تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خودت را به داشتن نيّت خوب و مقصد زيبا عادت ده، تا در خواسته ‏هايت موفق شوى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813062143




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

وزير خارجه مصر: تشكيل كشور فلسطين بدون حل مساله قدس غيرممكن است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: وزير خارجه مصر: تشكيل كشور فلسطين بدون حل مساله قدس غيرممكن است
خبرگزاري فارس: وزير امور خارجه مصر تاكيد كرد، تشكيل كشور فلسطين بدون حل و فصل مساله قدس آن گونه كه رژيم صهيونيستي تصور مي‌كند، خيال باطل و غيرممكن است.


به گزارش فارس به نقل از خبرگزاري آلمان، "محد بدرالدين"، معاون وزير امور خارجه مصر در امور عربي با ايراد متن سخنان احمد ابوالغيط در كنفرانس حمايت از امنيت فلسطين در برلين تاكيد كرد، تلاش‌‌‌هاي بين‌المللي براي برپا كردن كنفرانس‌هاي كمك و حمايت از فلسطينيان در تشكيل نهادهاي دولتشان، در صورت ادامه اشغالگري اسرائيل همچون آنچه كه به طور روزمره جريان دارد هيچ معني و فايده‌اي نخواهد داشت.
وي ادامه داد، ادامه فعاليت‌هاي شهرك سازي اسرائيل در قدس اشغالي و اطراف آن بر بدنه روند صلح ضربات شديدي وارد آورده و تشكيل دو كشوري را كه جامعه بين‌الملل به عنوان پايان مورد انتظار و مقبول براي درد و رنج ملت فلسطين و حل و فصل درست مناقشه فلسطين و اسرائيل تاييد كند در معرض تهديد قرار داده است.
وزير خارجه مصر با تاكيد بر ارتباط اساسي موجود بين شهرك‌سازي در قدس و تشكيل دو كشور گفت، اين يك خيال باطل است كه تصور شود تشكيل كشور فلسطين بدون قدس شريف ممكن است.
وي افزود،حل و فصل ظالمانه‌اي كه از طرف كساني كه درك نمي‌كنند صلحي كه عادلانه نباشد دوام نخواهد داشت مطرح مي‌شود،هرگز مورد قبول واقع نمي‌شود.
ابوالغيط تاكيد كرد كمك حقيقي به فلسطينيان بايد با اعتراف به حقوقشان آغاز شود و به جامعه بين‌المللي گفته شود كه اشغالگري در سرزمين‌هاي فلسطيني و عربي بس است.
دفتر نخست‌وزيري رژيم صهيونيستي پيشتر اعلام كرده بود در مذاكرات صلح به همه مسائل نهايي غير از قضيه شهر قدس پرداخته مي‌شود تا اينكه تا پايان سال 2008 ميلادي بنا به وعده "جورج بوش"، رئيس جمهور آمريكا صلح محقق شود.
ايهود اولمرت با تاييد ادامه شهرك‌سازي‌ها در قدس شرقي پيشنهاد داده بود، مساله قدس به خاطر حساسيت موضوع به اين زودي‌ها حل نمي‌شود.
انتهاي پيام/م.
 سه شنبه 4 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 103]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن