تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):عبادت هفتاد جزء است و بالاترین و بزرگترین جزء آن کسب حلال است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815213203




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رويدادهاى فرهنگي، هنري


واضح آرشیو وب فارسی:رسالت: رويدادهاى فرهنگي، هنري
خانه فرهنگ و كتابخانه فرزانگان جشنواره تابستانه 93 روزه خود را آغاز كرد. در اين جشنواره كه با هدف پر كردن اوقات فراغت شهروندان برگزار مى‌شود 35 عنوان برنامه در 186 اجرا برگزار مى‌گردد. علاقه‌مندان جهت كسب اطلاعات بيشتر مى‌توانند با شماره تلفن 77834545 تماس حاصل نمايند.

خانه فرهنگ و كتابخانه فرزانگان در راستاى برنامه‌هاى جشنواره تابستانه 93 روزه اقدام به برگزارى برنامه‌اى تحت عنوان چشمانى منتظر نموده است. علاقه‌‌مندان جهت كسب اطلاعات بيشتر مى‌‌توانند با شماره تلفن 77834545 تماس حاصل نمايند.

آيين جشن بزرگ “ريجانه النبي” به مناسبت فرا رسيدن سالروز ولادت حضرت زهرا (س) و هفته گراميداشت زن با حضور بيش از 300 نفر از خواهران بسيجى ناحيه شهيد بهشتى برگزار مى‌شود.

جانشين فرمانده بسيج ناحيه شهيد بهشتى گفت: هفته بزرگداشت مقام زن در سپاه از 30 خرداد ماه آغاز شده و تا هفتم تيرماه ادامه دارد و به همين مناسبت برنامه‌هاى متنوعى در سطح حوزه‌ها و پايگاه‌هاى ويژه خواهران بسيجى برگزار مى‌شود.

مولا كرم كليوند معاون فرهنگى پرورشى ناحيه مقاومت بسيج شهيد بهشتى در خصوص طرح نشاط و تعالى گفت: هر ساله طرحى به نام “طرح ميثاق” به منظور غنى سازى اوقات فراغت جوانان و نوجوانان به همت بسيج اجرا مى‌شد، امسال نيز اين طرح تحت عنوان “نشاط و تعالي” در سطح پايگاه‌هاى مقاومت بسيج ناحيه شهيد بهشتى برگزار مى‌شود.

وى گفت: طرح نشاط و تعالى از ابتداى تير ماه تا بيستم شهريور ماه در سطح يكصد و سى پايگاه مقاومت بسيج ويژه برادران و يكصد و ده پايگاه مقاومت بسيج ويژه خواهران برگزار مى‌شود.

به مناسبت فرا رسيدن ميلاد حضرت زهرا (س) جشن عطر ياس عصر روز پنج‌شنبه با سخنراني، مولودى خواني، تواشيح، موسيقى و با مشاركت بسيج حوزه 112 و معاونت اجتماعى منطقه 2 و 3 در فرهنگسراى تهران برگزار مى‌شود.

بنا به گزارش خبرنگار ما مسئول نمايندگى ولى فقيه در ناحيه بسيج شهررى طى مصاحبه مطبوعاتى با خبرنگاران گفت: به منظور دريافت نظرات و طرح‌هاى پيشنهادى بسيجيان در موضوعات و عرصه‌هاى مختلف با رويكرد نوآورى و خلاقيت در سال‌ نوآورى و شكوفايى كانون تفكر بسيج در ناحيه رى تشكيل و آغاز به كار كرد.

فرهنگسراى اخلاق با مشاركت شهردارى منطقه 14 و شورا يارى منطقه و معاونت فرهنگى پايگاه مالك اشتر جشن بزرگ ميلاد حضرت زهرا (س) را برگزار مى‌كند. اين مراسم بعدازظهر امروز در ورزشگاه شهيد سعيدى برگزار خواهد شد. علاقه‌مندان جهت كسب اطلاعات بيشتر مى‌توانند با شماره تلفن 33300400 تماس حاصل نمايند.
 دوشنبه 3 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: رسالت]
[مشاهده در: www.resalat-news.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 211]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن