تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):رمضان ماهى است كه ابتدايش رحمت است و ميانه‏اش مغفرت و پايانش آزادى از آتش جهنم. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815483037




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دسترسي به اينترنت در سفرهاي هوايي


واضح آرشیو وب فارسی:ايتنا: دسترسي به اينترنت در سفرهاي هوايي


سرويس اخبار خارجي ايتنا – خطوط هوايي امريكا اعلام كردند مسافران مي‌توانند در جريان دو پرواز كه از روز چهارشنبه انجام مي‌شوند بصورت آزمايشي در جريان پرواز به اينترنت دسترسي داشته باشند.

اين شركت‌ها پيش‌بيني كردند سرويس‌هاي مفصل‌تر و كامل احتمالاً تا چند هفته ديگر بطور دائمي در كليه پروازها برقرار خواهند شد.

به گزارش خبرگزاري رويترز خطوط هوائي در مواجهه با افزايش قيمت سوخت و براي كسب درآمد بيشتر به تدارك امكانات تفريحي و سرگرم‌كننده و همچنين فراهم آوردن سرويس‌هاي اطلاعاتي روي آورده‌اند.

شركت Aircell LLC كه در زمينه فناوري با شركت هوائي America همكاري تنگاتنگي دارد، بابت ارايه سرويس اينترنت در پروازها مبلغي اضافي بين 9.95 دلار تا 12.95 دلار (بسته به طول مدت پرواز) از مسافران دريافت مي‌كند.

بنا بر اظهارات مقامات رسمي، Aircell و America هر دو در منافع حاصل از اين خدمات شريك هستند.

به گفته Doug Backelin مدير فناوري شركت هوائي America اين پروازهاي آزمايشي از فرودگاه كندي نيويورك به مقصد لوس‌آنجلس و بالعكس انجام خواهد شد و سرويس‌هاي ارائه شده در طول اين دو پرواز رايگان مي‌باشد.

وي اعلام نكرد كه اين آزمايش‌ها دقيقاً در كداميك از پروازهاي مسير و روز ذكر شده انجام خواهند شد.

Backelin اضافه كرد كه مسافران با پرداخت هزينه مربوطه علاوه بر استفاده از اينترنت در جريان پروازهاي اين شركت، مي‌توانند به وب‌سايت اين شركت هوائي متصل شده و بطور رايگان نسخه‌اي الكترونيكي از راهنماي سفر Frommer را دريافت كرده و به سرخط‌هاي مختصر شدا اخبار نيز دسترسي داشته باشند.
 پنجشنبه 6 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايتنا]
[مشاهده در: www.itna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 116]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن