تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ آيينى، با نادانى رُشد نمى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816494731




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فرماندار جهرم:اسامي مسؤولاني كه در مصرف آب، برق و گاز صرفه‌جويي نكنند اعلام خواهيم كرد امام جمعه جهرم: ثابت كنيد كه فارس استان برخورداري است


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: فرماندار جهرم:اسامي مسؤولاني كه در مصرف آب، برق و گاز صرفه‌جويي نكنند اعلام خواهيم كرد امام جمعه جهرم: ثابت كنيد كه فارس استان برخورداري است


خبرگزاري دانشجويان ايران - شيراز
سرويس: شهرستان‌ها

فرماندار جهرم از مسؤولان خواست در مصرف انرژي آب ، برق و گاز رعايت صرفه‌جويي كنند تا مردم الگو بگيرند و به برخي مسؤولان كه در مصرف آب، برق و گاز رعايت نمي‌كنند هشدار داد در صورت تكرار اسامي آنها در جمع مسؤولان اعلام خواهد شد.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)منطقه فارس، مهندس ابوالقاسم رنگاني در جمع مديران اجرايي در جلسه شوراي اداري شهرستان جهرم، بسيج سازندگي را به عنوان يك دستگاه اجرايي معرفي و خواستار همكاري مسؤولين جهت واگذاري پروژه‌هاي عمراني به بسيج شد و گفت: امروز بسيج پروژه‌هاي بزرگي را در سطح كشور در دست اجرا دارد و از امكانات بسيار خوبي برخوردار است.

وي همچنين از بخشداران و شوراهاي بخش و روستا خواست تا از توان مركز آموزش فني و حرفه‌اي شهرستان جهت آموزش روستائيان و علاقه‌مندان در رشته‌هاي صنايع دستي و صنايع تبديلي با توجه به اعلام آمادگي مدير مركز آموزش فني و حرفه‌اي شهرستان استفاده كنند.

مهندس رنگاني در ارتباط با پروژه‌هاي مختلفي كه درسطح شهرستان در حال اجرا است افزود: متأسفانه روند اجرايي برخي پروژه‌ها طولاني شده كه مسؤولان مربوطه بايد سريعاً موضوع طولاني شدن آن را بررسي و گزارش كنند تا پيگيري كنيم كه پروژه‌ها به مرحله بهره‌برداري برسد.

وي در پايان دكتر ناصر كرمي را به عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامي واحد جهرم و زين‌العابدين خالقي‌پور را به عنوان رئيس پرديس علمي كاربردي جهرم معرفي كرد و از خدمات مسؤولان سابق اين واحدها تقدير و تشكر كرد.

همچنين از حميد رفان، مسؤول دفتر خبر صدا و سيماي جهرم كه در بين دفاتر خبري كشور مقام اول را كسب كرد و رضا حاتمي، رئيس شوراي اسلامي شهرستان جهرم به خاطر تعامل خوب با فرمانداري و دستگاه هاي اجرايي با لوح تقدير قدرداني شد.

بنا براين گزارش حجت الاسلام لطف الله دژكام، نماينده ولي فقيه و امام جمعه جهرم نيز در جمع مديران شهرستان اظهار كرد: مسلما در طول هشت سال گذشته تلاش هاي زيادي در سطح استان انجام شده و انصافاً پيشرفت خوبي هم داشته ايم و پروژه هاي عظيمي هم در سطح استان اجرا شده كه جاي تقدير دارد و از همه مسؤولان سپاسگزار هستيم و اما اين كارها نسبت به شأن استان فارس خيلي ناچيز است و بايد نمايندگان استان فارس تلاش كنند و يك برنامه ريزي مدون براي توسعه و پيشرفت همه جانبه استان فارس تهيه و تدوين كنند و اين عنوان خبر واقعي كه استان فارس را به عنوان يك استان برخوردار معرفي كرده اند يا بايد محقق شود و يا به استان نيمه برخوردار تغيير يابد.

نماينده ولي فقيه در جمعيت هلال احمر فارس در ادامه افزود: آغاز دور جديد مجلس شوراي اسلامي را آغاز يك اتحاد و همكاري قرار دهيم و تلاش كنيم تا آن پروژه‌هايي كه به زمين مانده را به سرانجام برسانيم و يك برنامه ريزي صحيح از بي برنامگي كه خطر بزرگي است دوري كنيم كه حاصلي جز همين عقب ماندگي هاي موجود ندارد.

امام جمعه جهرم در رابطه با وضعيت شهرستان جهرم گفت: متأسفانه اين شهرستان هم به نسبت توان و استعداد و تلاش هايي كه انجام داده توسعه چنداني نداشته و تاكنون به آنچه حقش بوده است نرسيده و ما باورمان اين است كه در سايه همدلي مي توان كارهاي بزرگي را انجام دهيم.

انتهاي پيام
 چهارشنبه 5 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 202]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن