تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بنده اى نيست كه به خداوند خوش گمان باشد مگر آن كه خداوند نيز طبق همان گمان با او ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820140795




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

همايش دهياران زن در گيلان برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: همايش "دهياران زن" در گيلان برگزار شد
همايش "دهياران زن" استان گيلان روز سه‌شنبه با حضور "مهندس روح الله قهرماني چابك" استاندار گيلان در سالن اجتماعات استانداري در رشت برگزار شد.

دبير برگزاري اين همايش گفت: بحث و تبادل تجربيات، رشد و شكوفايي قابليت ها، تبيين نقش وظيفه خطير دهياران زن، تسهيل و ترغيب حضور زنان در عرصه مديريت روستايي، بهره‌گيري از ديدگاهها و نظرات دهياران در امر سياستگذاري، برنامه‌ريزي و هماهنگي امور مرتبط با دهياري از جمله اهداف برگزاري اين همايش است.

"صابره صلاح كار" در حاشيه برگزاري اين همايش در گفت و گو با خبرنگار ايرنا، افزود: ايجاد زمينه‌هاي همكاري و هماهنگي دهياران در ارتباط با وظايف محوله مشترك و شناسايي و ارزيابي قابليت‌هاي زنان براي ايجاد بستر هاي مناسب براي حضور زنان در عرصه‌هاي مديريتي از ديگر اهداف برگزاري اين همايش يك روزه است.

وي گفت: در زمان حاضر، ‪ ۳۵‬دهيار زن در روستاهاي استان گيلان فعال است كه از اين تعداد ‪ ۱۰‬نفر ليسانس، هشت نفر فوق ديپلم، ‪ ۱۶‬نفر ديپلم و يك نفر سيكل است.

مشاور استاندار گيلان در امور بانوان نيز در اين همايش ضمن گراميداشت ميلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن و روز تجليل از مقام مادر گفت: اين افتخار بزرگي براي زنان است كه روز تولد حضرت فاطمه زهرا (س) روز زن نامگذاري شده‌است.

"زهرا شفيع پور" افزود: بعد از پيروزي انقلاب اسلامي امام خميني (ره) مظلوميت و ظلمي كه به زنان مي‌شد، غبارروبي كردند.

وي اظهار داشت: ما تنها به زبان نمي‌توانيم بگوييم كه پيرو فاطمه زهرا (س) هستيم بلكه پيروي از اين بانوي بزرگوار را بايد در عمل ثابت كنيم.

وي فاطمه زهرا (س) را بهترين الگو براي زنان نام برد و افزود: شما به عنوان دهيار در روستاها بايستي خدمت به‌مردم را پيشه قرار دهيد و خدمتگزار باشيد.

وي با بيان اين مطلب كه بانوان بايستي عصمت حضرت فاطمه زهرا را الگوي خود قرار دهند، گفت: شما دهياران زن در كارهاي خود روابط با مردان داريد سعي كنيد در برخورد با مردان حريم خود را حفظ كنيد.

وي اظهار داشت: روابط ما با مردان بايد در حد مقررات و قانون باشد در مقابل نامحرم بايد نظامي برخورد كنيم.

وي از دهياران زن خواست تا امين امورات مردم باشند و براي خدمت به مردم كار كنند. ك/‪.۲‬
 سه شنبه 4 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 1000]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن