تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):برترین عبادت مداومت نمودن بر تفکر درباره خداوند و قدرت اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821013602




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

در دومين نشست هيئت مديره؛سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس انتخاب نشد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: در دومين نشست هيئت مديره؛سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس انتخاب نشد
دومين نشست هيئت مديره باشگاه پرسپوليس با حضور اعضاي جديد در خصوص انتخاب سرمربي آينده تيم فوتبال اين باشگاه بدون نتيجه به پايان رسيد.

به گزارش خبرگزاري مهر و به نقل از سايت باشگاه پرسپوليس، اعضاي جديد هيئت مديره باشگاه پرسپوليس بعدازظهر امروز (دوشنبه) از ساعت 15 الي 18 در محل باشگاه حضور يافتند تا در خصوص انتخاب سرمربي تيم فوتبال اين باشگاه به بحث و تبادل بپردازند كه بدليل حساسيت موضوع، نتيجه نهايي اين نشست به فردا موكول شد.

برپايه اين گزارش، در ابتداي اين نشست، داريوش مصطفوي، مدير عامل باشگاه گزارشي از روند مذاكرات خود با بازيكنان و كادر فني ارائه كرد و پس از آن بحث و بررسي در خصوص انتخاب سرمربي در دستور كار جلسه قرار گرفت كه به علت حساسيت موضوع قرار شد نشستي ديگر در اين ارتباط برگزار شود.

بيشترين زمان اين نشست صرف گفتگو در مورد انتخاب سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس شد و در خصوص قرارداد شركت آلفا مقرر شد باشگاه موضوع را تا حصول نتيجه نهايي پيگيري كند.

البته با توجه به شرايط موجود و استفاده بهينه از زمان، نشست بعدي هيئت مديره باشگاه پرسپوليس فردا برگزار مي شود.
 دوشنبه 3 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 173]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن