تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):روزه و حج آرام‏بخش دل‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819206454




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ژان تيگانا در سايپا سخنگوي باشگاه: نه تاييد مي‌كنيم نه تكذيب جواد منافي ورضا شمس به كادرفني اضافه شدند


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: "ژان تيگانا" در سايپا سخنگوي باشگاه: نه تاييد مي‌كنيم نه تكذيب "جواد منافي" و"رضا شمس" به كادرفني اضافه شدند


خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: ورزشي - فوتبال

مسوولان باشگاه سايپا به منظور تقويت كادر فني "جواد منافي" و "رضا شمس" را جمع مربيان تيم فوتبال اضافه كردند. همچنين هيات مديره اين باشگاه در تلاش است تا پايان هفته جاري سرمربي جديد تيم را مشخص كند.

"تقي زاده" سخنگوي باشگاه سايپا با بيان اين مطلب در گفت وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، اظهار كرد: اكنون مسئولين باشگاه در حال مذاكره با چندين مربي مطرح و بزرگ اروپايي و همچنين آمريكاي لاتين براي سرمربيگري تيم فوتبال سايپا هستند اما هنوز توافق نهايي با هيچ كدام از آنها صورت نگرفته است. بنا داريم كه تا قبل از نهايي شدن سرمربي جديد نام گزينه ها را اعلام نكنيم و هر گونه صحبت و گزينه اي كه در اين مورد مطرح شده از طريق كانال هاي غير رسمي و همچنين گمانه زني ها بوده است.

وي افزود: هيات مديره ومديريت باشگاه در تلاش است تا آخر اين هفته با يكي از گزينه هاي مدنظر به توافق برسد تا تيم سايپا كه بايد در شهريورماه در مرحله ي نهايي ليگ قهرمانان آسيا شركت كند از نبود سرمربي متضرر نشود، ما مذاكره با هيچ گزينه خارجي را تاييد و يا تكذيب نمي كنيم و علت طول كشيدن انتخاب سرمربي نيز به جهت حضور مقتدرانه ي سايپا در ليگ قهرمانان آسيا و همچنين ليگ هشتم و جام حذفي كشور بوده است.

تقي زاده همچنين گفت: به جهت اين كه مراحل آماده سازي تيم فوتبال به تعويق نيفتد تمرينات تيم از روز گذشته آغاز شده است. همچنين به منظور تقويت كادر فني تيم "جواد منافي" سرمربي تيم اميد سايپا كه موفق شد اين تيم را در سال گذشته به مقام قهرماني تهران برساند به جمع اعضاي كادر فني اضافه شد، همچنين رضا شمس نيز به عنوان مربي بدنساز در كنار قرباني مربي بدنساز سابق تيم سايپا مشغول به كار شده است.

** "ژان تيگانا" در سايپا

گفته مي‌شود،‌ مذاكرات سايپا با ژان تيگانا آغاز شده است و توافقات خوبي هم حاصل شده است و به احتمال زياد اين مربي صاحب نام فرانسوي فصل آينده هدايت سايپا را برعهده خواهد گرفت.

انتهاي پيام
 سه شنبه 4 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 415]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن