تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حق، راه بهشت است و باطل، راه جهنم و بر سر هر راهى دعوت كننده اى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820801080




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نوجوانان به فكر دفاع از عنوان قهرماني/جوانان به دنبال سكوي نخست


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: نوجوانان به فكر دفاع از عنوان قهرماني/جوانان به دنبال سكوي نخست
تيم نوجوانان و جوانان جودوي كشورمان طي روزهاي آتي راهي يمن محل برگزاري رقابت هاي آسيايي خواهند شد كه بايد ديد اين دو تيم با توجه به عنوان قهرماني نوجوانان و فتح سكوي سوم توسط جوانان درسال گذشته امسال چه نتيجه اي را به ارمغان خواهند آورد.


سرويس ورزشي برنا

نوجوانان سال گذشته در اولين دوره رقابت هاي قهرماني آسيا كه در اين رده سني درحيدر آباد هند برگزار شد در غياب دو تيم مطرح آسيا يعني ژاپن و كره جنوبي موفق شدند سكوي نخست اين مسابقات را براي كشورمان به ارمغان بياورند.

از همين رو بايد ديد امسال در اين رقابت ها كه طي روزهاي 13 و 14 تيرماه در يمن دنبال خواهد شد چگونه عمل خواهند كرد و آيا مي توانند در حضور دو تيم ژاپن و كره جنوبي از عنوان قهرماني خود دفاع كنند يا ...

به هر حال نوجوانان تقريبا با همان تركيبي كه در حيدر آباد بر روي تاتامي حضور يافتند در يمن به ميدان خواهند رفت، ضمن اينكه طي يك سال گذشته بر تجربيات اين افراد افزوده شده و حضور در اردوي مشترك ارمنستان نيز به بالا رفتن انگيزه و توانايي هاي نوجوانان كمك كرده است.

حال با اين شرايط بايد ديد كه جودو كاران نوجوان در دومين دوره قهرماني قاره كهن چه نتيجه اي از خود به جاي خواهند گذاشت.

تيم جوانان كه سال گذشته سكوي سوم آسيا را به خود اختصاص داده بود امسال با تركيب متفاوت و تنها با حضور مجتبي نيك بين كه سال گذشته نيز در خدمت اين تيم بود راهي يمن خواهد شد.

به گفته عطاالله عباس نژاد سرمربي جوانان گرچه اين تيم حضور افراد جديدي را در تركيب خود تجربه مي كند اما نبايد فراموش كرد كه اين نفرات از نيروي جواني بهره برده و انگيزه بالايي براي كسب موفقيت دارند، از همين رو هدف اصلي ما كسب سكوي نخست آسياست.

حال با توجه به گفته هاي عباس نژاد بايد ديد چهره هاي جوان در يمن چه نتيجه اي از خود به جاي خواهند گذاشت و آيا اين جودو كاران كه چندي پيش درتورنمنت بين المللي اتريش حضور يافته و موفق به درخشش شده اند، مي توانند از سكوي سوم فراتر رفته و عناوين بالاتري را از آن خود كنند.

نبايد فراموش كرد كه جودو كاران كشورمان از نظر فني و تاكتيكي در شرايطي مناسبي به سر مي برند و اگر كادر فني بتواند اين ورزشكاران را از نظر روحي آماده رقابت كند فتح سكوهاي مرتفع آسيا دور از دسترس نخواهد بود.

پس بايد ديد عملكرد دست اندركاران به چه نحوي است . چرا كه موفقيت آينده داران در گرو اعمال اين افراد است.

تيم نوجوانان و جوانان روز يازدهم تير تهران را به مقصد يمن ترك مي كنند و با پشت سر گذاشتن تمريني سبك در محل برگزاري مسابقات از روز سيزدهم و چهاردهم به رقابت با رقباي خود مي پردازند.
 چهارشنبه 5 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 174]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن