تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):در راه خدا از ملامت و نكوهش ملامتگران نترس.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816380727




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

حبيب الله عسكر اولادى در گفتگو با رسالت:فاجعه هفتم تير نشان مى‌دهد خطر شرارت غرب منتفى نيست


واضح آرشیو وب فارسی:رسالت: حبيب الله عسكر اولادى در گفتگو با رسالت:فاجعه هفتم تير نشان مى‌دهد خطر شرارت غرب منتفى نيست
حبيب‌الله عسكر اولادى دبير كل جبهه پيروان خط امام ورهبرى در گفتگو با رسالت با اشاره به سالروز شهادت72 تن از ياران امام در حادثه شوم هفتم تير گفت: آيت‌الله شهيد بهشتى و شهداى هفتم تير پيشگامان خط اصولگرايى در انقلاب بودند.

وى گفت: بزرگداشت ياد شهداى هفتم تير بويژه شهيد مظلوم آيت‌الله بهشتى فرصتى براى بازخوانى اين رويداد مهم و عبرت گرفتن از آن براى تداوم حركت تاريخى ملت ايران است: ما در آسيب شناسى رويداد هفتم تير هميشه به اين نقطه رهنمون مى‌شويم كه خطر سكولاريسم و ليبراليسم و بازگشت غرب و استعمار به كشور منتفى نيست. دشمنان اسلام بويژه منافقين همواره درصدد آسيب زدن به نظام الهى هستند.

وى با تقبيح پارلمان انگليس در حذف منافقين به‌عنوان يك جريان تروريستى گفت: انگليسى‌ها همواره مدافعان اصلى جريان تروريسم در ايران بودند و حادثه تروريستى هفتم تير توسط كسانى صورت گرفت كه قبله‌گاه آنان واشنگتن و لندن بود.

وى با اشاره به آرمان شهداى هفتم تير گفت: برقرارى يك جامعه نمونه اسلامى كه در آن همه ارزش‌هاى الهى حاكم باشد هدف شهداى هفتم تير بود. آنان بر مردمى بودن حكومت و اسلامى بودن قوانين و تحقق قانون اساسى تاكيد داشتند.

وى با اشاره به شخصيت علمى ، سياسى و مكتبى شهيد بهشتى گفت: شهيد بهشتى واقعا يك امت بود. وجود او براى مديريت مقابله با ليبرال‌ها و منافقين وملحدين يك نعمت الهى براى ملت ما بود. او با نثار جان خود پروژه مبارزه با ‌غرب‌گراها و نوكران اجنبى را به گونه‌اى مديريت كرد كه شهادت وى و ياران او يك نقطه عطف در تاريخ انقلاب‌اسلامى ايران شناخته مى‌شود.وى با اشاره به شهداى 26 خرداد حزب موتلفه اسلامى گفت: شهداى 26 خرداد موتلفه اسلامى در مكتب بهشتى‌ها ومطهرى‌ها تربيت شده بودند و ما همواره در سيماى آنها براى تداوم نهضت امام خمينى (ره) وظايف خطير الهى‌مان را در صيانت از انقلاب‌اسلامى جستجو مى‌كنيم.

وى در مورد سوالى در جواب گزارش رئيس جمهور درمورد تمهيدات اقتصادى براى خروج از مشكلات معيشتى مردم گفت: صاحب نظران و كارشناسان از آسيب‌شناسى دولت نهم براى حل مشكلات اقتصادى استقبال كردند. بنا به گزارش آقاى رئيس جمهور اين طرح بايد مكتوب شود، به صورت لايحه يا تصويب نامه درآيد تا به لحاظ قانونى بشود درمورد آن داورى كرد. طبيعى است همه صاحب‌نظران بايد در تكميل و تتميم طرح كمك كنند و نگاه به طرح را به‌عنوان يك معضل ملى مورد مداقه قرار دهند.

وى افزود: هر تمهيدى كه در اصلاح ساختار اقتصادى كشور در هدفمند كردن يارانه‌ها،‌نظام مالياتى كشور،‌نظام توزيع ،‌نظام پولى و بانكى وگمركات كشور صورت مى‌گيرد بايد آثار و نتايج خود را در ارقام و اعداد بودجه سال آينده و همين امسال نشان دهد. اگر طرح سال آينده مى‌خواهد اجرا شود در بودجه سال آينده ديده شود اگر نيمه دوم امسال مى‌خواهد اجرا شود بايد به صورت متمم به مجلس برود.

همه دلسوزان جامعه در خصوص عدم شتابزدگى ودقت كارشناسى اصرار دارند تا انشاءالله در طراحى وعمل مشكلى پديد نيايد وهزينه‌هاى زايدى را تحمل نكند . وى در واكنش به بلوكه شدن دارايى‌هاى بانك ملى در اروپا بنا به مصوبه اتحاديه اروپا در پاسخ به سوالى در همين مورد گفت : اروپا بايد منتظر پاسخ ايران و واكنش متناسب با اين برخورد خصمانه بماند. دولت و ملت ما نمى‌تواند در خصوص برخوردهاى خصمانه ساكت باشد. اين نوع برخوردها عزم ملت ايران را در برخوردارى از فناورى هسته‌اى دوچندان مى‌كند و ان‌شاءالله مدد خداوند قادر متعال همه اين مكر و نيرنگ را به خود مكاران باز خواهد گرداند كه در كريمه قرآنى نويد فرموده است :”مكروا و مكرالله والله خيرالماكرين”
 چهارشنبه 5 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: رسالت]
[مشاهده در: www.resalat-news.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 157]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن