تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس درصدد عيب جويى برادر مؤمنش برآيد، تا با آن روزى او را سرزنش كند، مشمول اين ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820861481




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كوتاه شهري‌


واضح آرشیو وب فارسی:اطلاعات: كوتاه شهري‌
5 طرح فرهنگي و هنري در تيرماه به بهره‌برداري مي‌رسد

شهردار تهران از افتتاح 5 طرح فرهنگي و هنري در شهر تهران تا پايان تير ماه خبر داد.‌

به گزارش خبرنگار سما، دكتر محمدباقر قاليباف در حاشيه بازديد از طرح‌هاي فرهنگي و مذهبي در حال ساخت شهر تهران با بيان اين مطلب، اظهاركرد: تا پايان تير ماه 5 طرح فرهنگي و هنري در تهران به بهره‌برداري مي‌رسد كه پرديس سينمايي پاك ملت و موزه سينما از مهمترين اين طرح‌ها محسوب مي‌شود.

وي تصريح كرد: همچنين كتابخانه‌اي مجهز در شهرداري منطقه 20 واقع در خيابان 13 آبان به زودي افتتاح مي‌شود و مجموعه سينمايي زندگي نيز در منطقه 5 به بهره‌برداري خواهد رسيد.

شهردار تهران همچنين درباره طرح باغ موزه دفاع‌مقدس كه مورد بازديد قرار گرفت گفت: اين طرح تا پايان سال به بهره‌برداري مي‌رسد و معارض آن رفع شده است.

جشن خانواده بزرگ شركت واحد

جشن ميلاد حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن ويژه خانواده كاركنان شركت واحد اتوبوسراني تهران و حومه سه‌شنبه شب با حضور شهردار تهران در مجموعه 12هزار نفري آزادي برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سما، دكتر محمدباقر قاليباف، شهردار تهران در اين برنامه كه با برگزاري برنامه‌هاي متنوع و شاد برگزار شد، با قدرداني از يكايك كارگران زحمتكش شهرداري تهران، گفت: امشب در جمع شما حضور يافتم تا قدردان زحمات شما گمناماني باشم كه در اين شهر بزرگ بدون نام و نشان و بدون هيچ منتي مشغول به خدمت به مردم شريف و متدين تهران هستيد.

ساخت دوربرگردان سئول -- نيايش‌

توسط حوزه معاونت حمل و نقل و ترافيك شهرداري منطقه 3 دوربرگردان سئول - نيايش اجرا شد.‌

به گزارش روابط عمومي شهرداري منطقه 3، با توجه به نبود دسترسي محلي شهروندان و اهالي محل براي ورود به خيابان سئول (جنوب) و سردرگمي اهالي، تمهيدات ويژه‌اي براي رفع اين سردرگمي به مورد اجرا گذاشته شد. در ادامه عمليات اجرايي اين طرح و پس از حفاري‌هاي لازم و جدول‌بندي محل دوربرگردان سئول به طول 210 متر انجام مي‌شود و با پايان اين مرحله با بسترسازي و آسفالت محل، طرح مذكور مورد بهره‌برداري قرار مي‌گيرد.

اكران فيلم‌هاي روز سينما در 7 بوستان شهري‌

در راستاي جشنواره تابستانه سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران، فيلم‌هاي روز سينما در بوستان‌هاي شهري در قلب طرح اكران مي شوند.

به گزارش سما به نقل از روابط عمومي اين سازمان، پنجشنبه و جمعه هر هفته از ساعت 20:30 بوستان‌هاي ملت (شمال)، بعثت (جنوب)، پامچال (جنوب شرق)، پليس (شرق)، فدك (شرق) و باغ نو (غرب) ميزبان شهروندان است.

همچنين 6 دستگاه تلويزيون شهري در بوستان‌هاي پايتخت نصب مي‌شود و تعداد اين دستگاه به 16 عدد مي‌رسد.

تاكسيرانان به كمك امدادگران اورژانس مي‌آيند

طرح امدادگران اورژانس ويژه تاكسيرانان شهر تهران توسط اداره كل سلامت شهرداري تهران و با همكاري وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي و سازمان تاكسيراني شهرداري تهران اجرا مي‌شود.

به گزارش روابط عمومي معاونت امور اجتماعي و فرهنگي شهرداري تهران، مديركل سلامت شهرداري تهران با اعلام اين خبر افزود: اين طرح با هدف توانمندسازي تاكسيرانان در راستاي ارتقاي سلامت و سطح آگاهي آنان پيرامون موضوع فوريت‌هاي پزشكي، برنامه‌ريزي شده است.

طرح نشاط تابستاني‌در 8 بوستان شمال تهران‌

به منظور گذران اوقات فراغت تابستاني خانواده‌ها، طرح نشاط تابستاني هر هفته روزهاي جمعه در هشت بوستان شمال تهران اجرا مي‌شود.

به گزارش روابط عمومي شهرداري منطقه يك، مهندس حميدرضا بتو معاون امور اجتماعي و فرهنگي شهرداري منطقه يك، با اعلام اين خبر، اظهارداشت: تابستان فصلي است كه خانواده‌ها فارغ از امتحانات فرزندان مي‌توانند در كنار هم اوقات فراغت مناسبي داشته باشند و از آنجا كه در برنامه‌هاي شهرداري تهران اجراي طرح ناحيه محوري و توسعه فعاليت‌هاي فرهنگي در محله‌ها در اولويت قرار گرفته، امسال طرح نشاط تابستاني در 9 ناحيه و 8 بوستان منطقه يك برگزار مي‌شود.

وي افزود: شهروندان تا پايان تابستان مي‌توانند هر جمعه از ساعت 30/18 به بوستان‌هاي نياوران، گلريزان، ارم، جمشيديه، پرديس، نفت، قيطريه و ازگل مراجعه كنند.




 پنجشنبه 6 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: اطلاعات]
[مشاهده در: www.ettelaat.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 315]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن