تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ما (اهل بيت) ستون هاى حق را استوار و لشكريان باطل را متلاشى كرديم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815424165




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

جمعي ازدوچرخه‌سواران توربين‌المللي مازندران از كم و كيف مسابقات مي‌گويند


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: جمعي ازدوچرخه‌سواران توربين‌المللي مازندران از كم و كيف مسابقات مي‌گويند
شماري از دوچرخه‌سواران توربين‌المللي دوچرخه‌سواري مازندران با اشاره به كم و كيف برگزاري اين رقابتها، براي هر چه بهتر برگزار كردن اين‌رقابت، بر لزوم هماهنگي، انسجام، برنامه‌ريزي و مديريت در ابعاد مختلف تاكيد كردند.

آنان در حاشيه برگزاري اين رقابتهاي بين‌المللي گفتند : امكانات ، تجهيزات و خدمات رفاهي و اقامتي رقابتهاي بين‌المللي بايد درسطح مسابقات بين‌المللي بوده تا استقبال و انگيزه شركت كشورهاي خارجي به اين عرصه‌بيشتر شود.

" ميثم رضايي " دوچرخه‌سوار تيم شهركهاي صنعتي قزوين گفت : نحوه پذيرايي و نوع غذاي در نظر گرفته و خوابگاهها براي دوچرخه‌سواران اين توربين‌المللي بايد به لحاظ كمي و كيفي، بهتر از وضع موجود باشد.

وي در گفت و گو با ايرنا افزود : با هماهنگي و مديريت مضاعف ، تلاشها و زحمات صورت گرفته مسوولان برگزاري اين رقابتها بيشتر نمود پيدا مي‌كند.

وي خاطرنشان كرد : اين رقابتها هر سال در استان مازندران برگزار مي‌شود، بنابراين همه مسوولان بايد در برگزاري اين مسابقات بين‌المللي همكاري داشته باشند تا كمبودي مشاهده نشود.

" شمس‌الله مظاهري " سرپرست تيم دوچرخه‌سواري سازمان حمل و نقل و ترافيك تهران به ايرنا گفت : مسوولان برگزاري اين مسابقات بايد براي ارايه خدمات مطلوب و پذيرايي بهتر تدابير ويژه‌اي اتخاذ كنند.

وي ادامه داد : با ارايه امكانات بيشتر به طور قطع، استقبال تيم‌هاي خارجي به رقابتها بيشتر خواهد شد و اين تور در سطح جهاني بيشتر مطرح خواهد شد.

به گفته او مسوولان امر بايد طوري برنامه‌ريزي كنند تا ورزشكاران شركت كننده در اين رقابتهاي بين‌المللي با خاطره خوش از اين استان بروند و مبلغ خوبي براي اين استان باشند.

مظاهري ، همكاري و هماهنگي نهادهاي برگزاركننده و مسوولان بخش ارايه خدمات را ضروري دانست.

" حامد يوسف زاده " دوچرخه سوار تيم پتروشيمي تبريز به ايرنا گفت :زمان استراحت دوچرخه‌سواران بين مراحل برگزاري مسابقات خيلي كم بوده و اين مشكل بر كاركرد مطلوب ورزشكاران تاثير منفي مي‌گذارد.

وي كه سه سال در اين رقابت بين‌المللي شركت مي‌كند، مدت استراحت پس از اتمام مراحل مسابقات را ‪ ۸‬الي ‪ ۹‬ساعت پيشنهاد و اضافه كرد : ما پس از اتمام مراحل اين مسابقه، شش ساعت استراحت داشتيم.

وي از برگزاركنندگان اين رقابتها به خاطر زحماتشان، قدرداني كرد.

شماري از دوچرخه‌سواران خارجي نيز ، خواستار برنامه‌ريزي براي رفع نارساييهاي فراروي برگزاري اين رقابتها شدند.

" بهنام ياحقي " داور بين‌المللي در اين مسابقات گفت : سطح اين دوره از مسابقات در حد بسيار مطلوب بوده ولي وظيفه مجريان برگزاري آن بايد مشخص بود.

وي بيان داشت : براي برگزاري اين مسابقات بين‌المللي دربخش تبليغات و اطلاع رساني بايد برنامه‌ريزي كرد زيرا در برخي از شهرستانها استقبال مردمي چندان خوب نبود.

" مهدي محمدي " نماينده اداره‌كل تربيت بدني مازندران در امور اجرايي و فني اين رقابتهاي بين‌المللي به ايرنا، ارايه خدمات به ورزشكاران در بخش پذيرايي را بسيار مطلوب دانست.

وي افزود : در برخي از شهرستانها به لحاظ فضاي اقامتي داراي نواقص و مشكلاتي بود ولي در حدي نبود كه نارضايتي به دنبال داشته باشد.

وي تصريح كرد : تلاشهايي زيادي براي در اختيار گرفتن فضاهاي اقامتي از جمله هتل‌ها و متل‌ها براي استراحتگاه دوچرخه سواران صورت گرفته بود كه متاسفانه به علت واقع شده در فصل گردشگري از قبل ذخيره شده بود.

محمدي اضافه كرد : براي ارايه خدمات مطلوب به دوچرخه سواران تغيير زمان برگزاري مسابقات ضروري است.

به گفته او در سال آينده بايد با اتخاذ تدابير بتوانيم، دوره‌هاي مختلف سني به اين رقابتها بيايند و با برنامه‌ريزي ، تعداد مراحل و طول مسافت ها را افزايش دهيم.

وي گفت : اميدواريم با برنامه‌ريزي مدون و اصولي در سال آينده مشكلي از نگاه‌نماينده جهاني توربين‌المللي كه ‪ ۸۰‬مورد است به وجود نيايد تا بتوانيم پس از برگزاري اين رقابت ورزشي، نمره قبولي بگيريم.

سرپرست برگزاري پانزدهمين دوره مسابقات بين‌المللي تور دوچرخه‌سواري مازندران به ايرنا گفت : هر شش تيم خارجي شركت‌كننده در اين رقابتها مي‌بايست براي حضورشان در اين عرصه جداگانه، ‪ ۲۰‬ميليون ريال مي‌دادند كه يك ريال ندادند.

" احمد سعادتمند " خاطرنشان كرد : خيلي از اماكن اقامتي در اين استان از قبل رزرو شده بود بنابراين با امكانات موجود توانستيم اين تور را به جلو ببريم.

وي اظهار داشت : پايين‌ترين فضايي كه براي اسكان و استراحت دوچرخه سواران در نظر گرفته شد ، خوابگاه دانشجويي تربيت معلم نوشهر بود و بقيه اماكن اقامتي آنها در حد مطلوب بود.

"نصرالله پريچهره" مديركل تربيت بدني استان مازندران در آيين اختتاميه اين رقابتها كه در كلاردشت برگزار شد ، ضمن قدرداني از همه كساني كه در امر برگزاري اين رقابتها تلاش كردند، گفت : اميدواريم در سال آينده اين مسابقات با امكانات و خدمات و هماهنگي بيشتر برگزار شود.

تيم ايران در رقابتهاي بين‌المللي به قهرماني رسيد.

اين رقابتها با شركت ‪ ۱۳‬تيم داخلي و خارجي (شش تيم خارجي و هفت تيم داخلي) در ‪ ۵‬مرحله و به مسافت كلي ‪ ۴۵۴‬كيلومتر برگزار شد.

‪ ۷۱‬دوچرخه سوار از كشورهاي تايلند ، بحرين ، عراق ، جمهوري آذربايجان ، قزاقستان و ارمنستان و تيمهاي داخلي پتروشيمي تبريز ، ذوب آهن اصفهان ، سازمان حمل و نقل و ترافيك تهران ، مازندران الف و ب ، خراسان رضوي و شهركهاي صنعتي قزوين در اين رقابتها حضور داشتند.

اين مسابقات در روزهاي ‪ ۳۰‬خرداد ماه تا سوم تير ماه برگزار شد وكاروان دوچرخه‌سواران از شهر ساري تا كلاردشت را ركاب زدند.ك/‪۴‬
 چهارشنبه 5 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 170]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن