تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):مؤمن را از سيمايش مى شناسيم و منافق را از نشانه هايش.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820459522




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نايب رييس مجلس شوراي اسلامي: يك شبه تورم را نمي‌توان مهار كرد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: نايب رييس مجلس شوراي اسلامي: يك شبه تورم را نمي‌توان مهار كرد
نايب رييس مجلس شوراي اسلامي گفت: رشد اقتصادي و رسيدن به جايگاهي با يك ثبات معقول ، نيازمند عزم جدي مديران ، مسوولان و مردم است و نمي‌شود با يك برنامه يك شبه ، مشكلاتي مانند تورم را مهار كرد.

به گزارش خبرنگارايرنا،سيدمحمدحسن ابوترابي پنجشنبه شب در سخناني در يادواره ‪ ۳۵۰‬شهيد شهرستان گلوگاه مازندران افزود: با گذشت سه دهه از عمر انقلاب اسلامي ، ساختار اقتصادي كشور همچنان ساختاري سنتي و متكي به درآمدهاي نفتي است و تمامي مشكلات اقتصادي ما از همين حوزه نشات مي‌گيرد.

وي افزود: بايد خط اقتصادي كشور در سريع‌ترين زمان ممكن تغيير كند و اين كشور كه به درآمدهاي نفتي وابسته است با تلاش مردم و مسوولان در حوزه هاي مختلف كشاورزي ، صنعتي ، تجارت و غيره به ثبات اقتصادي مورد نظر دست پيدا كند.

اين نماينده مجلس خاطرنشان كرد: تا ايران ، كشور تلاش و توليد انبوه نشود اين مشكلات ما را رها نخواهند كرد و لازم است مديريت كلان كشور به سمت دستيابي به اين مورد مهم و تاثير گذار حركت كنند و راه مورد قبولي را براي رهايي از اين مشكلات و تورم ترسيم نمايند.

وي يادآور شد : با ثروت‌هاي كلان كشور ، سرمايه‌هايي كه در دست مردم است و همت جوانان كشور ، مي‌شود در عرصه‌هاي مختلف مديريت كشور عزت و سرافرازي خلق كرد و ثبات را براي ايران اسلامي به ارمغان آورد.

ابوترابي در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به مقام شهداي انقلاب اسلامي، گفت: شهدا به بالاترين مرتبه توحيد دست يافته‌اند و به مراتب سه‌گانه توحيد در خالقيت، ربوبيت و عبوديت رسيده‌اند.

وي ادامه داد: پيروزي شهدا مديون دو حقيقت برنامه صحيح، استقامت و پايداري در راه خداست و اگر خون مقدس شهداي هفتم تير، جنگ تحميلي و انقلاب نبود ، اقتدار ايران در صحنه مجادلات منطقه‌اي و جهاني بوجود نمي‌آمد.

نايب رييس مجلس شوراي اسلامي اظهار داشت: هر موفقيتي در گرو دو گوهر ايمان به خدا، صبر، استقامت و انديشه است كه شهدا به اين مرتبه رسيده‌اند و با ايثارگري و فداكاري‌هاي خود كمر دنيا را شكسته و يكي از زيباترين اوراق تاريخ انقلاب اسلامي را به نگارش درآورده اند.

وي با تاكيد بر بر ضرورت تداوم راه شهدا و عمل به وصاياي آنان تاكيد كرد : شهدا با جانفشاني خود براي ما آزادي و استقلال به ارمغان آوردند و امروز بايد از راه آنها پاسداري و به وصاياي آنان عمل كنيم.

ابوترابي اظهار داشت : شهدا كمال يافته‌ترين انسانها هستند، چرا كه اينان براي رسيدن به حيات ابدي و جاويد، با تمام دارايي و جان خود جهاد كردند.

وي ادامه داد : خون پاك شهدا حامل پيامهاي باارزشي بوده و هست كه وظيفه داريم در طول دوران، آنها را حفظ و به نسلهاي بعدي منتقل كنيم و در زمان حاضر كه در دوران صلح به سر مي‌بريم نگذاريم كه فرهنگ شهادت به فراموشي سپرده شود.

نايب رييس مجلس شوراي اسلامي اضافه كرد : اين شهدا با جانفشاني خود باعث عزت و افتخار ايران اسلامي شدند و اكنون وظيفه ما است كه از حرمت خون آنها پاسداري كرده و ادامه‌دهنده راه اين بزرگواران باشيم. ك/‪۳‬
 جمعه 7 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 54]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن