تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):مؤمن، خاموشى اختيار مى‏كند تا سالم بماند و سخن مى‏گويد تا سودى ببرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820376991




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ايران بزرگترين مركز آناليز نمونه هاي زمين شناسي خاورميانه را دارد


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: ايران بزرگترين مركز آناليز نمونه هاي زمين شناسي خاورميانه را دارد
سرپرست مركز پژوهش هاي كاربردي سازمان زمين شناسي و اكتشافات معدني كشور گفت : ايران دارنده بزرگترين مركز آناليز نمونه هاي زمين شناسي و معدني در خاورميانه است.
به گزارش شبكه خبر به نقل از ايرنا، ناصر سعدالدين افزود: با احداث اين مركز و تجهيز آن به آخرين دستگاههاي آناليز عنصري از لحاظ كمي وكيفي ، علاوه بر اينكه در رده بزرگترين مركز آناليز نمونه هاي معدني و زمين شناسي در خاورميانه قرارگرفته ايم ، از ارسال نمونه هاي معدني به خارج از كشور نيز بي نياز شده ايم.

سعدالدين گفت: با راه اندازي اين مركز ،ظرفيت آناليز نمونه ها به بيش از 4 برابر ظرفيت كنوني يعني از 30 هزار نمونه به 120 هزار نمونه در سال خواهد رسيد و شاهد روند رو به رشدي در تهيه و توليد نقشه هاي زمين شناسي و اكتشافي در كشور شاهد خواهيم بود.

سعدالدين با اشاره به تجهيز آزمايشگاه هاي زمين شناسي پزشكي و دريايي مركز پژوهش هاي كاربردي زمين شناسي كرج ، گفت : در بخش زمين شناسي پزشكي ،امكان آناليز كامل آب ، خاك وگياه به كمك پيشرفته ترين دستگاه هاي آزمايشگاهي وجود دارد و علاوه بر آن ، انجام آزمايشات رسوب شناسي در بخش زمين شناسي دريايي نيز امكانپذير شده است.

سرپرست مركز پژوهش هاي كاربردي علوم زمين همچنين هدف از راه اندازي اين مركز را توسعه فعاليت هاي كاربردي علوم زمين ، گسترش روابط بين المللي سازمان زمين شناسي و اكتشافات معدني كشور در راستاي سياستهاي دولت و رونق بخش تحقيقات نوين در اين شاخه از علوم پايه عنوان كرد.

سعدالدين وجود سامانه مشتري مداري براي آزمايشگاه هاي مركز پژوهشهاي كاربردي زمين شناسي را هم از قابليت هاي بسيار ارزنده اين مركز عنوان كرد و افزود: متقاضيان با ارسال نمونه هاي آزمايشگاهي خود قادر خواهند بود با مراجعه به پايگاه اطلاع رساني اين مركز از روندآناليز نمونه هاي خود به صورت مجازي و بدون نياز به مراجعه حضوري آگاه شوند.
 دوشنبه 3 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 159]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن