تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هر کس اندوه و مشکلى را از مومنى بر طرف نماید خداوند در روز قیامت ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815161732




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اسپانيا مقتدرانه راهي فينال شد


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: اسپانيا مقتدرانه راهي فينال شد
نمايش قدرتمندانه شاگردان"لوئيس آراگونس" باعث شد تيم ملي فوتبال اسپانيا با غلبه بر روسيه حريف آلمان در فينال يورو 2008 شود.


"به گزارش سرويس ورزشي برنا" شب گذشته و از ساعت 23:15 دو تيم ملي فوتبال روسيه و اسپانيا دومين ديدار مرحله نيمه نهايي سيزدهمين دوره جام ملتهاي اروپا را در ورزشگاه"ارنست هاپل" شهر وين برگزار كردند كه در پايان"زردپوشان"اسپانيا با سه گل حريف خود را شكست دادند تا راهي بازي فينال شوند.

بازي با احتياط هر دو تيم در كارهاي هجومي آغاز شد؛به طوري كه هم روسيه و هم اسپانيا به دنبال ارزيابي يكديگر بودند.البته ماتادورها كمي بهتر عمل مي كردند كه از جمله حركات آنها مي توان به ضربه دقيقه 7 "فرناندو تورس" اشاره كرد كه توسط"ايگور آكينفيف" به بيرون رفت.

ميانه ميدان جايي بود كه هافبك ها قصد داشتند آن را در اختيار بگيرند؛چرا كه اگر در خط مياني تيمي ميدان داري مي كرد،آن وقت مي‌توانست موقعيت هاي گل براي مهاجمان ايجاد كند.اما اين اتفاق رخ نداد و بارش شديد باران مزيد بر علت شده بود تا توپ زياد در مالكيت يكي از تيم ها نباشد.

اولين شوك بازي به اسپانيا وارد شد. در دقيقه 34 "ديويد ويا" بهترين گلزن اين دوره از بازي ها به دليل مصدوميت مجبور به ترك ميدان شد و جاي خود را به "سسك فابرگاس" داد؛تعويضي كه در نيمه دوم روند بازي را عوض كرد.

بهترين موقعيت شاگردان"گاس هيدينك" را "رومن پاوليوچنكو" به دست آورد،اما ضربه او با اختلاف كمي از كنار دروازه به بيرون رفت تا نيمه نخست با تساوي بدون گل به پايان برسد.

اولين حمله اسپانيا در نيمه دوم منجر به گل شد. در دقيقه 50"ژاوي هرناندز"هافبك مياني اين تيم ضربه "آندرس اينيستا" را با حضور به موقع در قلب خط دفاعي حريف وارد دروازه روسيه كرد تا تيمش را 1-0 پيش بيندازد.

پس از اين گل هيدينك دست به دو تعويض همزمان زد و "دينيار بيليالتدينوف" را به جاي"ايگور سمشوف" و همچنين"ديميتري سيچف" را به جاي "ايوان سائنكو" به بازي آورد.انتظار مي رفت با اين دو تعويض روس ها كار را در دست بگيرند؛اما نه تنها اينگونه نشد،بلكه بازهم اسپانيا به حملات خود ادامه داد. در ادامه و از دقيقه 57 تا 69 تورس دو موقعيت مناسب گلزني را از دست داد تا آراگونس را مجاب به تعويضش با "دانيل گويزا" كند.

اين تعويض خيلي زود نتيجه داد و بهترين گلزن فصل گذشته لاليگا روي پاس عالي و بي نقص فابرگاس گل دوم تيمش را به ثمر رساند. 9دقيقه بعد نيز"ديويد سيلوا" بازهم روي پاس عرضي فابرگاس براي سومين بار دروازه آكينفيف را باز كرد تا ماتادورها با كسب اين نتيجه قاطعانه راهي فينال شوند.

نكته جالب توجه در ديدار مهار كامل"آندري آرشاوين" بود كه هرگز نتوانست حركتي را انجام دهد. اتكا به حركات آرشاوين در دو بازي قبلي دليل اصلي گلزني روس ها بود،اما او شب آرامي را سپري كرد تا تيمش از گلزني و رسيدن به فينال باز بماند.

بدين ترتيب دو تيم آلمان و اسپانيا يكشنبه شب و از ساعت 23:15 در ورزشگاه "ارنست هاپل" ديدار پاياني را برگزار خواهند كرد.
 جمعه 7 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 251]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن