تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ياران مهدى جوان‏اند و ميان‏سالى در ميان آنان نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821212762




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

حوادث - همسركشي براي بيرون نياوردن لباس از ماشين لباسشويي


واضح آرشیو وب فارسی:دنياي اقتصاد: حوادث - همسركشي براي بيرون نياوردن لباس از ماشين لباسشويي


حوادث - همسركشي براي بيرون نياوردن لباس از ماشين لباسشويي

گروه حوادث: مرد جوان پس از درگيري با همسرش به خاطر بيرون نياوردن لباس‌ها از ماشين لباسشويي او را با ضربه چاقو به قتل رساند.او روز گذشته در جلسه دادگاه قتل همسرش را غيرعمدي عنوان كرد و از سوي اولياي دم بخشيده شد. ساعت 10 صبح بيست و هشتم آبان‌ماه سال 85 خانه‌اي در خيابان بهار غربي در سردار جنگل، محل درگيري خونين زن و شوهري بود كه پس از يك بار جدايي، سه سال بود كه به خاطر دخترشان با هم زندگي مي‌كردند. فرزانه، زني كه در جريان اين دعوا مجروح شده بود پس از انتقال به بيمارستان به پرستار گفت كه خودزني كرده است. آن روز وقتي همسر فرزانه به نام امير از خواب بيدار شد و قصد داشت كه دختر چهار ساله‌اش را به مهدكودك ببرد وقتي ديد كه لباس‌هاي بچه در ماشين لباسشويي مانده و همسرش هم شب قبل در خانه مادرش بوده است با او جر و بحث كرد

. وقتي دعوا بالا گرفت، فرزانه با قيچي دو ضربه به شكم و پاي امير زد و امير هم با لگد ضربه‌اي به او زد كه به گوشه آشپزخانه افتاد.
به ادعاي امير، فرزانه در حالي كه روي زمين افتاده بود گفت، كشته نشدي چيزي بده تا بكشمت. امير نيز چاقوي زرد رنگي كه روي كابينت بود را به سمت او گرفت و گفت كه با اين چاقو بكش.
در اين هنگام فرزانه به سمت او حركت كرد كه امير با چاقو ضربه‌اي به پهلوي فرزانه زد. امير سپس دخترشان را به اتاق خواب برد اما وقتي فرزانه داد زد مي‌سوزم به آشپزخانه بازگشت.
تماس امير با امداد به آمدن آنها منجر نشد تا اينكه او با امداد هوايي تماس گرفت كه با حضور هلي‌كوپتر امداد، فرزانه به بيمارستان منتقل شد. او كه هشت سال از همسرش بزرگتر بود روي تخت بيمارستان به پرستار گفت كه خود‌زني كرده است و دقايقي بعد بر اثر شدت خونريزي جان باخت. به اين ترتيب، به بازپرس كشيك قتل نيز وقوع خودكشي گزارش شد.
در اين حال روز بعد، امير با مراجعه به پليس آگاهي، خود را قاتل همسرش معرفي كرد.
بر اساس اين گزارش، امير در 19 سالگي با فرزانه كه 8 سال از او بزرگتر بوده ازدواج كرده و در سال 81 با طلاق توافقي از همسرش جدا شد اما شش ماه بعد به خاطر دخترشان كه تازه به دنيا آمده بود به زندگي مشترك‌شان ادامه دادند.
روز گذشته امير در شعبه 73 دادگاه كيفري استان تهران در مقابل رئيس و پنج مستشار دادگاه قرار گرفت.
او با حضور در جايگاه، ارتكاب قتل را غيرعمدي عنوان كرد و گفت: زندگي‌مان افتاده بود روي روال، آن روز با هم درگير شديم كه اين اتفاق افتاد. پشيمانم چون همسرم را دوست داشتم.
سپس مادر فرزانه به عنوان اولياي دم در جايگاه قرار گرفت و اظهار كرد: در قبال گرفتن حضانت نوه‌ام، از قصاص دامادم گذشت مي‌كنم. او عامل اصلي درگيري دختر و دامادش را دخالت‌هاي خانواده داماد در زندگي آنها عنوان كرد.
وكيل متهم به قتل نيز در دادگاه عنوان كرد موكلم با توجه به علاقه به همسرش خواهان قتل او نبوده است و علم به قتل و اينكه عملش كشنده بود نداشته است و با توجه به اينكه عملش اخلالي در نظم به وجود نياورده است خواهان تخفيف در حكم او هستم.
پس از پايان جلسه محاكمه قضات دادگاه وارد شور شدند و با توجه به گذشت اولياي دم امير را به پرداخت ديه در حق فرزند صغير و پنج‌سال حبس با احتساب دوره بازداشت محكوم كردند.
 پنجشنبه 6 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: دنياي اقتصاد]
[مشاهده در: www.donya-e-eqtesad.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 342]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن