست يافت، افزود: تعامل و تقويت همكاري بين واليبال ايران و تركيه در رده جوانان بيشتر براي ترك ها مفيد فايده است. آنها به دنبال ارتقا و كسب تجربه بيشتر در رده پايه هستند و ديدار با قهرمان آسيا و دارنده مدال برنز جهان را بهترين موقعيت براي رسيدن به اين هدف مي دانند.

وي تصريح كرد: البته انجام ديدار با تيم جوانان تركيه براي ما كه مهياي شركت در مسابقات جام رياست جمهوري قزاقستان و ميزباني از حريفان آسيايي مي شويم، نيز خالي از فايده نخواهد بود. سعي داريم در مجموع ديدارهاي برنامه ريزي شده نقاط ضعف باقي مانده را شناسايي كرده و به تركيب هماهنگ تري دست يابيم.

سرمربي تيم واليبال جوانان خاطرنشان كرد: اگر از ايجاد همكاري با واليبال تركيه به دنبال ارتقا سطح كلي واليبال ايران هستيم بايد براي برپايي اردوي مشترك و انجام ديدار با واليباليست هاي اين كشور در دره بزرگسالان برنامه ريزي كنيم. واليبال ما در اين رده نيازمند چاره انديشي مقتدر براي بازگشت به روزهاي اوج گذشته است.

كارخانه با بيان اينكه به احتمال زياد 13 بازيكن را براي شركت در رقابت هاي جام رياست جمهوري قزاقستان معرفي مي كند، گفت: اين كار را به عنوان نوعي پاداش و تقويت انگيزه در بازيكن سيزدهم انجام مي دهيم. به هر حال پس از پايان ديدارهاي تداركاتي با تركيه اسامي نفرات اعزامي به قزاقستان اعلام مي شود.

تيم واليبال جوانان ايران طي روزهاي 18 تا 22 تيرماه در مسابقات جام رياست جمهوري قزاقستان شركت مي كند كه در شهر آلماتي برگزار مي شود.
 جمعه 7 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 125]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن