تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين اعمال، خداشناسى است، زيرا با وجود علم و معرفت، عمل، كم يا زياد تو را سود مى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820454429




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

گروه هاي تخصصي آموزشي و پژوهشي در سازمان ثبت تشكيل شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: گروه هاي تخصصي آموزشي و پژوهشي در سازمان ثبت تشكيل شد
با پيشنهاد مركز آموزش و پژوهش و موافقت معاون توسعه منابع انساني و پشتيباني سازمان ثبت اسناد و املاك كشور، گروه هاي دوازده گانه تخصصي آموزشي و پژوهشي در مركز آموزش و پژوهش اين سازمان آغاز به كار كرد.

به گزارش خبرگزاري مهر، محمد مبيني رئيس مركز آموزش و پژوهش سازمان ثبت اسناد با اعلام اين خبر گفت: هدف از تشكيل اين گروه هاي تخصصي مشاركت بيش از پيش واحدهاي سازماني و خبرگان ثبتي و اعضا هيئت علمي دانشگاه ها در پيشبرد اهداف و برنامه هاي توسعه اي نظام هاي آموزشي و پژوهشي سازمان مي باشد.

وي افزود: هر كدام از اين گروه ها داراي هفت نفر عضو، متشكل از رئيس گروه، دبير گروه، سه نفر از خبرگان ثبتي و دو نفر از اعضاي هيئت علمي دانشگاه ها هستند كه مطابق با شيوه نامه تهيه شده با ساير نهادها و كميته هاي موجود در حوزه نظام آموزشي و پژوهشي از جمله دبيرخانه شوراي علمي پژوهشي سازمان، كميته هاي راهبردي و اجرايي آموزشي، شوراي نويسندگان نشريه ثبت نوين و ساير بخش ها در تعامل و ارتباط مستمر خواهند بود.

گروه فناوري اطلاعات و مهندسي فرآيندها، كاداستر و مديريت زمين، مديريت و نظام نوين ثبتي، حقوق مالكيت و قوانين و مقررات ثبتي، كارگزاري نظام ثبتي و نظام هاي نظارتي، مالكيت معنوي و كنوانسيون هاي بين المللي، اسناد و ثبت شركتها، املاك، توسعه و نگهداري منابع سازماني، نيروي انساني و توسعه خلاقيت و نوآوري، زبان هاي خارجي و ترجمه متون و گروه بهداشت حقوقي، آموزشي و فرهنگ سازي همگاني، دوازده گروهي هستند كه در مركز آموزش و پژوهش سازمان ثبت اسناد و املاك كشور تشكيل شده اند.

به گفته مبيني، همكاري در نيازسنجي، طراحي و تعيين سر فصل دوره هاي آموزشي، سمينارها و نشست هاي علمي، مشاركت در برنامه ريزي آموزشي، تعيين اساتيد دوره ها و نظارت بر كيفيت اجراي برنامه هاي آموزشي و عملكرد اساتيد، هدايت و نظارت بر تهيه و تامين منابع آموزشي و كتابخانه تخصصي ثبت، همكاري در نيازسنجي و تهيه اولويت هاي پژوهشي و وظايف مختلف ديگر از جمله وظايف و ماموريت هاي اين گروه هاي تخصصي است.
 سه شنبه 4 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 243]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن