تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دلى كه در آن حكمت نيست، مانند خانه ويران است، پس بياموزيد و تعليم دهيد، بفهميد و ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816481431




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كوتاه از چهارگوشه كشور


واضح آرشیو وب فارسی:اطلاعات: كوتاه از چهارگوشه كشور
ساخت انبار نفت 100 ميليون ليتري در بيرجند

سرويس شهرستانها: عمليات احداث انبار نفت جديد بيرجند با ظرفيت 100 ميليون ليتر در زميني به مساحت 24 هكتار و در كيلومتر 5 جاده بيرجند - مشهد آغاز شد.‌

به گزارش شبكه اطلاع‌رساني نفت و انرژي، در طراحي اين انبار 11 مخزن، 16 سكوي سوختگيري، 22 دستگاه پمپ فرآورده‌، 4 پمپ آتش‌نشاني و ساختمان مجهز اداري به مساحت 4 هزار مترمربع در نظر گرفته شده است.

در حال حاضر اين منطقه روزانه 2/5 ميليون ليتر انواع سوخت مصرفي استان خراسان جنوبي را از طريق 4 ناحيه فردوس، قائن، نهبندان و مركزي و 24 جايگاه و 20 فروشندگي تامين مي‌كند.

كارآفرينان برتر دامغان تقدير مي‌شوند

دامغان - خبرنگار اطلاعات: جشنواره قدراني از 13 نفر از كارآفرينان برتر دامغان در بخش‌هاي كشاورزي، صنعت و معدن و خدمات 13 تيرماه در اين شهرستان برگزار مي‌شود.

سيداحمد نبوي مسئول كميته تبليغات اين جشنواره، هدف از برگزاري آن را ايجاد تفكر كارآفريني عنوان كرد و افزود: بايد زمينه سرمايه‌گذاري در اين شهرستان را فراهم كنيم.

تجهيز 26 مركز آموزشي براي اسكان مسافران تابستاني در قزوين‌

سرويس شهرستانها - كارشناس مسؤل امور رفاهي سازمان آموزش و پرورش استان قزوين گفت: امسال 26 مركز آموزشي براي اسكان مسافران تابستاني در مناطق چهارده گانه آموزش و پرورش مجهز شده است.

محمود حاجي‌محمدي در گفت و گو با ايرنا تصريح كرد: اين آموزشگاهها به آشپزخانه، فرش و موكت، اجاق گاز، سامانه سرمايشي و گرمايشي، تلويزيون، پتو و مواد شوينده مجهز هستند كه هزينه اقامت در اين آموزشگاهها در ازاي هر نفر 12 تا 22 هزار ريال در هر شبانه‌روز است.

كارشناس مسؤل امور رفاهي سازمان آموزش و پرورش استان قزوين افزود: باتوجه به آمار بالاي مسافران و كمبود اماكن اقامتي و مهمانپذيرها، آموزش و پرورش اين استان براي ارايه خدمات اقامتي به كليه مسافران عبوري آمادگي دارد.

حاجي‌محمدي ادامه داد: ستاد اسكان ميهمانان تابستاني اين سازمان از اول تير تا 15 شهريور ماه براي پاسخگويي به نيازهاي مسافران فعال است.

خسارت سرما و خشكسالي به تاكستانهاي خرمدره‌

خرمدره - خبرنگار اطلاعات: تاكستانهاي خرمدره بر اثر خشكسالي و سرمازدگي 90 درصد خسارت ديد.‌

داوودي فرماندار خرمدره در جلسه شوراي اداري اين شهرستان با اشاره به خسارت 100 درصدي به محصولات ديمي گفت: ميزان خسارات وارده به كشاورزان بيش از 200 ميليارد ريال است.

دبير ستاد غني‌سازي اوقات فراغت جوانان نيز در اين جلسه به ايجاد 17 پايگاه براي اين منظور اشاره كرد و از آمادگي اين ستاد براي برگزاري كلاسهاي آموزشي در زمينه‌هاي فني، حرفه‌اي و هنر خبر داد.‌

كشت 15 هزار اصله نهال در نيشابور

نيشابور - خبرنگار اطلاعات: رئيس اداره آب و فاضلاب شهري نيشابور گفت: تاكنون 200 كيلومتر شبكه فاضلاب در سطح اين شهر اجرا شده است كه در صورت تأمين اعتبار، تا 5 سال آينده بقيه شبكه كه حدود 3هزار كيلومتر است، اجرا مي‌شود. مهندس عباس اسحاقيان با بيان اين كه 15 هزار انشعاب تاكنون به مشتركان نيشابوري واگذار شده است، خاطرنشان كرد: خط انتقال 14 كيلومتري شبكه فاضلاب نيشابور، فاضلاب شبكه را به تصفيه‌خانه جنوب شهر منتقل مي‌كند كه پس از تصفيه، بخشي به مصرف فضاي سبز محل تصفيه‌خانه مي‌رسد و بخشي ديگر تحويل آب منطقه‌اي مي‌شود.‌

وي تصريح كرد: درحال حاضر 15 هزار اصله نهال در محل تصفيه‌خانه براي جلوگيري از انتشار هواي متعفن كاشته شده است.

‌ بندر لنگه شهردار ندارد

بندرعباس - خبرنگار اطلاعات: معاون امور عمراني استانداري هرمزگان گفت: تأخير طولاني در تعيين شهردار چارك از توابع بندر لنگه مشكل‌آفرين شده است.

احمد صادقي در همايش شهرداران شرق هرمزگان در پارسيان ادامه داد: در صورتي كه اين روند ادامه پيدا كند، مسئولان استان براساس ضوابط و مقررات نسبت به تعيين شهردار چارك اقدام خواهند كرد.

صادقي ادامه داد: به دليل اختلاف‌نظر بين اعضاي شوراي اسلامي شهر چارك براي تعيين شهردار، از حدود 14 ماه پيش اين شهر شهردار و سرپرست شهرداري ندارد و در اين مدت هيچ‌گونه اعتباري نيز به آن اختصاص نيافته است.

معرفي كارگر زن نمونه كشور

بندرعباس - خبرنگار اطلاعات: كارگر زن نمونه سرپرست خانوار كشوري انتخاب شد.

خانم آفاق‌زاده عاشور كرماني، كارگر شركت مديريت توليد برق هرمزگان، به عنوان كارگر زن نمونه كشوري معرفي شد. همزمان با سالروز ولادت حضرت زهرا(س)، در مراسمي با حضور مسئولان كشوري، از اين زن نمونه تقدير شد.

ضرورت استانداردسازي پوشش ساختماني‌

قزوين - خبرنگار اطلاعات: پلي استايرين (يونوليت) موجود در بازار كه براي پوشش سقف و ديوارهاي ساختماني استفاده مي‌شود از استاندارد لازم برخوردار نبوده و در مواقع آتش‌سوزي خسارات جبران‌ناپذيري را به دنبال دارد.

مدير سازمان آتش‌نشاني و خدمات ايمني استان قزوين گفت: براساس بازديدهاي به عمل آمده توسط كارشناسان واحد پيشگيري و حفاظت از حريق اين سازمان از چندين واحد ساختماني درحال ساخت مشخص شد كه به كارگيري اين‌گونه پوشش‌ها و عايق‌هاي غيراستاندارد در ساختمانها بسيار خطرناك است و در مقابل حريق خسارات جبران‌ناپذيري را بوجود خواهد آورد.‌

حسين بهزادپور، شعله‌وري سريع، بجاگذاري مذابه‌هاي حاصل از سوختن مواد و توليدقطرات مذابه شعله‌ور را از جمله خطرات به‌كارگيري اين‌گونه عايقها در ساختمانها عنوان كرد و گفت: به منظور افزايش ايمني، بايد از لايه ضخيم 4سانتي‌متري بتن در دو طرف يونوليت استفاده شود كه متأسفانه اين كار در بسياري از ساختمانهاي جديد رعايت نمي‌شود.‌

راه‌اندازي سامانه گوياي پليس در استان تهران‌

كرج - خبرنگار اطلاعات: فرمانده انتظامي استان تهران از راه‌اندازي سامانه گوياي پليس استان تهران براي نخستين بار در كشور خبر داد.

سردار عليرضا اكبرشاهي با اعلام اين خبر گفت: اين سامانه در راستاي طرح تكريم ارباب رجوع و با هدف ايجاد پل ارتباطي قوي و هدف‌گرا ميان پليس و مردم در جهت پاسخگويي به مشكلات مردم و ارائه خدمات انتظامي به شهروندان راه‌اندازي شده است.‌

وي افزود: اين سامانه در طول شبانه‌روز فعال است و اين امكان را به شهروندان مي‌دهد كه به هر يك از پليسهاي تخصصي اين استان مانند پليس راهنمايي و رانندگي، پليس اطلاعات و امنيت عمومي، پليس آگاهي، پليس راه، پليس مبارزه با مواد مخدر، معاونت اجتماعي، معاونت وظيفه عمومي و فناوري اطلاعات و ارتباطات متصل شوند.

لازم به ذكر است، اين سامانه با شماره 2181818 از تاريخ اول تيرماه جاري آغاز به كار كرده و به شهروندان خدمات انتظامي ارائه مي‌دهد.

شبكه دولت الكترونيك در خرم‌آباد گسترش مي‌يابد

خرم‌آباد - خبرنگار اطلاعات: معاون برنامه‌ريزي و امور عمراني فرمانداري خرم‌آباد از اجراي شبكه دولت الكترونيك در آينده نزديك در اين شهرستان خبر داد.

بختياري در جلسه شوراي فناوري اطلاعات خرم‌آباد كه با حضور اعضاي شورا برگزار شد،‌ با برشمردن اهداف و وظايف شورا گفت: با سعي و تلاش و پشتكار مستمر اعضاي شوراي فناوري اطلاعات خرم‌آباد و همكاري دستگاه‌هاي اجرايي در سال نوآوري و شكوفايي، بزودي گام‌هاي مؤثري در اين زمينه برداشته شود.

در اين جلسه به پيشنهاد شورا، كميته كارشناسي براي بررسي چگونگي اجراي طرح دولت الكترونيك در سطح شهرستان خرم‌آباد تشكيل و مورد تصويب قرار گرفت.همچنين وي از شركت مخابرات خواست تا با بسترسازي و ايجاد زيرساخت بويژه در زمينه فيبرنوري و ساير امكانات مربوطه در اجراي طرح دولت الكترونيك در سطح خرم‌آباد اقدام‌هاي لازم و مؤثر را به عمل آورند.

‌7 انتصاب در آبفاي استان زنجان‌

زنجان - خبرنگار اطلاعات: مديرعامل شركت آبفاي استان زنجان در احكام جداگانه‌اي 7 نفر را در قسمت‌هاي مختلف اين شركت منصوب كرد.

در اين احكام، سيدعباس حسيني به سمت مدير دفتر حراست و امور محرمانه، مهدي ايماني به سمت مدير امور اداري، مصطفي اكرمي به سمت سرپرست دفتر مديريت مصرف و كاهش آب بدون درآمد، سعيد ناصري به سمت سرپرست اداره قرارداد‌ها، محمدحسن همايوني به سمت سرپرست دفتر بهره‌برداري از تأسيسات فاضلاب، سيدعباس موسوي به سمت سرپرست اداره آب و فاضلاب ماهنشان و خانم شايان مهر به سمت مسئول دبيرخانه شركت آبفاي استان زنجان منصوب شدند.




 چهارشنبه 5 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: اطلاعات]
[مشاهده در: www.ettelaat.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 343]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن