تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):انسان بايد براى آخرتش از دنيا، براى مرگش از زندگى و براى پيرى‏اش از جوانى، توشه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805725656




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ورزش - يورو 2008


واضح آرشیو وب فارسی:دنياي اقتصاد: ورزش - يورو 2008
ورزش - يورو 2008

سنا: فعلا به يوونتوس فكر نمي‌كنم
هافبك تيم ملي اسپانيا خبر مربوط به پيشنهاد رسمي يوونتوس را تاييد كرد. ماركوس سنا گفت: اكنون در اردوي تيم ملي هستم، بنابراين فعلا به يوونتوس فكر نمي‌كنم و تمام انديشه من متمركز يورو 2008 است. اطمينان دارم كه اسپانيا قهرمان يورو 2008 است. به‌راحتي از سد روسيه مي‌گذريم و بايد با همه وجود در اين بازي حضور پيدا كنيم. اگر پيشنهاد يوونتوس با همين شرايط تداوم داشته باشد واقعا ارزشمند است اما در پايان بازي‌ها حاضر به مذاكره هستم.

هشدار فابرگاس: هنوز قهرمان نشده‌ايم
هافبك تيم ملي فوتبال اسپانيا در آستانه برگزاري ديدار نيمه‌نهايي مقابل روسيه به تيمش هشدار داد حريف را دست‌كم نگيرند؛ چرا كه هنوز هيچ چيزي به دست نياورده‌اند. سسك فابرگاس در اين باره گفت: اينكه ما توانسته‌ايم به مرحله نيمه‌نهايي يورو 2008 برسيم، مسئله بزرگي است، اما بايد به اين نكته توجه كنيم كه ماموريت ما تمام نشده است؛ چرا كه هنوز قهرمان نشده‌ايم. ما مي‌خواهيم به فينال برويم و بر همين اساس قصد داريم روسيه را شكست دهيم.

‌٥٢٠ نفر در اتريش دستگير شدند
تاكنون بيش از520 نفر طي دو هفته اخير در چارچوب رقابت‌هاي يورو 2008 در وين دستگير شده و بيش از 1500 مورد شكايت هم به عناوين گوناگون در اين شهر به ثبت رسيده است. در ميان شكايت‌هاي عنوان‌شده نيمي به دليل تخلفات كيفري است، در حالي كه به اكثر آنها هنوز رسيدگي نشده است. شمار شاكيان اين پرونده‌ها به 320 مي‌رسد. گونتر مارك از مقامات امنيتي شهر وين پايتخت اتريش اعلام كرد كه از 7 ژوئن تاكنون روي هم رفته بيش از يك ميليون و نهصد هزار نفر به كشور اتريش سفر كرده‌اند. جمعه‌شب در شهر وين و پس از پيروزي تركيه برابر كرواسي پليس اين شهر 12 نفر از طرفداران دو تيم را دستگير كرد. از سوي ديگر يك‌شنبه‌شب پس از بازي هلند برابر روسيه در شهر بازل سوئيس هم پليس اين شهر 30 نفر از هواداران دو تيم را دستگير كرد.

مربي‌هاي كناررفته
با اعلام استعفاي هيكرز برگر از پست سرمربيگري تيم ملي اتريش، تعداد مربيان تيم‌هاي حاضر در جام ملت‌ها كه در پايان مسابقات از تيم خود جدا شدند، به شش تن رسيد. علاوه بر هيكرز برگر، مربياني چون ماركو فان‌باستن(هلند)، لوئيس آراگونس(اسپانيا)، لوئيس فيليپه اسكولاري(پرتغال)، كارل بروكنر (جمهوري چك) و كوبي كان (سوئيس) نيز پس از يورو 2008 از سمت خود كنار مي‌روند.

داوران فوتبال مجبور به پاسخگويي نيستند
رئيس كميته داوران اتحاديه فوتبال اروپا با اعلان علني دلايل داوران براي تصميم‌هاي خود در مسابقات مخالفت كرد. يوان كورنو رئيس كيمته داوران يوفا گفت: اينكه در فوتبال نيز همانند راگبي تدابيري اتخاذ شود كه داوران در حين مسابقه دلايل خود را براي تصميم‌هايي كه مي‌گيرند توضيح دهند هيچ سودي براي فوتبال ندارد و تنش و جنجال را بيشتر خواهد كرد. كورنو ادامه داد: چنين كاري در راگبي كه قوانين پيچيده‌اي دارد خوب است و به داور فرصت مي‌دهد مقررات را توضيح داده و دليل تصميم‌گيري خود را بيان كند اما قوانين فوتبال ساده است و اغلب اختلاف نظرها در خصوص تصميم‌گيري‌ها نيز سليقه‌اي است و توضيح داور كمك چنداني به قانع كردن مخالفان نمي‌كند. هميشه كساني هستند كه با تصميمات داور مخالفت مي‌كنند و هيچ توضيحي آنها را قانع نمي‌كند و چنين طرحي فقط جنجال را بيشتر مي‌كند.

منچستريونايتد‌ پردرآمدترين تيم اروپا
منچستريونايتد به دليل رسيدن به مرحله نهايي ليگ قهرمانان اروپا و كسب عنوان قهرماني موفق شد از راه حضور در اين مسابقات به درآمد خالصي بالغ بر 43 ميليون يورو دست پيدا كند و از اين لحاظ پردرآمدترين تيم اروپايي در ليگ قهرمانان محسوب شود. مطابق اين گزارش تيم چلسي كه پس از منچستريونايتد در رده دوم جام قرار گرفت، با كسب 36 ميليون يورو در رتبه دوم پردرآمدترين تيم‌هاي فصل قبل ليگ قهرمانان شناخته شد. همچنين مقام سوم از آن تيم رم شد كه 29 ميليون از راه حضور در ليگ قهرمانان اروپا كسب كرد.

بايرن همچنان به دنبال گومز
باشگاه بايرن مونيخ به تلاش‌هاي خود براي جذب ‌مهاجم ملي‌پوش تيم اشتوتگارت ادامه مي‌دهد. هفته گذشته در خلال برگزاري مسابقات جام ملت‌هاي اروپا (يورو 2008) مقامات باشگاه اشتوتگارت با انتقال و فروش ماريو گومز به باشگاه بايرن مخالفت كردند. با اين حال اولي هوينس، مدير تيم بايرن اظهار كرد، باشگاهش به دنبال يافتن راه‌هايي تازه مي‌گردد تا اشتوتگارت را براي فروش گومز راضي كند. اين مقام بايرن تاكيد كرد، يورگن كلينزمان سرمربي جديد اين تيم علاقه زيادي به بازي گومز دارد و اين بازيكن را براي تيم فصل آتي خود مي‌خواهد.

وه‌آ: آدربايور براي ميلان مناسب است
ژرژ وه‌آ ستاره سابق باشگاه ميلان ايتاليا و يكي از بهترين فوتباليست‌هاي تاريخ قاره آفريقا به تمجيد از آدربايور مهاجم باشگاه آرسنال انگليس پرداخت. وه‌آ اعتقاد دارد با رفتن آدربايور به ميلان روح تازه‌اي از فوتبال آفريقا در ليگ ايتاليا دميده مي‌شود: «آدربايور قابليت‌هاي بسياري دارد، او بازيكن قدرتمندي است و خوب گل مي‌زند. اگر سران ميلان بتوانند او را به اين باشگاه بياورند معامله خوبي است. گزارش‌ها حاكي از آن است كه اختلاف ميان ميلان و آدربايور بر سر پنج ميليون يورو است.»

مورينيو: با آرامش كار مي‌كنم
خوزه مورينيو سرمربي جديد تيم فوتبال اينترميلان آخرين وضعيت تيم را در گفت‌وگو با «اسكاي اسپورت» تشريح كرد: تيم خوبي در اختيارم است و ما در كمال آرامش و بدون هيچ فشاري كار خود را انجام مي‌دهيم. من به نفرات تيم و همچنين كار خودم اطمينان دارم. ما نمي‌خواهيم «قهرمان تابستان» باشيم.
وي درباره سفر اخيرش به برزيل توضيح داد: سفر خوبي بود. الان در برزيل فصل زمستان است؛ اما هواي آنجا در حدود 20 درجه سانتيگراد بود و اين موضوع براي فوتبال خيلي خوب است. تماشاي بازي برزيل- آرژانتين واقعا جالب بود. اين گونه بازي‌ها چيزهاي متفاوتي را ارائه مي‌كنند. اما كار در هفته جاري برايم اهميت زيادي دارد. ترجيح مي‌دهم همه چيز در اينجا (شهر ميلان) باشد و سپس برگردم و كار با تيم را آغاز كنم.

برنامه بازي‌ها
امروز: اسپانيا - روسيه، نيمه‌نهايي، ساعت 15/23، ورزشگاه ارنست هاپل وين
 پنجشنبه 6 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: دنياي اقتصاد]
[مشاهده در: www.donya-e-eqtesad.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 193]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن