تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):دانشمندی که از علمش سود برند ، از هفتاد هزار عابد بهتر است .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812935670




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نماينده ولي فقيه در استان اردبيل: اگر فاطمه(س) نبود نبوت كامل نمي‌شد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: نماينده ولي فقيه در استان اردبيل: اگر فاطمه(س) نبود نبوت كامل نمي‌شد
خبرگزاري فارس: نماينده ولي فقيه در استان اردبيل گفت: حضرت زهراي مرضيه مدافع ولايت، امامت، حجاب و عفاف بود و براستي اگر فاطمه زهرا(س) نبود نبوت كامل نمي‌شد.


به گزارش خبرگزاري فارس از آستارا، سيدحسن عاملي امروز در مراسمي كه به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) در مسجد عباسيه آستارا برگزار شد با اشاره به فضيلت حضرت زهرا(س) و نقش تأثيرگذار اين بانوي فداكار در هدايت امت پيامبر(ص) افزود: حضرت فاطمه(س) يك زن معمولي در تاريخ نيست بلكه اين بانوي بزرگ اسلام كه نمونه اراده خداست، در دين اسلام جايگاه رفيعي دارد و حجب، حيا و عفت اين بانوي بي نظير بايد الگوي بشريت و زنان جامعه اسلامي ما باشد.
وي با بيان اينكه زنان جامعه اسلامي بايد مدافع ارزش‌هاي اسلام و انقلاب به تأسي از حضرت فاطمه(س) باشند اظهار داشت: زنان پاك و با حجب و حياي زيادي در دنيا وجود دارند كه همانند اين بانوي بي‌نظير هرگز تن به ذلت نمي‌دهند.
امام جمعه اردبيل جايگاه زنان در جامعه اسلامي را مرهون قرآن و اسلام دانست و خاطرنشان كرد: دين اسلام به شأن و منزلت زن هميشه تأكيد دارد.
نماينده ولي فقيه در استان اردبيل، عدالت را مهم‌ترين ركن جامعه و دين اسلام برشمرد و بر گسترش عدالت محوري در جامعه تأكيد كرد.
عاملي در پايان با اشاره به نهادينه شدن جايگاه زن در جامعه، عمده‌ترين مشكلات زنان اجتماع و جوان كشور را ازدواج در سنين نوجواني و كودكي و در برخي موارد مرد سالاري و فقر فرهنگي عنوان كرد و افزود: بايد براي تحكيم خانواده و جلوگيري از فروپاشي خانواده‌ها، فعاليت‌هايي با ارائه راهكارهاي مناسب انجام و فرهنگ سازي شود.
انتهاي پيام/ب
 سه شنبه 4 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 211]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن