تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):دانشمندی که از علمش سود برند ، از هفتاد هزار عابد بهتر است .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820534234




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سياستهاي اصل ‪ ،۴۴‬محوري‌ترين راهبرد درنيل به اهداف اقتصاد تعاوني است


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: سياستهاي اصل ‪ ،۴۴‬محوري‌ترين راهبرد درنيل به اهداف اقتصاد تعاوني است
مديركل تعاون استان گلستان اظهار داشت: اصل ‪ ۴۴‬و ابلاغ سياستهاي مقام معظم رهبري، محوري‌ترين راهبرد در راه رسيدن به اهداف اقتصادي نظام، در بخش اقتصاد تعاوني است.

حامد رضائي روز پنجشنبه، به خبرنگار ايرنا افزود: تعاوني، شيوه مناسب و مورد قبول بسياري از جوامع براي ساماندهي و سازماندهي رفتارهاي اقتصادي و كنشهاي اجتماعي در برابر فرصتها و توزع عادلانه منابع است كه نتيجه آن رشد و شكوفايي و اعتلاي عدالت اجتماعي است.

وي تصريح كرد: توسعه بخش تعاون و رسيدن به سهم ‪ ۲۵‬درصدي در اقتصاد ملي، تنها از توان وزارت تعاون بر نمي‌آيد، بلكه براي رسيدن به شعارهاي عدالت اجتماعي، سهيم كردن آحاد جامعه در فعاليتهاي اقتصادي و اجتماعي است.

به اظهار اين مقام، نهادينه كردن اين مهم، تنها با همدلي همه دستگاهها ميسر است، چرا كه تعاون يك دستگاه فرابخشي بوده و حوزه‌هاي تخصصي چون صنعت و معدن، كشاورزي، بازرگاني و خدمات، بهداشت و درمان و آموزش بايد به كمك آن بيايند.

وي با اشاره به سالروز شهادت آيت‌اله دكتر بهشتي در فاجعه هفتم تير گفت:
اين شهيد بزرگوار، مروج شيوه‌اي از اقتصاد بود كه در آن، آحاد جامعه از سود آن، بهره مي‌برند و آن شيوه تعاوني است.

وي اضافه كرد: آيت‌اله شهيد بهشتي با دارا بودن دانش عميق اقتصادي، توانست بهترين ترسيم از اقتصاد تعاوني را طراحي كند، به طوري كه، مبناي بسياري از قوانين و مقررات بعدي در بخش اقتصادي شده است.

مديركل تعاون استان گلستان در ادامه، حوزه ماموريتي تعاون را در دو بخش عنوان كرد و افزود: در بخش نظارت و كنترل ساختار تعاوني‌ها، به افزايش بهره‌وري و كارآيي و در بخش سازماندهي و تسهيلات، به سرمايه‌گذاري و اشتغال خواهيم رسيد.

رضائي، عمده‌ترين برنامه‌هاي سالانه را تشكيل و توسعه تعاوني‌ها، ترويج و مشاركتهاي مردمي، افزايش سرمايه، افزايش بهره‌وري در تعاوني‌ها، آموزش و ارتقاء سطح مهارتها و توانمنديها و نيز بازاريابي و صادرات نام برد.

وي تعداد تعاوني‌هاي تشكيل شده در سطح استان گلستان را هفت هزار و ‪۶۶۶‬ شركت ذكر كرد و افزود: شمار اعضاي اين تعاوني‌ها به ‪ ۳۱۰‬هزار نفر و شاغلان بخش تعاون در استان به ‪ ۳۲‬هزار نفر مي‌رسد.ك ‪۳‬
 پنجشنبه 6 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 237]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن