تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 6 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):غيبت كردن در (نابودى) دين مسلمان مؤثرتر از خوره در درون اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

تسمه تردمیل - روغن تردمیل

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802223877




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

لحظه‌هاي وحشت دختر 17 ساله در سرويس مدرسه - زهرا جعفرزاده


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: لحظه‌هاي وحشت دختر 17 ساله در سرويس مدرسه - زهرا جعفرزاده
اعتماد ملي: راننده سرويس مدرسه‌اي كه با همدستي دوستش، نقشه آزار و اذيت دانش‌آموز 17 ساله‌اي را اجرا كرد، روز شنبه در شعبه 79 دادگاه كيفري استان تهران محاكمه خواهد شد.اين دو متهم هنگام انتقال دختر نوجوان به خانه‌اش او را مورد تجاوز قرار دادند.مادر ماجراي اذيت و آزار دختر 17 ساله‌اش را براي اعتماد ملي تشريح كرد و گفت:

خانه‌مان در مهرآباد جنوبي است و مدرسه در يافت‌آباد قرار داشت. سرانجام به خاطر محقق شدن خواسته دخترم و تحصيل در رشته مورد علا‌قه تصميم به ثبت‌نام او در همان هنرستان گرفتيم. اولين مشكل پيش رو سرويس مدرسه بود. راننده دانش‌آموزان را در ميدان معلم پياده مي‌كرد در حالي كه از آنجا تا منزلمان فاصله زيادي بود. به همين خاطر پس از آشنايي با راننده جوان سرويس مدرسه قرار شد تا در مسير بازگشت به خانه كه در سه‌راه آذري بود، دخترم را نيز همانجا پياده كند تا بقيه راه را با من به خانه بيايد. راننده پذيرفت و از آن روز در سه‌راه آذري در انتظار دخترم مي‌ايستادم. يك ماه گذشت تا اينكه ظهر آخرين روز مهرماه در مكان هميشگي منتظر هنگامه ايستادم. يك ربع گذشت اما خبري از او نشد. نيم ساعت ديگر هم ايستادم اما باز هم ميني‌بوس نيامد. كم‌كم نگران شدم. دو ساعت مي‌گذشت و هنوز هنگامه به محل نرسيده بود. با مدرسه تماس گرفتم اما آنها اطلا‌عي از سرويس مدرسه نداشتند با راننده تماس گرفتم او هم پاسخي نداد. نمي‌دانستم چه كنم. به خانه برگشتم و با نگراني منتظر دخترم ماندم.>

در سرويس مدرسه چه گذشت؟

هنگامه مثل هر روز سوار ميني‌بوس شد. همه همكلا‌سي‌هايش در مسيرهاي مختلف پياده شده بودند. او مانده بود و راننده جوان كه هرازگاهي از آينه او را نگاه مي‌كرد. ترسي نداشت چون هميشه در آخر با اين راننده تنها مي‌ماند. در حال و هواي خودش بود كه ناگهان متوجه تغيير مسير شد. به راننده اعتراض كرد اما او گفت كه من سرويس يك دبستان نيز هستم بايد آنها را هم سوار كنم. هنگامه سكوت كرد. به زيرگذري نزديك شدند كه ميني‌بوس نيش ترمزي زد و پسر جواني هم‌سن و سال راننده سوار ميني‌بوس شد. نگاه هوس‌آلودي به دختر نوجوان انداخت و با كنايه گفت: سلا‌م بلد نيستي؟ هنگامه ترسيد. راننده ميني‌بوس با خونسردي گفت دوستم. دختر نوجوان كه به موضوع مشكوك شده بود به سمت در ميني‌بوس رفت و قصد پياده شدن داشت اما مرد بيگانه او را به عقب هل داد و با مقاومت هنگامه درگيري ميانشان بالا‌ گرفت كه سرانجام نقشه دو جوان برملا‌ شد. هنگامه وحشت‌زده شده بود. نمي‌دانست چه كند. جيغ و فريادهايش فايده‌اي نداشت. ابتدا مرد بيگانه كه راننده او را صدا مي‌كرد به سمتش آمد به زور و تهديد مانتو او را پاره كرد و در نهايت او را مورد تجاوز قرار داد، سپس نوبت راننده شد. فرمان را به دوستش سپرد و اين بار به شنيع‌ترين شكل، دختر نوجوان را قرباني آزار و اذيت كرد. تمام صحنه‌هاي اين آزار و اذيت نيز توسط دو مرد جوان با تلفن همراه فيلمبرداري شد. اين در حالي بود كه اين دو نفر دختر جوان را تهديد كردند چنانچه موضوع را به كسي اطلا‌ع دهد اين فيلم را منتشر كرده و مجددا او را دزديده و اين بار به شكل ديگري مورد تجاوز قرار مي‌دهند.دو ساعتي از تلخ‌ترين لحظات زندگي اين دختر نوجوان مي‌گذشت. ديگر ناي جيغ زدن نداشت و به خود مي‌لرزيد. راننده و دوستش به زور قرص را به دهان او فرو كردند اما هنگامه آن را نبلعيد. نمي‌دانست قرار است چه بلا‌ي ديگري به سرش بياورند. به محل توقف هميشگي ميني‌بوس نزديك مي‌شد كه ناگهان در سرويس باز شد و هنگامه با ظاهري بسيار نامناسب از ميني‌بوس به بيرون پرت شد و راننده پا به فرار گذاشت.

هنگامه وسط پياده‌رو افتاد و از جايش تكان نمي‌خورد. در همين حال بود كه زن ميانسالي كه شاهد صحنه پرت شدن دختر نوجوان با لباس مدرسه بود، به سمت او آمد. هنگامه بريده‌بريده ماجرا را تعريف كرد. عابرپياده كه تحت تاثير قرار گرفت شماره‌اي در جيبش قرار داد و گفت كه اين شخص مي‌تواند به تو كمك كند.دقايقي بعد دختر نوجوان از جايش بلند شد، نمي‌دانست به كجا برود و چگونه موضوع را به خانواده‌اش اطلا‌ع دهد. ناچار شد با يكي از بستگانش كه رابطه بسيار صميمي با او داشت تماس گيرد و ماجرا را برايش تشريح كند. ساعتي بعد در حالي كه مادرش با اضطراب و نگراني انتظارش را مي‌كشيد، به خانه رفت و ماجرا را تعريف كرد.

پيگيري ماجرا

با مشخص شدن عامل اين حادثه موضوع به كلا‌نتري مهرآباد جنوبي اطلا‌ع داده شد و با شكايت اوليه پرونده به پليس آگاهي تهران داده شد و در نهايت روي ميز قضات دادگاه كيفري استان تهران قرار گرفت.دو متهم پرونده نيز حدود يك ماه از ارتكاب جرم در حالي دستگير شدند كه به طور مرتب با خانواده قرباني تماس گرفته و آنها را تهديد به آدم‌ربايي، آتش زدن منزل و انتشار فيلم تهيه شده مي‌كردند.در اين ميان خانواده متهم ديگر به نام سعيد نيز با اعلا‌م اينكه پسرشان يك سرباز است و فريب راننده سابقه‌دار سرويس مدرسه را خورده، در چندين اقدام قصد خراب كردن چهره دختر نوجوان در محل سكونتش را داشتند. همه اين اتفاقات در حالي رخ داد كه راننده ميني‌بوس كه متاهل نيز هست، پيش از اين چندين فقره سابقه شرارت دارد و به رغم اين كارنامه سياه به عنوان سرويس مدرسه كار مي‌كند!!با اعتراف هر دو متهم 21 ساله به تجاوز هر دو آنها از همان لحظه دستگيري تاكنون با صدور قرار بازداشت موقت در زندان به سر مي‌برند تا روز شنبه هشتم تيرماه در دادگاه كيفري استان تهران محاكمه شوند.

انتهاي خبر // روزنا - وب سايت اطلاع رساني اعتماد ملي//www.roozna.com
------------

------------
 پنجشنبه 6 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 215]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن