تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):چه بسیارند دانشمندانی که جهلشان آنها را کشته در حالی که علمشان با آنهاست، اما به حالش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819132246




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

موبايل ايرانيفروش 5‌هزار شماره رند


واضح آرشیو وب فارسی:دنياي اقتصاد: موبايل ايرانيفروش 5‌هزار شماره رند
رييس كميسيون معاملات شركت ارتباطات سيار از اعلام 700 پيشنهاد خريد شماره‌هاي رند و مرتب در نهمين دوره مزايده شماره‌هاي رند همراه اول خبر داد.
ابوالفضل عليشاهي، در گفت‌وگو با موبنا با بيان اينكه برگزاري نهمين دوره مزايده شماره رند در حال انجام است، اظهار داشت: در اين دوره از مزايده كه دو‌هزار شماره رند دائمي همراه اول با كدهاي يك تا هشت عرضه شده، اكثر شماره‌ها با قيمت‌هاي پايه متوسط بوده و خيلي گران نيست.
وي با بيان اينكه صورتجلسه اين دوره مزايده به زودي تنظيم خواهد شد و برندگان آن نيز مشخص مي‌شوند، يادآور شد: اكثر شماره‌هاي بسيار رند همراه اول كه قيمت‌هاي بالايي نيز داشته است، در دوره‌هاي گذشته اين نوع مزايده به فروش رفته است.
به گفته مهندس عليشاهي در مزايده شماره‌هاي رند، هر شماره با يك قيمت پايه متفاوت، عرضه مي شود و بيشتر متقاضيان شماره‌هاي رند همراه اول را نيز افراد حقيقي تشكيل مي دهند.
از ميان 16‌هزار شماره رند و مرتب سيم‌كارت دائمي اپراتور اول كه تاكنون به مزايده گذاشته شده حدود 5‌هزار شماره فروخته شده است؛ چرا كه در هر دوره از مزايده فقط حدود 30‌درصد از شماره‌ها متقاضي داشته است و بقيه شماره‌ها يا پيشنهادي نداشته‌اند يا قيمت آنها كمتر از قيمت پايه پيشنهاد شده بوده است.
با رفع مشكلات بانكي خريد‌هاي اينترنتي افزايش يافت
به موازات رفع مشكلات بانكي رخ داده در خريد‌هاي اينترنتي كه از طريق سايت شركت ارتباطات سيار صورت مي‌گرفت، اين خريدها با افزايش مواجه ‌شد
محمدمهدي عطوفي، معاون بازاريابي و امور مشتركان شركت ارتباطات سيار، در خصوص مشكلات پيش آمده در خريد‌هاي اينترنتي مشتريان به هنگام استفاده از سايت شركت ارتباطات سيار گفت: در مدت زماني كه كارت‌هاي نقدي بانك پارسيان غير فعال شده بود وقفه‌اي در خريد اينترنتي مشترياني كه مشترك اين بانك بودند به وجود آمد .
وي اين مشكلات را بر خريد اينترنتي سيم‌كارت‌هاي همراه اول موثر دانست و افزود: از سوي ديگر مشكلاتي كه در سيستم خريد اينترنتي بانك ملت به وجود آمده بود، تاثيرات منفي بر خريد اينترنتي سيم‌كارت‌هاي همراه اول گذاشت.
معاون بازاريابي و امور مشتركان شركت ارتباطات سيار با بيان اين مطلب كه با طرف شدن مشكلات به وجود آمده خريد‌هاي بيشتري انجام شد؛ تصريح كرد: چهار بانك كشور در خريد‌هاي اينترنتي سيم‌كارت‌ها مشاركت داشتند.
وي ادامه داد: در اين ميان بيشترين متقاضيان با كارت‌هاي بانك ملت و پارسيان اقدام به ثبت‌نام اينترنتي مي‌كنند.
Sms مي‌تواند در افزايش ارتباط آموزشي با ديگران موثر باشد
هوشياري‌فر، صاحب نظر در عرصه ارتباطات و فن‌آوري اطلاعات در گفت‌وگو با سيتنا اظهار داشت: از توسعه شبكه‌هاي مخابراتي مي‌توان در راستاي گسترش آموزش الكترونيكي بهره برد.
وي گفت: گسترش روزافزون فن‌آوري اطلاعات و ارتباطات در دنياي امروز با هدف برداشتن فاصله‌ها و مرزها كاهش زمان و سهولت در انجام امور مي‌تواند در پيشرفت آموزش الكترونيكي موثر باشد.
اين پژوهشگر خاطر نشان كرد: در اين راستا از سرويس‌هاي ارزش افزوده همچون پيام كوتاه تلفن‌همراه مي‌توان براي ارتقاي سطح آموزشي بهره مي‌برد.
 پنجشنبه 6 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: دنياي اقتصاد]
[مشاهده در: www.donya-e-eqtesad.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 188]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن